Hop til indhold

Recommended Posts

Havde læst en streng herinde om ovennævnte kvinde og havde tidligere set et par annoncer, nysgerrigheden var blevet vakt.

Jeg fandt en kontakthjemmeside på nettet og skrev, at jeg gerne ville have en times hygge med hende. NADA. Lidt yderligere research viste, at hjemmesiden var nedlagt, men at undersiderne var tilgængelige, så hun checker nok ikke sin mail. Hendes telefon blev prøvet, men kun telefonsvareren svarede. Hmm en travl dame? Prøver lige en gang mere...Bingo.

Al kommunikation foregår på engelsk, men det var ikke noget større problem. Dag og tidspunkt blev aftalt.

På dagen skulle jeg sende en SMS og bekræfte aftalen og hun ville sende en adresse. Det virkede fint. Velankommet til adressen, skulle jeg ringe for at få den præcise adresse. Det fungerede helt fint.

Hen at ringe på ved det angivne navn, dørbrummer, elevator og en dør på klem. Spændende. Banke forsigtigt på, hvorpå døren gled lidt mere op.

Der var hun så :o . Absolut genkendelig fra billederne, smalt, næsten magert, markeret ansigt, slank krop med store bryster, smal talje, lille numse og dejlige laaaange ben. Indpakning: Stribet bikini, stribede selvsiddende strømper :shock: i matchende mønster og stiletter. Absolut indbydende til sex. Bianca er ikke fra Italien, som der står i annoncerne, men fra Spanien. Jamen jeg ville da gerne prøve spansk med hende, for gennem tankerne.

Der var lidt problemer med at fange accenten, men ellers gik det sproglige fint. Hun skulle lige have lidt varme, da hun havde haft en "crazy guest", efter et kram og knus fik hun sine penge og smuttede ud i badeværelset.

Vel tilbage begyndte så det rigtig dejlige...kys, kæl, kærtegn, pilfingre....Vi lagde os på sengen og jeg kunne ikke få nok. Hun ville være smart og liste bikinitrusserne af, men knuderne drillede, så det blev lidt sjovere end sexet. Jeg hjalp med BH'en. Sikken nogle babser, de var godt nok store og vellavede. Er mest til økologi, men kan også godt lide smukke tilpassede bryster. De blev kysset, kælet og krammet og minitimeren fik prøvet lidt spansk. Det var faktisk ret frækt, det er ikke noget, jeg normalt går op i, men her. Wow! Jeg begyndte at smage på fissen, sød, lille, uden hår og meget velsmagende, ingen bismag af glidecreme. Så begyndte hun at give mig fransk...Økologisk fransk. Jeg ville stoppe hende på et tidspunkt, da jeg jo også ville kneppe hende. Næh nej, vi havde skam tid nok, så tilsidst fyrede jeg tre ugers opsparing i munden på hende. Vildt. Hun gav mig en Thumbs Up! og gik ud for at skylle efter.

Veltilbage, blev jeg lagt på maven til lidt kælenussemassage. Det var rigtig dejligt. Jeg blev vækket igen af min nydelse og begyndte at gå på opdagelse med tungen. Fissen fik en god slikketur og enten fakede hun vildt godt, eller også kom hun mindst to gange. Lækre safter vædede ihvertfald min tunge. Tilsidst var minitimeren blevet nysgerrig igen og fik påmonteret kondom. Og så blev der kneppet igennem. Missionær, doggy, cow-boy, sideways, ja, det hele var der. og jeg fik fyret den sidste opsparing af.

Det var dog ikke nok for mig, minitimeren ville bare mere og det fik han. Tilsidst ville Oldtimeren ikke mere, den var begyndt at køre på tre cylindre og motorolien stod ud af alle porrer. Så sidste halve times opsparing bliv leveret i kondomet og så var jeg flad.

Bianca virkede også glad og jeg tror at tankerne om "crazy guest" var langt væk.

Jeg havde fået mere end forventet. En fuld time + og tre udløsninger. Jeg havde kun regnet med standardsex, fransk, svensk, dansk og kun en gang. I stedet fik jeg så hatten passede.

Hun kan absolut anbefales og jeg kommer igen mindst en gang :lol:

Venligst Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Hej Oldtimer.

Velkommen til EroGuide, og tusind tak for en god og detaljeret anmeldelse.

Du deltager nu i konkurrencen om at vinde en halv time i Cecilia's selskab. :oops:

Venlig hilsen

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være begynderheld, Oldtimer!

Jeg prøvede ihærdigt at komme i kontakt med hende i hele juni, men det lykkedes ikke. Jeg indledte også en telefonstorm efter 7. august, hvor hun angiveligt skulle være tilbage fra ferie. Men hverken på

telefon, telefonsvarer eller mail er det lykkedes at komme igennem til hende.

Nu har jeg altså opgivet helt :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun nikke genkendende til ovenstående beskrivelse.

Hun er formentlig en travl dame. I hvert fald lykkedes det heller ikke mig at komme igennem på telefonen, hvorfor jeg sendte hende sms først på aftenen og fik næsten øjeblikkeligt et svar tilbage.

Borende x: Måske vil du have held med samme strategi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun nikke genkendende til ovenstående beskrivelse.

Hun er formentlig en travl dame. I hvert fald lykkedes det heller ikke mig at komme igennem på telefonen, hvorfor jeg sendte hende sms først på aftenen og fik næsten øjeblikkeligt et svar tilbage.

Borende x: Måske vil du have held med samme strategi?

Havde i starten samme oplevelse: Hverken opkald eller e-mail virkede, mens sms gav hul igennem.

Når man først har været igennem een gang går det nemmere næste gang :) (nummerscreening?) Det kan anbefales at ringe om formiddagen :)

Alt godt kommer til den der venter!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yep!

Hun knepper mig stadig sønder og sammen. Denne gang var hoved døren dårligt lukket før hun havde hånden nede i mine bukser og hendes bryster mast mod min krop mens hun grov snavede mig.

Sex op ad køkkenbordet er sku lidt frækt når pigen nærmest tigger om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det snakkede vi ikke lige om. Samtalen gik mere på havd man kunne lave i kolde og mørke københavn. Så vi skal ud at spise og i biffen og se Looper i næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...