Hop til indhold
Hanshj

Afrodite Tantra Wellness i Kolding

Recommended Posts

Hej

Hermed en anmeldelse af Afrodite Tantra Wellness i Kolding.

Afroditetantra.dk

Jeg var meget spændt på mødet med Ditte og hvordan hendes tantra massage var.

Jeg havde bestilt 1 1/2 time.

Jeg vil beskrive Ditte som en meget sød, naturlig og fræk pige på godt 40.

Vi startede med et bad sammen, hvor hun omhyggeligt vaskede mig :-)

Tantramassagen foregik i et hyggeligt rum med en stor madras i lokalet.

Hun startede meget blidt mens jeg lå på maven. Da jeg kom over på ryggen blev det rigtig dejligt. Hun brugte hele sin nøgne krop og man følte en dejlig varm følelse.

Til sidst afsluttede hun med et handjob og jeg kom mega meget.

Derefter et bad og farvel.

Det var en vidunderlig følelse i kroppen bagefter ligesom man svævede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, Ditte ved hvad en mand ønsker. Også når ønskerne er meget forskellige. Tror ikke Ditte siger nej til ret meget, og nysgerig går hun ikke ud af dette liv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig jeres ros til Ditte.

Jeg var på besøg hos hende for en måned siden ca. Det var første besøg hos hende.

Ditte guider en til stedet og det er VIRKELIG diskret men samtidig enorm hyggelig. Nå men efter betaling fik jeg et bad hvor Ditte vaskede mig og herefter var det i sengen. Ditte forklare hele tiden hvad der sker samtidig er hun god til at small talk'e så der ikke opstår pinlig tavshed.

Jeg fik massage med varm olie på hele kroppen og herefter massage med hendes nøgne krop.

Herefter gav hun mig fransk og mens hun holdt øjenkontakt med mig. Hun tog i mod græsk bagefter og jeg nød det virkeligt meget da hun fik den bagfra. Herefter lå hun på ryggen og fik sprøjteorgasme mens jeg kom ud over hendes bryster.

Ditte ved virkelig hvad en mand vil have som der står herinde på siden. Hun er lidt oppe i alderen og kroppen er ikke som en 20årige men man får derimod en meget fræk kvinde.

Pris 1900kr for 2 timers frækhed og jeg fik mættet mit sexlyst i mindst en uge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg så hende faktisk den anden dag i Kolding, shit hun er altså stadig fræk ;)

Var så tæt på at spørge hende om hun ikke ville starte igen, men man skal jo respektere dem og deres valg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja en skam hun er stoppet. Mange er fake ang tantra og bruger det for at hæve priserne. Her var er en der var piv god til det, og ja, fedt og frækt at kunne kneppe hende til sidste efter 90 minuttets tantra. Det finder man ikke mange steder, der er seriøse.

Starter hun igen, er jeg klar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Jeg kom til at se denne tråd ang. Miss Kinky - også kendt under navnet "Ditte" - i forbindelse med hendes sekundære forretning "afrodite tantra" i Kolding. Det er mit første indlæg på dette forum.

 

Ditte blev min introduktion til tantra tilbage i 2010. Hendes tantra er dog ikke "rigtig tantra" - noget jeg lærte senere hen (og som også fremgår af diverse links på dette forum). Det ændrede dog ikke på, at jeg fik en ganske dejlig og kompetent massage af Ditte (hun er uddannet massør). På trods af at jeg var passiv under massagen, så lød det som om at Ditte også nød det. Jeg gjorde ihvertfald... :) Da jeg havde besøgt hende 4-5 gange, skete der det at hun under massagen påmonterede mig et kondom - hvorefter jeg godt kunne regne ud at der nok var "noget andet" under opsejling... :) Men jeg forblev passiv, og snart var Ditte godt igang med en ridetur. Lidt overrasket, men en oplevelse rigere.

 

En oplevelse rigere blev jeg desværre også da jeg besøgte hende igen for 5. eller 6. gang. Her valgte hun at lave samme trick som sidst, men denne gang uden kondom - noget jeg først opdagede sådan 5-10 sekunder inde i akten. Jeg blev ret overrasket for at sige det mildt - men hun forsikrede mig om at jeg "ikke skulle være bekymret". Det har så også vist sig at holde stik (jeg er efterfølgende blevet testet for diverse "ting og sager"). Hændelsen går 3 år tilbage.

 

Senere hen fandt jeg ud af at der var andre der havde oplevet noget tilsvarende. Hvilket er årsagen til at jeg valgte ikke at besøge hende igen. Jeg kunne ellers meget godt li' hende - og tilsyneladende den anden vej også (hun havde ihvertfald aldrig travlt med at "smide" mig ud, jeg fik altid tilbudt kaffe og frugt bagefter, og et par gange fik jeg også en SMS med tilbud om rabat hvis jeg ville prøve tantra af både hende og hendes veninde).

 

Er sådan set blot nysgerrig om andre har prøvet noget lignende (hos Ditte). Det er mit indtryk at sex uden kondom er et stort "fy fy" iblandt glædespiger (hvilket jeg naturligvis sagtens kan forstå) - derfor undrer det mig også tilsvarende meget at en "pæn pige" som Ditte ville finde på dette "stunt". Hvis Ditte kun havde været "Ditte" (og ikke også Miss Kinky - noget jeg lærte senere hen), så havde jeg nok taget det mere roligt, men det har efterladt mig med en ikke særlig god oplevelse, må jeg sige. Samt en masse besvær hos lægen... :)

 

Her er ét af de links jeg fandt (andre er efterfølgende "forsvundet"):

 

http://www.venuslogen.dk/logen/board46-debat-forums/board4-efterlysninger/27518-nogen-der-har-erfaringer-med-miss-kinky-line/

 

(Jeg beklager hvis jeg har brudt nogle retningslinier med mit indlæg; jeg har valgt kun at skrive dette indlæg fordi hun er stoppet - ellers havde jeg ikke gjort det...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

http://www.venuslogen.dk/logen/board46-debat-forums/board4-efterlysninger/27518-nogen-der-har-erfaringer-med-miss-kinky-line/

 

(Jeg beklager hvis jeg har brudt nogle retningslinier med mit indlæg; jeg har valgt kun at skrive dette indlæg fordi hun er stoppet - ellers havde jeg ikke gjort det...)

Hej Kosteskaft!

 

Det er mig som har skrevet det indlæg på venuslogen, og havde det været i dag ville jeg nok bare fortælle sandheden, uanset om hun var stoppet eller ej. Mit første og sidste besøg hos hende har også været omkring år 09-10, og jeg oplevede næsten det samme som dig, dog nåede jeg at trække mig tilbage, og straks førte hun gummi på med en undskyldning om et øjebliks svaghed. Det lykkedes dog at blive færdig, med en meget flad stemning.

 

Jeg burde ha' advaret andre i mit indlæg, men som du måske er nu, så var jeg grøn bruger dengang, og kendte ikke rigtig de uskrevne regler om hvad der måtte skrives eller ej.

 

Først og fremmest den sundhedsskadelige risiko, hun udviser med denne adfærd, men så sandelig også med tanke på, at det er et ældgammelt "Nora Malkeko" trick hun forsøger med.. :wink:  Du hoppede heldigvis af i tide, men forestil dig hvor mange der er hoppet på den limpind gennem årene..?? Alle dem som har fået fornemmelsen af, at være "Meget priviligeret gæst som har eneret på denne fornøjelse".

 

Hvis vi nu var lidt bedre til at forstå hvad det hele handler om, og lidt bedre til at bringe "positiv kynisme" ind i vores køb, så tror jeg at både købere og udbydere vil kunne høste på den lange bane, for vi må aldrig glemme at disse relationer aldrig var opstået uden penge.

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Hej Kosteskaft!

 

Det er mig som har skrevet det indlæg på venuslogen, og havde det været i dag ville jeg nok bare fortælle sandheden, uanset om hun var stoppet eller ej. Mit første og sidste besøg hos hende har også været omkring år 09-10, og jeg oplevede næsten det samme som dig, dog nåede jeg at trække mig tilbage, og straks førte hun gummi på med en undskyldning om et øjebliks svaghed. Det lykkedes dog at blive færdig, med en meget flad stemning.

 

Jeg burde ha' advaret andre i mit indlæg, men som du måske er nu, så var jeg grøn bruger dengang, og kendte ikke rigtig de uskrevne regler om hvad der måtte skrives eller ej.

 

Først og fremmest den sundhedsskadelige risiko, hun udviser med denne adfærd, men så sandelig også med tanke på, at det er et ældgammelt "Nora Malkeko" trick hun forsøger med.. :wink:  Du hoppede heldigvis af i tide, men forestil dig hvor mange der er hoppet på den limpind gennem årene..?? Alle dem som har fået fornemmelsen af, at være "Meget priviligeret gæst som har eneret på denne fornøjelse".

 

Hvis vi nu var lidt bedre til at forstå hvad det hele handler om, og lidt bedre til at bringe "positiv kynisme" ind i vores køb, så tror jeg at både købere og udbydere vil kunne høste på den lange bane, for vi må aldrig glemme at disse relationer aldrig var opstået uden penge.

 

VH Ludvig.

 

Hej Ludvig.

 

Jeg takker for dit bidrag. Selvom det for længst er et overstået kapitel, så har jeg igennem flere perioder aktivt fulgt med i diverse fora alene for at se om andre havde oplevet noget tilsvarende. Selvom jeg så småt er blevet en voksen person (36 år), så var jeg i nogle måneder derefter stadig forvirret over hændelsen dengang. Særligt forvirret var jeg over at finde ud af at Ditte og Miss Kinky var den samme person; jeg kunne ikke helt forbinde tantra med den anden side af hendes personlighed - nemlig de ganske ekstreme sexlege hendes (anden) hjemmeside bar præg af (den er nu taget ned inklusiv de links til hendes hjemmevideoer hun medvirkede i, men de kan stadig findes på nettet for dem som er interesseret - her er ét eksempel: http://dirtyrhino.com/tube/My-tool-mates/7764424.htm).

 

Da jeg besøgte hende første gang var det et helt ok sted i nærheden af havnen i Kolding; hun var meget beskyttende omkring udlevering af hendes adresse, husker jeg. Efterfølgende flyttede hun til en adresse der også huserede et pizzeria. Hendes behandling kan jeg - generelt - ikke klage over (lige med undtagelse af uvarslet ubeskyttet sex, hvilket tilgengæld også er et rimeligt stort minus hos mig). Der skete nemlig det, at ca. 5-6 dage efter mit besøg, så fik jeg et mytisk udslæt sådan ca. 10 cm over hoften. Jeg er ikke medicinsk uddannet, men jeg har en baggrund indenfor biologi, og jeg vidste derfor godt at det nok kunne tænkes at være Herpes (selvom det ikke var det klassiske udbrudssted for Herpes). Efter et besøg hos lægen - hvor jeg var rimelig tavs - fik jeg diagnosen Herpes Zoster (også kendt som Helvedesild - og skyldes altså ikke ubeskyttet samleje eller tæt fysisk kontakt). Jeg var dog i lang tid usikker på om lægen havde fejldiagnosticeret mig (da diagnosen blev foretaget visuelt - og de forskellige Herpes typer kan potentielt være svære at skelne fra hinanden...). Derefter fulgte der en længere redegørelse hos lægen om hvorfor jeg specifikt ønskede at blive testet for sygdomme som HIV, Syfilis, samt Hepatitis ABC - dette var jo ikke normalt for ubeskyttet sex (hertil skulle Klamydia/Gonoré tests være tilstrækkelige for ubekyttet samleje i den normale risikogruppe - med mindre der var tegn på en konkret infektion). Og ja, det vidste jeg selvfølgelig godt altsammen, "men gør det nu bare alligevel kære læge"... :)

 

Så ovenstående er et eksempel på alle de problemer ubeskyttet sex kan gi' (også selvom resultatet er negativt i sidste ende). Og havde jeg haft partner derhjemme - så havde udfordringen været betydeligt større (hvordan forklarer man lige sin bedre halvdel at man ikke ønsker sex i de næste to måneder til man kan få foretaget en HIV test?)...

 

God weekend herfra

-- "Kosteskaftet"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et par gange besøgte jeg Ditte, og var aldrig udsat for det i beretter.

Men, skulle det være sket, er det jo sket, og det er længe siden.

Ditte har skiftet spor, og forladt købesex. Skulle vi ikke give hende lov til det i fred og ro - uden at trække gamle hundekunster af stalden?

Det er jo ikke noget der er sket fornylig, jeres skriverier kan ikke tjene som advarsel for nogen. Ditte/Line er jo stoppet.

Skulle vi og I ikke stoppe med at bringe historier til torvs, som sikkert ikke hjælper Ditte videre med det hun nu har gang i?

 

Diskusionen om ubeskyttet sex, kan sagtens forgå, med høj kvalitet, uden at inddrage mennesker som ikke har mulighed for at argumenterer imod.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kosteskaftet: (Jeg beklager hvis jeg har brudt nogle retningslinier med mit indlæg; jeg har valgt kun at skrive dette indlæg fordi hun er stoppet - ellers havde jeg ikke gjort det...)

 

Nej - det var sgu bedre, hvis I havde kommet med de oplysninger da Line/Ditte stadig var aktiv. Hvad skal vi bruge det til nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Skulle vi og I ikke stoppe med at bringe historier til torvs, som sikkert ikke hjælper Ditte videre med det hun nu har gang i?

 

Diskusionen om ubeskyttet sex, kan sagtens forgå, med høj kvalitet, uden at inddrage mennesker som ikke har mulighed for at argumenterer imod.

 

Der er ingen - udover hendes tidligere kunder - der ved hvem Ditte er. Så mine to tidligere indlæg skader hende ikke (i hendes nye erhverv uden for branchen). Desuden ville hendes største problem - hvis ikke hun var anonym - nok heller ikke være en "historie" om usikker sex, men nok snarere en fortid på 10-15(?) år i "branchen". Som jeg indikerede i mit første indlæg, så ville jeg ikke have bragt min oplevelse omkring usikker sex ellers - jeg gjorde det kun fordi jeg tilfældigt så at hun nu har skiftet "erhverv" siden et halvt år. Jeg kan sagtens se pointen i dit indlæg hvis hun havde været aktiv stadigvæk. Men det er hun ikke; derfor kan jeg ikke se problemet. Videoen jeg inkluderede i mit andet indlæg viser heller ikke hvem Ditte er (Ditte har altid værnet meget om sin person); personen der er synlig i videoen er hendes veninde, og var også synlig i andre videoer og billeder på hendes tidligere hjemmeside (og har derfor tilsyneladende valgt ikke at bekymre sig om manglende anonymitet; det er jo så hendes valg...).

 

Som eksempel, hvis jeg - som kunde - havde listet kondomet af undervejs, så er jeg ret sikker på at "pigen" ville være blevet "stikhamrende tosset" på mig (når/hvis hun opdagede det). Man er simpelthen et dumt svin hvis man gør sådan noget. Derfor må det også gælde den anden vej. Og som sagt, så har jeg haft respekt nok til ikke at bringe min oplevelse før nu hvor hun er stoppet (så det ikke påvirker hendes indtjening). Også selvom jeg ikke skylder hende "noget".

 

Det kan godt være at hun ikke har mulighed for at argumenterer imod. Det havde jeg sådan set heller ikke da jeg var den passive modtager af en tantrisk massage hvor hun uden varsling valgte at "springe på" (uden gummi). Desuden er der heller ikke behov for modargumenter sålænge min oplevelse er sand. Hvis man har gjort noget med vilje, så har man jo ligesom gjort det...! Hvad skulle modargumentet være?

 

Jeg har ganske enkelt haft et behov for at høre om andre havde oplevet noget lignende - specielt fordi jeg blev syg med en forvekslet Herpes infektion i forbindelse med episoden. Noget der gik mig på et godt skykke tid. Jeg er ikke nogen "tøssedreng" hvad angår sygdomme, men da jeg konstaterede at jeg sandsynligvis havde en Herpes infektion 5-6 dage efter hændelsen, så kunne jeg godt mærke at det satte en anderledes reflektionsproces igang. En Herpes infektion er livslang, og den påvirker alle fremtidige (seksuelle) forhold. For livet. Noget de fleste selvfølgelig godt ved, men det er først når man står "med lortet" at det virkeligt går op for én selv...

 

Derudover har hendes faux pas kostet mig en del tid hos lægen, samt en lille regning på EUR 220,- (godt DKK 1500,-) for alle mine blodprøver (jeg bor i udlandet). Det er selvfølgelig småpenge i den store sammenhæng - det vigtigste er helbredet. Men det er stadigvæk en ekstraregning til mig pågrund af ét sekunds dumhed...

 

"Anyway", var blot nysgerring om nogen havde noget interessant at fortælle. Nu har jeg delt min beretning. Så kan andre gøre det samme. Eller lade være.

 

--"kosteskaftet"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen - udover hendes tidligere kunder - der ved hvem Ditte er. Så mine to tidligere indlæg skader hende ikke (i hendes nye erhverv uden for branchen). Desuden ville hendes største problem - hvis ikke hun var anonym - nok heller ikke være en "historie" om usikker sex, men nok snarere en fortid på 10-15(?) år i "branchen". Som jeg indikerede i mit første indlæg, så ville jeg ikke have bragt min oplevelse omkring usikker sex ellers - jeg gjorde det kun fordi jeg tilfældigt så at hun nu har skiftet "erhverv" siden et halvt år. Jeg kan sagtens se pointen i dit indlæg hvis hun havde været aktiv stadigvæk. Men det er hun ikke; derfor kan jeg ikke se problemet. Videoen jeg inkluderede i mit andet indlæg viser heller ikke hvem Ditte er (Ditte har altid værnet meget om sin person); personen der er synlig i videoen er hendes veninde, og var også synlig i andre videoer og billeder på hendes tidligere hjemmeside (og har derfor tilsyneladende valgt ikke at bekymre sig om manglende anonymitet; det er jo så hendes valg...).

 

Det er ikke helt korrekt. I hendes privatsfære er hun let genkendelig, og du har da bridraget til det ved at afsløre meget omkring beliggenhed. Lidt info her, lidt der, og så har den ondsindede alle fakta.

Du har ret i at det størse problem for hende er den lange karriere, men du læsser da pæntpå ved at nævne usikker sex.

 

 

 

Jeg har ganske enkelt haft et behov for at høre om andre havde oplevet noget lignende - specielt fordi jeg blev syg med en forvekslet Herpes infektion i forbindelse med episoden. Noget der gik mig på et godt skykke tid. Jeg er ikke nogen "tøssedreng" hvad angår sygdomme, men da jeg konstaterede at jeg sandsynligvis havde en Herpes infektion 5-6 dage efter hændelsen, så kunne jeg godt mærke at det satte en anderledes reflektionsproces igang. En Herpes infektion er livslang, og den påvirker alle fremtidige (seksuelle) forhold. For livet. Noget de fleste selvfølgelig godt ved, men det er først når man står "med lortet" at det virkeligt går op for én selv...

 

Derudover har hendes faux pas kostet mig en del tid hos lægen, samt en lille regning på EUR 220,- (godt DKK 1500,-) for alle mine blodprøver (jeg bor i udlandet). Det er selvfølgelig småpenge i den store sammenhæng - det vigtigste er helbredet. Men det er stadigvæk en ekstraregning til mig pågrund af ét sekunds dumhed...

 

Det er jo noget vrøvl.

Du skriver netop selv:

 

Efter et besøg hos lægen - hvor jeg var rimelig tavs - fik jeg diagnosen Herpes Zoster (også kendt som Helvedesild - og skyldes altså ikke ubeskyttet samleje eller tæt fysisk kontakt).

 

Du havde altså fået denne diagnose, ubeskyttet sex eler ej - enig? Hvordan du får det til at hun har kostet dig tid og penge fatter jeg ikke.

 

Beklage, men jeg synes stadig det du har gang i er usmageligt.

 

Nyd livet du, håber det er et spændende sted du opholder dig.

 

Dixi

Del dette indlæg


Link til indlæg

kosteskaftet sagde den 16 Aug 2014 - 8:39 PM: snapback.png

Der er ingen - udover hendes tidligere kunder - der ved hvem Ditte er

Os der boer i trekantsområdet Kolding-Vejle-Fredericia ved udmærket godt hvem Ditte er. Jeg har aldrig besøgt hende. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...