Hop til indhold
Guest Eron

Isabel - Polsk ungpige godte - Super nam

Recommended Posts

Guest Eron

Havde fået et tip fra en GP'er om at hendes veninde kom, og at hun gav god service og var highclass. Det må jeg på det stærkeste medgive.

Isabel ser ud af en blanding af hendes model billeder og hendes selfies. Lidt mindre babe end model billederne og klart kønnere end hendes selfies.  Altså rigtig rigtig køn. Måtte flere gange udbryde wow over hendes udseende. Modelbillederne giver et rigtig godt indtryk af hendes krop, som ikke er petit med kurvet - selvom hun er lille og har en stram krop - meget meget lækkert. Jeg var ret spændt på hendes bryster, for dem får man ikke rigtig fornemmelsen af på billederne - og da jeg startende med at stå og hende siddende på sengen, med et gedigent økoblow, var der fri adgang til hendes bryster. Det er nærmest et trumfkort. Der er mere en en god håndfuld, og de er naturlige. De er faste men bløde - igen super WOW. Dem valgte jeg at holde mig meget til i løbet af seancen. Hun slap spontant hænderne om pikken og gav så dejligt blow, handsfree.

Begyndte at ryste lidt i benene, så ned på sengen og bød hende op til GFE. Meget skønne tungekys - først lidt forsigtigt, men der kom al rigeligt med tiden som vi begge blev hotte. 'Time for sex?' åh ja, jeg var så stiv at jeg ikke var bange for at miste rejsningen - og havde gået to runder med blow og kys/handjob - så nu skulle der hætte på. Det gjorde hun smidigt, og uden crem på hverken mig eller hende gled hun smidigt ned over mig. Hun var så dejlig stram. Åhhhh mannn hun red dejligt og der er der jo fri adgang til bare at holde om de der fantastiske B-C bryster - og hun levede med, og red og kyssede mig - og .... måtte stoppe hende, for var ved at komme ....' doggie?' ja om lidt, det var fristende men jeg gjorde intet og hun red mig videre... og videre og tænkte, jeg bliver jo bare nød til at give slip her - - - - - -boom

Hun tilbød massage, og der var vel nok små 10 min tilbage, så det var god stil. Jov tak, og uden olie, tog hun faktisk rigtig god fat.

Hun er sku en perle! Er her 10 dage og hun kunne godt finde på at se om Danmark kunne være en jagtmark for hende ;-) 

Jeg kommer igen, måske med en duo, hvis hun kan overtales til det ;-)

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Den sagnomspundne Catherine - de er i samme hus - og vist stadig også med Carmen - UPS .... - Dammm, nu slår det mig kun alt for hårdt - jeg har aldrig prøvet en 4some ;-) og min bankmand kigger med ;-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Var hos Isabel for anden gang denne formiddag. Hun havde spøgt i mit hoved og underliv siden sidste besøg. Der er jo bare nogle piger der tænder en på et instinktivt plan og det gør hun. Hun virker på en måde yngre end 27, og det slog mig også med overskriften bagefter – altså i mit system er hun ungpige selvom hun skriver hun er 27. Og den der kurvede form og det der super søde ansigt, kombineret med, i dag, endnu bedre tungekys og et meget firm blow.

Efter vi havde kastet plat og krone, og jeg vandt, valgte jeg samme startopstilling som sidst. Stående kys og kram for at sætte hende på sengen, med min pik i hendes mund. Da dommeren fløjtede, indledtes et meget tæt og intenst samarbejde mellem men meget stive pik og hendes meget omsluttende mund. Jeg søgte instinktivt hendes skønne bryster og når man holder om dem, bliver man helt tilfredsstillet. Ned på sengen og i forsvarsposition med hende i dronning position, givende blow, uden hænder. 
Jeg inviterede hende igen op til GFE linien og der blev delt rigeligt ud af tungekys mens hun spillede den af på mig. SEX, spurgte hun? Men manglede lige en runde mere med blow, før jeg var klar til at skifte bane. 

Det blev en uforberedt lang session med det skønneste blow – med sutte lyde, med kælen for nunkerne, med søde ikke overdrevne vellyde fra hendes side. Jeg var lige ved at lave selvmål og komme før tid, men beherskede mig. Jeg bad om en pause, hvor kun kom op og kyssede mig igennem, for igen at gå ned og give blow med slubre lyde – stop stop – på med hætte.
I mine forberedelser til kampen, havde jeg lovet mig selv at ud over cowgirl, skulle der prøves missionær og doggie, fordi hun er en af det bedste at kneppe med kondom, jeg har prøvet – sikkert grundet stramhed og instinktiv tiltrækning. Hun gled igen stramt ned over mig, og virkede oprigtigt til at nyde det – hun æggede mig, jeg kneppede hende og kyssede og noget der lignede at elskede med hende, fri adgang til at holde om begge hendes bryster – og så skete det, point of no return … og måtte bare give slip og gå ind i nydelsens. Vi havde brugt tæt på 30 min, så ikke massage denne gang. Wow …. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen at besøge Isabel igår og kan fuldt og helt tilslutte mig til @Eron beskrivelser. Meget stor gentagelsesrisiko :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Må også lige lave en servicemeddelelse - hun er kommet tilbage som lovet og i det skønne hus ikke så langt fra Øaterprot St.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 8 timer siden:

Må også lige lave en servicemeddelelse - hun er kommet tilbage som lovet og i det skønne hus ikke så langt fra Øaterprot St.

Jeg har været sammen med Catherine og har dybt overvejet at prøve enten Isabel eller Carmen, eller begge, jeg kan ikke bestemme mig fuck :D jeg har dog ikke haft en trekant før, så første gang skal være noget helt specielt

Redigeret af WaterColour

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trekant kan anbefales. Men vær opmærksom på det kan være stressende. Det afhænger af kemien. Jeg kender Isabel og hun er et godt knald. Om det fungerer med en and de andre ved jeg ikke. Jeg har pt  både Catherine og Carmen på min bucketlist. 

Jeg har ladet mig overtale til trekant mangen en gang, men det kan være svært at styre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
WaterColour skrev, 1 time siden:

Jeg har været sammen med Catherine og har dybt overvejet at prøve enten Isabel eller Carmen, eller begge, jeg kan ikke bestemme mig fuck :D jeg har dog ikke haft en trekant før, så første gang skal være noget helt specielt

Jeg har være sammen med alle tre pige flere gange alene - og være sammen med Carmen og Catherine til en trekant og lavet denne anmeldelse

Syntes Catherine skulle være med - og hvis du vil tippe den lidt mere til PSE skal du vælge Carmen og tippe den mere til GFE skal du vælge Isabel.

Og lad så lige høre fra dig hvis du gør !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 3 timer siden:

Jeg har være sammen med alle tre pige flere gange alene - og være sammen med Carmen og Catherine til en trekant og lavet denne anmeldelse

Syntes Catherine skulle være med - og hvis du vil tippe den lidt mere til PSE skal du vælge Carmen og tippe den mere til GFE skal du vælge Isabel.

Og lad så lige høre fra dig hvis du gør !!!

alle 3 på en gang? xD det lyder vildt nok alligevel, men det må fandme også koste, hvor meget var det? 3750? skal nok fortælle dig om mit forløb med de dejlige damer  ;) 

Redigeret af WaterColour

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
WaterColour skrev, for 8 timer siden:

alle 3 på en gang? xD det lyder vildt nok alligevel, men det må fandme også koste, hvor meget var det? 3750? skal nok fortælle dig om mit forløb med de dejlige damer  ;) 

Jeg skriver ikke alle tre på en gang? Ved ikke om jeg kunne håndtere det! ;-) spændt på at høre dine beretninger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Jeg har engang prøvet 3 piger på engang ( I Spanien-andre priser)...personligt syntes jeg den 3 pige er lidt tilovers...hvad skal man stille op med hende...kan I se billedet ?

Men man kan selvfølgelig lave en rotationsplan ;_)

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...