Hop til indhold
Mayer28

Antal udløsninger - Kan man nå to..?

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg kan se at mange piger reklamere med at man må komme flere gange ved sit besøg, men ville lige høre hvordan i bærer jer ad med det? :)

Hvis jeg bestiller 60 minutter, så ryger der hurtigt lidt tid med lige at sige hej, få tøjet af og taget bad mv. - Når man så går igang, så plejer man jo at starte lidt rolig med kys, måske noget blow og så kan man evt. gå igang med akten. Før man når at se dig om er der jo lynhurtigt gået 30 minutter hvis ikke mere. Nu er jeg på ingen måde oppe i årene, men ligger i start 30'erne, men jeg kan ikke få den op 20 minutter efter jeg lige er kommet. 

Alternativt er man kommer ind og beder om at hoppe ud i hovedretten med det sammen og får skudt af i løbet af det første kvarters tid, men det tænker jeg ikke en GP ligefrem vil syntes godt om?

Jeg tænker der er et naturligt modsætningsforhold her - Manden ønsker mest muligt ud af sin betaling, mens de gode GP'en ønsker at leverer den indsats der gør dig tilfreds og at du kommer igen, men også afdæmpet ift. at hun kan holde hele dagen.

Må jeg høre jeres tanker og hvordan i går til GP'er ift. ovenstående? Går i ind og går direkte igang, eller er i bare heldige så i kan få den hurtigt op og stå igen? Bestiller kun 30 min? Noget andet?

Redigeret af JayMay

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt med på hvor du kommer fra, er selv i starten af 30erne og kan heller ikke 2 gange på en time, og da slet ikke på 30 minutter hvor mange piger også tilbyder 2 skud.

Men det er helle ikke noget jeg går efter, vil hellere nyde tiden op til udløsningen, end at skynde mig bare at komme, så kunne jeg lige så godt bare have taget en spiller istedet, jeg bruger som regel resten af tiden på bare at ligge og små snakke med pigen om løst og fast, det gør det hele lidt mere afslappende og giver god grobund for at vende tilbage.

Redigeret af James B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror mere, at det er et udtryk for at vi kvinder ønsker at signalerer at intimiteten og tiden sammen ikke slutter, når der først har været udløsning? :) 

Jeg oplever at få mænd kan flere gange, omend ønsket kan være der. - Jeg ville også finde det mere interessant, at udsætte udløsningen, end at tage del i jagten på mere end én orgasme på én time. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en bedre oplevelse, (altså mest muligt ud af oplevelsen) hvis man okser derudaf alene med det formål at få to udløsninger? 

Det plejer jo at være alt det op til en udløsning, der er det rigtig sjove, eller tager jeg fejl om det? ;) 

Men ellers mener jeg, at det med om hun kan “holde resten af dagen” er noget pigen burde administrere - ikke dig :) Og så er det vel bare at fortælle den udvalgte, præcis hvordan du ønsker den time skal forløbe, og så finder i nok ud af det. :) 

Nogen kan præstere 2 skud på 30 minutter, mens andre skal bruge et døgn til det antal. Så der er jo forskel på folk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at det er de færreste der kan 2 gange på en time, hos en GP.

Jeg kan ikke, men er jeg sammen med en kæreste der rigtig tænder mig, er der ingen problemer med 2 eller 3 gange i træk, hvis det er en jeg holder meget af og tænder rigtigt på.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg selv var yngre, havde jeg ingen problemer med at komme to gange på en time eller tre gange på to timer, men der skulle nok gå 30-45 minutter mellem hvert "skud." I dag, hvor jeg er blevet lidt ældre, skal der gå lidt længere tid, og jeg vil sætte grænsen ved to gange i samme omgang. Jeg har dog aldrig kunne se nydelsen i antal udløsninger - der var måske andre ting, som jeg ville foretrække, men her må man sige at fantasien og serviceniveauet generelt kunne blive bedre, selvom der findes undtagelser, så er de desværre få. 

At tilbyde to eller flere udløsninger er set med mine øjne alene et reklametrick eller kan tages som en garanti (eller i hvert fald et løfte i reklamen) for at man ikke bliver smidt ud, straks man er kommet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo nogen der på grund af nervøsitet eller andre årsager kommer i løbet af de første 5 min, måske allerede inden man når at få kondom på.. Hvis de så først rigtig kan slappe af og nyde det efter første skud er det jo træls hvis flere udløsninger ikke er tilladt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke fan af at man betaler pr udløsning eller at der er en grænse på hvor mange gange man må komme inden for en tidsramme - og på samme måde er det heller ikke mit ansvar hvis du ikke er kommet inden for den tid du har betalt for - især når det er en enkelt ydelse i 15 min. 

Jeg synes det bliver lidt præstations-agtigt overfor manden og lidt "Jamen du lovede mig en udløsning!" overfor GP'en. Til gengæld har jeg tænkt en del over det her med at mænd i privaten, hos GP og især i populærkulturen idealiserer det her med at kunne holde længe - personligt tænder jeg helt sindssygt på når en fyr kommer, og ekstra meget hvis han kommer før han havde planlagt - dét synes jeg er et udtryk for ægte nydelse, i stedet for det her skemalagte macho-standard-halløj hvor han skal have nået at tælle til 100 først (ha!). Jeg smider ham bestemt ikke hurtigere ud af døren fordi han er kommet inden de 30/60/osv minutter er gået, til gengæld kommer han til at opleve mig i en superliderlig tilstand som mine gæster altid ser ud til at nyde - også selvom de allerde har fået deres udløsning. Det er tit her der opstår nogle psykologiske/mind-fuck agtige ting som giver både mig og dem endnu mere appetit til næste gang. 

 

Det blev langt, lol! God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Jeg tror faktisk kun, at jeg en enkelt gang har kunnet og har haft lysten til at komme to gange indenfor en lille time.

Som det skrives, er det jo ikke selve udløsningen, der er »spændende«, men alt det i hyggeriet op til.

Jeg har nået en alder, hvor man bliver lidt mat bagefter :), så det er før og under at jeg er noget værd, men ikke efter.

Hans er klodset... :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

er vel et reklametrick :D

de fleste mænd har dage, hvor man føler man er supermand og tror man kan 2-3 gange på 60 min.

pigerne kender os bedre :-o og ved at ved 90 % af mændene bliver det 1 skud og ca 30-40 min forbrug af tiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig mit vedkommende kan jeg komme 2-3 gange inden for den tid jeg booker og det er med forspil og det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har jeg gjort flere gange, som regel i forbindelse med blowjob uden gummi, kan godt lide en pige der sluger og når man starter med det så er der mere at sluge..så lidt snak og så knep bagefter og komme en gang til i fissen eller endnu bedre analt lige inden timen er gået, det kan sagtens lade sig gøre, med den rette lækre unge pige..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der reklameres med 2 skud, men man kun er fysisk i stand til et enkelt, er det så halv pris? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 3 timer siden:

Hvis der reklameres med 2 skud, men man kun er fysisk i stand til et enkelt, er det så halv pris? :huh:

Ha ha.... matematisk bliver prisen pr. skud desværre dobbelt så stor.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er det jo en fordel hvis man går til gangbang, for de strækker sig over længere tid, så man kan få en pause mellem hver udløsning. Til de gangbangs jeg har været til, vil jeg tro, at gennemsnittet er to udløsninger pr. mand, men der er sikkert også nogle, der kan komme både tre og fire gange.

Selv foretrækker jeg så afgjort at komme i ansigtet på pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja i mine unge dage var de ikke et problem at ejakulere og favne en kvinde to gange på en times tid. Det bar en anden tid. Idag er jeg tilfreds med et besøg om foråret, sommer, efterår og vinter, til gengæld bruger jeg  mere tid og booker to timer hvis GP har det tilbud, og kan stadig nå at favne og elske kvinden nu skal jeg blot bruge længere tid...og ikke så ofte.. 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...