Konsulen 53 Skrevet 12. September, 2018 I nogle annoncer står der ofte: Sex kun med kondom, blowjob uden. Men er et blowjob ikke sex, eller har jeg misforstået noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. September, 2018 Jeg har tit tænkt på formuleringen samleje skal der anvendes kondom. Men i dette her forum, ingen pik i min fisse eller røv medmindre pikken er iført kondom. Blowjob er i min optik også sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 12. September, 2018 Sex kan være mange mange tind men som @Nemtøs så tror jeg også at der menes ved samleje skal der benyttes kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 12. September, 2018 (edited) Der er også nogle der skriver ALT SEX MED KONDOM.... Er blow så med kondom som Nemtøs beskriver som sex? og hvad er superfransk med slug... Syntes mange annoncer er lidt uigennemskuelige om hvad de precis tilbyder Redigeret 12. September, 2018 af Cogb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 158 Skrevet 12. September, 2018 I følge Bill Clinton er et blowjob ikke sex. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Clinton–Lewinsky_scandal 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 12. September, 2018 Konsulen skrev, 1 time siden: I nogle annoncer står der ofte: Sex kun med kondom, blowjob uden. Men er et blowjob ikke sex, eller har jeg misforstået noget? Der var en amerikansk præsident der bestemt mente at et blowjob ikke er sådan rigtig sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 12. September, 2018 MrJolly skrev, for 2 minutter siden: I følge Bill Clinton er et blowjob ikke sex. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Clinton–Lewinsky_scandal Ha ha, to sjæle een tanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 12. September, 2018 Konsulen skrev, for 3 timer siden: I nogle annoncer står der ofte: Sex kun med kondom, blowjob uden. Men er et blowjob ikke sex, eller har jeg misforstået noget? Mon ikke de fleste godt kan forstå hvad der menes, selvom det er sprogligt forkert. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg