Hop til indhold
Blueberry

Keszi, kø på trappen og dobbelt afbrænding

Recommended Posts

Jeg har tidligere anmeldt Keszi (den gang i Rødovre, nu i Søborg) positivt, og hun er stadig en utroligt lækker lille nips. Men i går brændte hun mig af to gange.

 

Første gang midt på dagen, hvor vi havde lavet en aftale om kl 12:00, og hvor jeg bekræftede den 10-15minutter forinden og fik OK tilbage. Da jeg så ankom, hed det pludseligt kl 13:00... WTF...Heldigvis ligger stedet midt på en rute, som jeg alligevel var på, så jeg prøvede at lave en ny aftale senere, på vej tilbage. Her aftalte vi kl 17, og jeg bekræftede igen forinden, men da da jeg så ankom, skulle Keszi pludseligt i bad. Nu burde jeg nok være gået, men jeg besluttede at kaste 400kr efter et vredt knald, og ventede i 10-15minutter til hun meldte klar bane. På vej op mødte jeg den forgående kunde, der var på vej ned. Vi smilede til hinanden :)

Jeg besluttede ikke at konfrontere Keszi med problemerne, men bad hende lægge sig på maven, og kneppede jeg hende det bedste og hårdeste jeg har lært med udsyn til hendes perfekte lille numse og til lyden af den farligt knagende seng og hendes små støn. På vejen ned mødte jeg den næste kunde, der stod og ventede. Han smilede ikke :) 

Med mindre man holder af at blive brændt af og vente i kø, skal man nok ikke besøge hende. Og selvom jeg fik prøvet vred sex, så var det måske ikke helt umagen værd.

 

  

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt forstå at kvinder og i særdeleshed feminister, der måtte læse en tråd som denne, får et indtryk af os, på linje med det vi får, når vi overhører en tilfældig snak mellem 2 kvinder...:?::!::arrow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig Riber.

Den muligvis kommende statsminister, Mette Frederiksen, der som bekendt har det som en mærkesag at kriminalisere os og vores hobby, kan hente masser af skyts i en anmeldelse som Blueberrys. 

Men selv bortset fra den potentielle skade for os andre har jeg virkeligt svært ved at blive imponeret.

Det lyder i mine ører trist og, hvis jeg skal forstå det for pålydende, også rent ud afstumpet.

Cobham 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Keszi en enkelt gang tidligere. En sand katastrofeoplevelse. Jeg får en lille smule feber og koldbrand i venstre testikel, hver gang jeg tænker på den. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...