Hop til indhold

Recommended Posts

Hahaha, mit første besøg hos en GP, absolut ikke nogen succes! 700kr fattigere, kæft hun var præcis som jeg havde forestillet mig en GP, lå og stirrede blindt op i loftet, og slet ingen medlevelse, måtte knapt røre hende, og masser af sprit, totalt usexet og kedeligt, kunne da heller ikke få den op at stå, endte med hun gav mig håndjob og så smuttede jeg i bad, alene og gik hjem, så har man prøvet det, aldrig mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Coolio122 skrev, for 24 minutter siden:

 har man prøvet det, aldrig mere

Der sparede du lige en million, ca. Så du burde faktisk takke hende

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh.. der er masser af piger som gør det godt.. op på hesten igen.. :D

jeg tror nu jeg vil besøge hende inden længe.. kan da ikke tro at hun kan blive ved med at holde til alle de dårlige anmeldelser. 

Så måske hun snart tager sig gevaldigt sammen.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker 1 times Gfe. Med det hele. Kiss, megafransk og swallow.

og vil da ved kontakt gøre opmærksom på at der bliver skrevet en del dårligt om hende,  så hvis jeg skal komme forbi med 1700kr. Så skal der strammes op ;-)

så må vi jo se om hun gider svare på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, prøv det, og vær klar til at få sprittet hænder og pikken, og du kun må slikke hendes øverste halvdel af fissen! Haha, ej hun er sgu ik minded til det job, hun kan tydeligvis ikke li det, hvilket jo er synd selvfølgelig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej desværre,  men det er spot on, jeg fik dog lov slikke hende lidt, kæft hun er kedelig, sagde ikke en lyd ,virkeligt mærkeligt oplevelse

Redigeret af Coolio122

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden sandet, at de helt unge piger ikke er værd at besøge uanset hvor smukke de er. Jeg ved at der er skrevet godt om piger som Barbara og Jessica, men det undtagelser. Fremover vil jeg bestræbe mig på kun at besøge kvinder på 25+.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i anmeldelsen, har også skrevet en dårlig anmeldelse... ikke for at friste, men prøv Lia næste gang hun er her. Det er noget helt andet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 12 timer siden:

Der sparede du lige en million, ca. Så du burde faktisk takke hende

hahahahhahahahaaha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, for 23 timer siden:

Hahaha, mit første besøg hos en GP, absolut ikke nogen succes! 700kr fattigere, kæft hun var præcis som jeg havde forestillet mig en GP, lå og stirrede blindt op i loftet, og slet ingen medlevelse, måtte knapt røre hende, og masser af sprit, totalt usexet og kedeligt, kunne da heller ikke få den op at stå, endte med hun gav mig håndjob og så smuttede jeg i bad, alene og gik hjem, så har man prøvet det, aldrig mere!

 Hvis du en anden gang skulle få lyst til at besøge en gp så brug lidt tid på at læse anmeldelserne i dette forum inden du beslutter dig. Jeg har haft så mange gode oplevelser , næsten alle ud fra diverse anmeldelser jeg har læst i dette forum.

 

Gerrard skrev, for 21 timer siden:

Jeg har efterhånden sandet, at de helt unge piger ikke er værd at besøge uanset hvor smukke de er. Jeg ved at der er skrevet godt om piger som Barbara og Jessica, men det undtagelser. Fremover vil jeg bestræbe mig på kun at besøge kvinder på 25+.

Matylda kommer d. 1 oktober hun er 19 år og hende kan du rolig besøge selvom hun er under 25+ for hun er en stjerne i svøb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 10 minutter siden:

Tak for tippet! Man skal jo heller ikke være principrytter. Men hører Matylda ikke til de meget dyre damer? Mit gp-budget er nemlig ikke så højt i disse dage.

Matylda kommer d. 1 oktober hun er 19 år og hende kan du rolig besøge selvom hun er under 25+ for hun er en stjerne i svøb.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 6 minutter siden:

 

 Jo Matylda er i den dyre ende. Mener 1500 for en halv time og 2000 for en hel time. Men husk det er med full service så ingen ekstra.

Kan huske sidste gang jeg skulle købe bil. Mit budget var 200.000 til 250.000. Jeg kiggede på bil hver dag i flere timer og havde meget svært ved at beslutte mig indtil en dag, i min frokost pause, jeg helt tilfældig så et billede af en splinter ny audi A 3 der gjorde jeg tog fri resten af dagen for at tage en prøvetur i den og da jeg gik fra butikken havde jeg brugt det dobbelt af mit budget og bestilt min nye bil som jeg stadig mindst 10 år efter ikke har fortrudt.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
cumonface skrev, for 1 time siden:

 Jo Matylda er i den dyre ende. Mener 1500 for en halv time og 2000 for en hel time. Men husk det er med full service så ingen ekstra.

Kan huske sidste gang jeg skulle købe bil. Mit budget var 200.000 til 250.000. Jeg kiggede på bil hver dag i flere timer og havde meget svært ved at beslutte mig indtil en dag, i min frokost pause, jeg helt tilfældig så et billede af en splinter ny audi A 3 der gjorde jeg tog fri resten af dagen for at tage en prøvetur i den og da jeg gik fra butikken havde jeg brugt det dobbelt af mit budget og bestilt min nye bil som jeg stadig mindst 10 år efter ikke har fortrudt.

Jeg elsker at alt hvad der skrives om kvinder i dette forum kan relateres til biler:P det er sku noget en mand kan fatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Makemydayswede skrev, for 3 timer siden:

är hon totalt rakad? hade hon fin pussy? =) hon ser jävligt söt ut på bilderna

Ja på bilederne men hon er bredere og lavere i virkeligheden

Bruger sikkert:

https://retouchme.com/service/face-slimming/

Men meget mekanisk.

Siger ikke noget.

Og tager 27 min for 30 min.

Intet smil og du skal sprittes af.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 9 timer siden:

Ja på bilederne men hon er bredere og lavere i virkeligheden

Bruger sikkert:

https://retouchme.com/service/face-slimming/

Men meget mekanisk.

Siger ikke noget.

Og tager 27 min for 30 min.

Intet smil og du skal sprittes af.

Så du anbefaler hende ikke? Havde lige øje på hende i er stk tid.. men det ser ud til du ikke anbefaler hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...