Guest Nemtøs Skrevet 10. September, 2018 Fuck hvor jeg glæder mig til at sidde bag en træplade og sutte det bedste jeg har lært. https://annoncelight.dk/showad/259305 Håber der er mange mænd som har lyst til at deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren1 50 Skrevet 10. September, 2018 Det lyder sgu frækt og til den pris jeg kommer kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 10. September, 2018 Fræk event må man sige Kan der vises et billede af træpladen for os der har lidt langt? Har havemanden husket og imprægnerer pladen mod udefra kommende saltvæsker God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. September, 2018 Enzo L'uri skrev, for 27 minutter siden: Fræk event må man sige Kan der vises et billede af træpladen for os der har lidt langt? Har havemanden husket og imprægnerer pladen mod udefra kommende saltvæsker God fornøjelse. Jeg sender din besked videre til havmanden. Har set pladen, men den skulle justeres for at passe til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 10. September, 2018 Nemtøs skrev, for 50 minutter siden: Fuck hvor jeg glæder mig til at sidde bag en træplade og sutte det bedste jeg har lært. https://annoncelight.dk/showad/259305 Håber der er mange mænd som har lyst til at deltage. Du ønskes rigtig god fornøjelse, håber for dig at der er mange deltagere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 10. September, 2018 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Har set pladen, men den skulle justeres for at passe til mig. Skal hullerne til brysterne laves større ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. September, 2018 Pik sprøjt skrev, for 4 minutter siden: Skal hullerne til brysterne laves større ? Hullerne til mine bryster er perfekte, det var hullet til mit ansigt der drillede lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 10. September, 2018 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Fuck hvor jeg glæder mig til at sidde bag en træplade og sutte det bedste jeg har lært. https://annoncelight.dk/showad/259305 Håber der er mange mænd som har lyst til at deltage. Lyder dejligt frækt Gid det var mig !! Rigtig god fornøjelse DK fyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. September, 2018 DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden: Lyder dejligt frækt Gid det var mig !! Rigtig god fornøjelse DK fyr Du er velkommen til at tilmelde dig Kunne ikke lade være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 10. September, 2018 Nemtøs skrev, for 5 minutter siden: Du er velkommen til at tilmelde dig Kunne ikke lade være. Kunne være jeg skulle gøre det 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 10. September, 2018 Vi kan da tage sammen der over DK fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. September, 2018 Her er en oversigt over dem der har bestilt tid, har brugt jeres forbogstav i jeres mail D 13.00 - 13.15 G 13.20 - 13.35 T 13.40 - 13.55 S 14.00 - 14.15 K 14.20 - 14.35 Ledig tid 14.40 -14.55 H 15.00 - 15.15 Glæder mig til at blive godt øm i mine kæber Har I fortrudt så meld afbud på mail med det samme så andre kan få jeres tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 11. September, 2018 Kæft det er genialt med sådan et samlebånds blow job koncept Du vil ubetinget modtage prisen for alle tiders bedste indlæg på Eroguide, hvis du/i tør sende live fra 13 til 15.15 Som en fjer i hatten, vil du kunne hylde dig i en opmærksomhed som ingen selfietråd vil kunne overgå jeg syntes det er et frisk pust,og vil ønske god fornøjelse til alle indvolverede Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. September, 2018 Nemtøs skrev, den 10/9/2018 at 17:24: ... Håber der er mange mænd som har lyst til at deltage. Hvad med at kalde arrangementet "sperm i spandevis"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. September, 2018 Enzo L'uri skrev, for 6 minutter siden: Kæft det er genialt med sådan et samlebånds blow job koncept Du vil ubetinget modtage prisen for alle tiders bedste indlæg på Eroguide, hvis du/i tør sende live fra 13 til 15.15 Som en fjer i hatten, vil du kunne hylde dig i en opmærksomhed som ingen selfietråd vil kunne overgå jeg syntes det er et frisk pust,og vil ønske god fornøjelse til alle indvolverede Enzo. Jeg har virkelig gjort mit bedste for at sluge dit ord " samlebånds blowjob" men får associationer til burhøns - i det her tilfælde må jeg være hønen, da jeg vil sidde spændt godt fast. Mon ikke der kommer et før og efter billede. Håber de mæmd der har meldt sig til dukker op og setuppet kommer til at glide ubesværet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 11. September, 2018 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Jeg har virkelig gjort mit bedste for at sluge dit ord " samlebånds blowjob" men får associationer til burhøns - i det her tilfælde må jeg være hønen, da jeg vil sidde spændt godt fast. Mon ikke der kommer et før og efter billede. Håber de mæmd der har meldt sig til dukker op og setuppet kommer til at glide ubesværet Det var ikke nedværdigende ment,bare sagt som venlig konstatering Ja,sexkøbers troværdighed kommer på sin prøve under dit set up. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. September, 2018 Enzo L'uri skrev, for 3 minutter siden: Det var ikke nedværdigende ment,bare sagt som venlig konstatering Ja,sexkøbers troværdighed kommer på sin prøve under dit set up. Enzo. Opfangede slet ikke din kommentar som nedværdigende/negativ. Fik blot et par sjove billeder på nethinden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 11. September, 2018 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Opfangede slet ikke din kommentar som nedværdigende/negativ. Fik blot et par sjove billeder på nethinden Godt. Altså nu stempler dine gæster vel også ind i en eller anden retning,så samlebåndet er vist ikke helt ved siden af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 11. September, 2018 nu er set-op et -ikke lige i mit område men kunne da være spændende ,at få sat ansigt på nogen af brødrene der deler samme hobby. det kan vel næsten ikke undgås-med den tids margin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. September, 2018 sweetstone skrev, for 16 minutter siden: nu er set-op et -ikke lige i mit område men kunne da være spændende ,at få sat ansigt på nogen af brødrene der deler samme hobby. det kan vel næsten ikke undgås-med den tids margin. Det kan nok ikke undgåes at de mænd der vil lege med mig kommer til at hilse på hinanden - god opførsel, pli og 100% diskretion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 11. September, 2018 Du er sgu noget for dig selv, NemTøs - men godt nok et fascinerende "projekt" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 11. September, 2018 (edited) Fantastisk ide I har fået der. Jeg håber alle får en skøn oplevelse ud af det. Og ikke mindst, at Nemtøs får masser af sperm skudt ned i halsen. Man kunne drømme om, at der blev taget et par billeder af seancen. Mændene skulle selvfølgelig være anonyme, men bare så man har en mulighed for at danne sig et billede af hvordan haveskuret ser ud. Redigeret 11. September, 2018 af TommyHansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Venice 4 Skrevet 11. September, 2018 Super ide! Vil lige se hvordan tiden passer. En god times kørsel væk desværre! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. September, 2018 Venice skrev, 1 time siden: Super ide! Vil lige se hvordan tiden passer. En god times kørsel væk desværre! Jeg har knap 2 timers kørsel til haveskuret, men kører gerne efter sådan en unik oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg