Hop til indhold

Dirty Mia, kender I hende??

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror hun tog imod i privaten for mere end et år siden - er dog ikke sikker. Dengang lavede jeg en aftale men fik overhovedet ikke kontakt da jeg endelig var fremme ved den adresse vi aftalte. Da jeg så gik lidt rundt og ventede på svar på sms tror jeg at det var hende som gik på tanken for at hente noget. 

Men med sikkerhed kan jeg sige, at jeg flere gange har forsøgt med hende du linker til. Hun har skiftet navn mange gange. Jeg synes der er noget interessant ved hendes krop og jeg tror billederne er helt ægte. Meeeeen altså. Ikke let at få kontakt med. Det er lykkedes to gange. Første gang var hun et sted i Tranbjerg, som jeg ikke kunne nå den dag. Og anden gang var en noget mere syret oplevelse. Hun spurgte direkte om jeg havde nogen stoffer vi kunne tage. Derefter om jeg kunne køre hende. Hun havde vist en kunde i nordbyen og var kun interesseret i at tale videre hvis jeg ville køre hende. 

Skrevet

Jeg er ret sikker på jeg så hende komme gående i det sydlige Århus for et stykke tid siden.

Jeg kørte forbi hende i bil, og kunne se hun gik alene, slingrende og talte meget højlydt. Min umiddelbare tanke var at hun gik og talte i mobil. Mit ærinde i det område gjorde at jeg skulle samme vej tilbage igen, og passerede hende så igen. Her kunne jeg så konstatere at hun stadig gik og snakkede højlydt, meget usammenhængende og ingen mobiltelefon, så det var med sig selv. Øjnene var også store og opspilede. Det sidste jeg så til hende, var at hun fortsatte ud på vejen imellem bilerne og vadede ud i rundkørslen?? Det er svært at beskrive her, men jeg var virkelig rystet.

Jeg har set mange skæve personer i mit liv, men hun slår alt.

Det er ikke lige typen jeg kunne finde på at hygge med, men der er jo nok nogen der tænder på den slags.

Skrevet

Der har været en del om hende tidligere.. hvor hun bla.a er stukket af efter hun har fået penge...

og hun har tydelige stik mærker efter IV misbrug...

Skrevet
  • Author

Okay, det lyder som nogen vilde historier. Jeg tror bare jeg holder mig væk :D 

Tak for svar..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.