Hop til indhold
Scorpio

Maxima i Aarhus/Højbjerg

Recommended Posts

Efter lang tids fravær fra købesex og min favorit tilsyneladende er stoppet i mellemtiden, og jeg var blevet "lidt tyk bag ørerne", tog jeg kontakt til denne kvinde - Maxima, hun matcher billederne.

Sød og smilende tager hun imod mig, uden meget make-up som hun sagtens kan tillade sig, med hendes kønne ansigtstræk. Selvfølgelig også i noget lækkert lingeri. Er man til høje, kurvede, voksne kvinder(hun kunne dog sagtens lyve sig yngre), tror jeg hun vil falde i de flestes smag. Hun levede ihvertfald op til alle mine forhåbninger. Kommunikation gik problemfrit på engelsk.

Den seksuelle del kan jeg ikke prale af, men hun leverede varen. Hun gjorde alt hvad jeg bad om, og viste også gerne sin flotte figur frem. Kys var ikke en del af vores aftale, men det kan hun sikkert også finde ud af. Jeg oplevede ingen tidspres overhovedet.

Hun har i øvrigt også en lille stribe hår på vulva, som er et hit hos mig, resten er raget væk. 

Hun undskyldte for lokaliteten, som også var lidt misligholdt, men jeg var nu heller ikke kommet for at beundre det. Der findes bad på stedet til brug før og efter. Mht. om det er en diskret adresse; jeg mødte ingen på min vej derhen en søndag eftermiddag. Spurgte hende om folk i området vidste hvad der foregik der, det vidste hun ikke noget om da hun lige var kommet dertil.

Finder i hendes annonce interessant, kan i roligt tage afsted.

Scorpio

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende. Man kan kalde hende den glade glædespige. Stort smil og masser af kys. Hvis du beder hende danse frækt, gør hun det. Dejligt blow uden og sex med. Gode bryster og fræk røv. Kvindelige former, stor men det sidder flot. Kan anbefales :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...