Guest Jolly Roger Skrevet 10. September, 2018 KnudSan skrev, for 7 minutter siden: Kondom ved GP og one night og uden med kæresten. Selvfølgelig er det bedre uden både for mænd og kvinder, men også dejligt at have det gode helbred med i tankerne. Det ville nok være allerbedst ikke at have sex med andre end kæresten i den situation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 10. September, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 22 timer siden: Én gang til, for prins Knud... Selvfølgelig ville denne kvinde kunne nå at blive testet mellem kunderne, hvis hun har den ene om formiddagen og den sidste kommer senere på dagen, hun ville bare ikke kunne bruge svaret til en hujende fis, eftersom kønssygdomme har en inkubationstid. Mén jeg dyrker ubeskyttet oralsex og modtaget også dette, sidstenævnte antager jeg at du også modtager? Det er jo også forbundet med en vis risiko for dig. Oralsex og rimming ville bare ingenlunde være det sammen, uden at kunne mærke, smage og dufte det nøgne køn. Bevares, af og til ville det være rart, ikke at kunne dufte noget i den situation... Jeg har én gang været smittet med en kønssygdom i min hals og jeg har dyrket ubeskyttet oralsex i, hold nu fast, 15 år... - med mænd privat, i swingerklub og kunder, dermed et ret bredt udsnit at danske mænd. Én gang, det er et odds jeg godt kan leve med, med den nydelser der er forbundet derved... Spot on... Den salige Helge Winther aka. den vrisne slagter fra Langeskov ville have kaldt det for erfaringer - fra livets skole. https://www.youtube.com/watch?v=alzADE8BLzg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 10. September, 2018 (edited) Jolly Roger skrev, for 22 minutter siden: Det ville nok være allerbedst ikke at have sex med andre end kæresten i den situation Det er jeg helt enig i. Sådan er jeg også indstillet. Godt opmærksomheds punkt @Jolly Roger Det er nok ikke alle der er enige med os og det gør jo EG til et sted med mange synspunkter og derfor også et spændende univers. Vi skal alle passe godt på os selv og hinanden. Redigeret 10. September, 2018 af KnudSan Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 10. September, 2018 @KnudSan beklager hvis jeg har udtrykt mig uklart. Min eneste pointe var blot at hvis man bliver nødt til at planlægge hvornår og under hvilke omstændigheder man skal bruge gummi har man andre problemer end helbredet at tage hensyn til. Personligt har ingen problemer med sex, med eller uden gummi, kone, gp eller “one Night stands”. Jeg har ingen ambition om selv at leve op til termen “allerbedst” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. September, 2018 Anilingus skrev, for 1 time siden: Spot on... Den salige Helge Winther aka. den vrisne slagter fra Langeskov ville have kaldt det for erfaringer - fra livets skole. https://www.youtube.com/watch?v=alzADE8BLzg Jo IV's historie er da god, men det ændrer ikke ved at andre bliver smittet først gang, eller ved en af de første gange. Skal trådstsrter så fortsætte med sex uden beskyttelse, for nu ramte hun jo i, ved første forsøg, og så er den ged barberet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 10. September, 2018 (edited) holstebronx skrev, for 18 minutter siden: Jo IV's historie er da god, men det ændrer ikke ved at andre bliver smittet først gang, eller ved en af de første gange. Skal trådstsrter så fortsætte med sex uden beskyttelse, for nu ramte hun jo i, ved første forsøg, og så er den ged barberet? Der er ingen hér, der dikterer hvad @Emmalie skal gøre, eller ikke gøre? Vi må hver især gøre hvad der føles rigtigt i maven på os, ud fra et oplyst grundlag. Mén nu hun spørge til hvorfor vi er flere som dyrker ubeskyttet sex, herunder oralsex, så er det vel forventeligt at vi fortæller om vores oplevelser og at vi oplever risikoen derved som lille, ikke at forveksle med ikke-eksisterende... De færreste er, trods alt, så mentalt mindrebemidlet, at de ikke godt ved at det er forbundet med en vis risiko, at dyrke enhver form for ubeskyttet sex, både i forhold til kønssygdomme og uønsket graviditet. Redigeret 10. September, 2018 af Iscenesat Virkelighed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 10. September, 2018 Jolly Roger skrev, for 18 minutter siden: @KnudSan beklager hvis jeg har udtrykt mig uklart. Min eneste pointe var blot at hvis man bliver nødt til at planlægge hvornår og under hvilke omstændigheder man skal bruge gummi har man andre problemer end helbredet at tage hensyn til. Personligt har ingen problemer med sex, med eller uden gummi, kone, gp eller “one Night stands”. Jeg har ingen ambition om selv at leve op til termen “allerbedst” Helt ok Jeg har bare den ro, som en kæreste giver og vil være ærlig, at jeg har været sammen med mange top GP og Thai massage piger og andre, men intet kommer i nærheden af min elskov med min kæreste, så uden de store problemer, så er det hende og ingen andre. Det er et liv med god samvittighed og bare den følelse af en som man elsker. Sex er godt og mange smukke, specieller og dejlige har jeg mødt, men det sex og elskov jeg har nu, det er bare toppen. Jeg er glad for alle de GP og Thai massage piger, som jeg har besøgt eller fået besøg af og kæmpe stor tak til jer, det har været berigende og lærerigt og bare dejligt. Så vær god ved vores allesammens piger derude og nyd deres selskab, de er skønne Jeg har bare været heldig eller dygtig og derfor er der, den ene eneste for mig. Hun er min allerbedst @Jolly Roger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. September, 2018 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, for 23 minutter siden: Der er ingen hér, der dikterer hvad @Emmalie skal gøre, eller ikke gøre? Vi må hver især gøre hvad der føles rigtigt i maven på os, ud fra et oplyst grundlag. Mén nu hun spørge til hvorfor vi er flere som dyrker ubeskyttet sex, herunder oralsex, så er det vel forventeligt at vi fortæller om vores oplevelser og at vi oplever risikoen derved som lille, ikke at forveksle med ikke-eksisterende... De færreste er, trods alt, så mentalt mindrebemidlet, at de ikke godt ved at det er forbundet med en vis risiko, at dyrke enhver form for ubeskyttet sex, både i forhold til kønssygdomme og uønsket graviditet. Hun skal naturligvis gøre sine egne erfaringer og overvejelser. Men nogen (i hvert fald som jeg nogen gange læser det) er meget sort / hvide Hvis alle blev smittet ved oral første gang, eller hver gang, så var der nok ikke mange som tilbød det Redigeret 10. September, 2018 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 10. September, 2018 @KnudSan , jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit indlæg. Du har selv kæreste, som du ikke bruger gummi sammen med. Men advarer ts mod at have sex uden? Har du selv dårlige erfaringer da du selv gik til gp og thai, eller har du selv altid brugt gummi? Jeg mener, hvordan kan du så advare, hvis du ikke ved hvor stor risikoen er? Som jeg startede med at skrive, har jeg aldrig selv raget noget til mig, på trods af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 10. September, 2018 Au Naturel skrev, for 4 timer siden: Hvorfor uden kondom? Fordi det bare føles langt bedre når pikken kører ind og ud af fissen uden at der er noget i mellem. Og tro det eller lad være! Mange piger tænder for vildt på følelsen af at få sprøjtet fissen fuld af sperm. Lige præcist - det er sådan jeg har det ! Tak kammerat ……. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 10. September, 2018 Jolly Roger skrev, for 1 time siden: @KnudSan , jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit indlæg. Du har selv kæreste, som du ikke bruger gummi sammen med. Men advarer ts mod at have sex uden? Har du selv dårlige erfaringer da du selv gik til gp og thai, eller har du selv altid brugt gummi? Jeg mener, hvordan kan du så advare, hvis du ikke ved hvor stor risikoen er? Som jeg startede med at skrive, har jeg aldrig selv raget noget til mig, på trods af det Jeg advarer ikke nogen. Det står jo os alle frit for hvad vi bruger og ikke bruger. Det er heller ikke alt vi kan/Skal forstå vi er heldigvis forskellige God aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 10. September, 2018 KnudSan skrev, for 53 minutter siden: Jeg advarer ikke nogen. Det står jo os alle frit for hvad vi bruger og ikke bruger. Det er heller ikke alt vi kan/Skal forstå vi er heldigvis forskellige God aften Lige over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Au Naturel 8 Skrevet 12. September, 2018 Mmmm. @Slemme Line synes også at creampies er frække. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 12. September, 2018 al3000 skrev, den 10/9/2018 at 08:03: Jeg vil lige give mit indspark, jeg har fået blowjob uden kondom, og er klar at der er en risiko ved det, men det er så en risiko jeg vil tage. Vil dog ikke bolle uden kondom, da det fra mit synspunkt er for stor en risiko. Det problem jeg dog nogen gange har oplevet ved en GP'er, er størrelsen på kondomet, jeg er ikke udstyret som John Holmes eller Rocco Sifredi, men nogen gange er de altså for små, og strammer om pikken. det tager lidt lysten når man føler at blodet bliver klemt ud af kalorius Jeg har også oplevet at de tager en som er for stor, det tager også lidt lysten da det giver en underlig fornemmelse når man er igang Jeg har altid nogen med selv som kan tages frem hvis det er tilfældet, da de passer mig perfekt . Det er selvfølgelig ikke nemt for en GP'er at have et kæmpe udvalg med hele tiden. Jeg tænker på om nogle af de GP'ere som læser med, hvad siger i til, eller tænker på, hvis kunden selv har kondomer med? Foretrækker i at bruge dem i har, eller siger i god for dem kunden har med? Jag synes det er fint hvis i har med de kondomer i har det bedst med. Vi skal ha det så godt som muligt, ik' ? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LækkerHaps Skrevet 20. November, 2018 Grenå skrev, den 9/9/2018 at 19:01: Hvordan får man fat i dig lækkerhaps ? Skriv til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 20. November, 2018 LækkerHaps skrev, for 1 time siden: Skriv til mig Det havde ingen af os kunne gætte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 21. November, 2018 (edited) Hvad 2 voksne mennesker selv finder ud af indbyrdes, skal ingen andre blande sig i. Redigeret 21. November, 2018 af Visti-Vistisen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg