Hop til indhold

Recommended Posts

http://Mistress for dig

Så fik jeg bestilt tid hos mistress for dig i Århus C. Jeg ankom til tiden og blev budt ind for af thai pigen Jasmine. Blev henvist til det bagerste rum og bedt om og tage alt mit tøj af. Da jeg stod nøgen fik jeg bind for øjnene og skulle gøre hvad der blev sagt. Hun begyndte og klæde mig på og da hun var færdig fjernede hun bindet for øjnene og jeg stod nu i frækt undertøj foran spejlet og kikke på mig selv. Det var frækt og kinky så min pik begyndte og rører på sig og ikke kunne være i de små trusser og strittede ud over trusse kanten. Mistress smurte noget olie i den ene hånd og stak hånden ned i mine trusser og begyndte og nuller/masser mine nosser. Min pik blev helt stiv og trusserne kunne ikke holde på pikken mere og stak op af min mave. Mistress tog hånden op på mit pikhovede og begyndte og lege med oliefingerne op og ned af pikhovedet. Jeg stod og nød synet i spejlet og kunne mærke det begyndte og rykke i pikke og der ikke var langt igen. Så stopped hun og spurgte om jeg var god til og sutte pik og det vidste jeg ikke rigtig. Det måtte jeg så vise hende om jeg var og hun fandt en stor sort dildo frem og nu skulle jeg vise Mistress min sut pik evner. Jeg kunne næsten ikke gabe over den og begyndte og sutte og slikke den bedste jeg kunne. Hun sagde kik i spejlet og se dig selv sutte pikken. Savl og spyt skulle der også til før hun var tilfreds.  Nu kunne jeg så belønnes og fik besked på og slikke hendes fisse godt og grundig. Fik besked på og ligge mig på ryggen på sengen. Hun åbnede døren og kaldte på sin assistent Nina tror jeg hun hed en thai pige også. Da jeg lå på ryggen satte Mistress sig over mit ansigt og nu skulle jeg slikke hendes fisse. Da jeg var i gang med og slikke fisse fik assistenten besked på og sutte min pik og tømme den for hver en dråbe. Da jeg kunne mærke jeg var ved og komme pressede Mistress mit hoved helt ned i sengen med hendes fisse og jeg sprøjtede assistenten i munden og hun suttede indtil jeg faldt samme og ikke kunne klare mere da min pik blev så følsom. Lå lige et par minutter og sundede mig derefter. Fik en vand til hjemturen. Ok oplevelse kinky og frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Frækt og kinky set up:wink:

Har du mulighed for at linke til annoncen? I øjeblikket linker du til eget indlæg.

hvad måtte du betale for denne oplevelse? 

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg på besøg hos mistress for dig..

jeg kan kun anbefale det sted det er hyggeligt og rent. Jeg har været der nogle gange efter hånden. 

Jeg ankom på det klokkeslæt vi. Havde aftalt havde fået at vide hun havde en overraskelse 

nå men jeg ringede på døren. Den blev åbnet at mistress Jasmine. Med et stort smil. Og blev vist ind til det bagerste rum 

hvor hendes assistent nancy stod og fik at vide hun skulle tag mit tøj af og sutte min pik stiv men jeg måtte ikke komme  så gik hun ud af værelset og kom igen lidt efter. Hvor jeg skulle ligge mig på sengen. Der fik jeg bind for øjnene og arme og ben blev bundet nancy satte sig over min mund og jeg skunke slikke hende mens Jasmine leger med min røv med hendes hånd dyber og dyber. Da det har stået på et stykke tid. Så er det nancy der skal lege med min røv. Der bruger hun en stor sort dildo. Hun knepper mig med der er jeg godt fyldt ud 

så siger Jasmine. Nu skal jeg have hele hindes hånd op. Og jeg må komme nu imens giver nancy mig et handjob med den ene hånd og holder mig for munden med den anden så jeg ikke kan skrige. Det skal helt sikkert prøves igen. 

Hele køre turen hjem. Havde jeg en dejlig føles af at være blevet brugt. 

De er meget opmærksom på ens krop sprog. Så der er ikke noget der gør ondt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op, hvor det bare stinker af falsk markedsføring !!!!!

"Tyren1" - 8 indlæg - heraf 7 om Jasmin/Mistress for dig.  
Et næste lige så fantasifuldt (eller forladt) brugernavn: "Slaven6":  2 indlæg i alt - begge omhandler Jasmin/Mistres for dig.

Begge personer (eller som det nok nærmere er = samme person), omhandler "fortællinger" der tilfældigvis er i direkte tråd med de fotos der er lagt på annoncen :-o  Sikke da et pudsigt sammentræf......nooooootttt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke garantere for anmeldelserne. Men jeg kan dog sige, at det lyder som noget, der kunne ske der. Det lyder som et setup Jasmine kunne "arbejde under". Det er meget i tråd med nogle af de ting, hun har fortalt mig, når jeg har været der. Også selvom det jeg har været med til har været helt "traditionelt setup".

Hun har dog over flere omgange arbejdet meget forskelligt på min bagindgang...... Første gang hun var der, var det med en vild tunge. Gangen efter brugte hun finger. Forrige gang jeg var der, fik jeg en større omgang med finger og dildo. Det var lige på kanten mellem ømt og frækt.... Men jeg er ikke i tvivl om, at hun godt kan lide at arbejde i den afdeling - og gerne når hun får lov til at bestemme tempo osv.....

Men igen - om anmeldelserne er fake eller ej, det kan/skal jeg ikke være dommer over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Kælepotten du må da have din holdning til tingene men og blive beskyldt for både det ene og andet er ret ubehageligt.

Har du overhovedet selv været der.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Kælepotten du må da have din holdning til tingene men og blive beskyldt for både det ene og andet er ret ubehageligt.

Har du overhovedet selv været der.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vild fræk og beskrivelse af sex akten lyder meget sandsynlig. Jeg har været der to gange og hun er meget fræk. Og hun elsker at arbejde med dit hul. Både med dildo fingerne og tungen. Og hun tager ofte en anden pige med ind for at hjælpe hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren1 skrev, den ‎11‎-‎09‎-‎2018 at 16:27:

Ja Kælepotten du må da have din holdning til tingene men og blive beskyldt for både det ene og andet er ret ubehageligt.

Har du overhovedet selv været der.   

Nope - har aldrig besøgt hende.

Jeg påpegede blot "lugten/de påfaldende forhold", som jeg udelukkende konstaterede, da jeg selv har været meget nysgerrig omkring hendes annoncer, og derfor gerne vil læse anmeldelser af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Er det privat og diskret, eller er det en klinik med skilt over døren. Det sidste er lidt en deal-breaker for mig, da jeg kender mange mennesker i Århus, som jeg ikke har lyst til at møde på vej ud. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mester75 skrev, for 1 time siden:

Er det privat og diskret, eller er det en klinik med skilt over døren. Det sidste er lidt en deal-breaker for mig, da jeg kender mange mennesker i Århus, som jeg ikke har lyst til at møde på vej ud. ;)

Tja ingen af delene, men diskret vil jeg næppe kalde det?

Omvendt ligger det i en Baggård, og du går ind igennem en åben Port :huh:

Så egentlig er der vel ingen som kan vurdere hva du har i tankerne :rolleyes:

selvom det er ud til en befærdet vej/gade? Men dog i min Verden :huh:

Lidt Bordel, men det oplever man først, når man er inde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Veltrænet flot bifyr 29 skrev, for 9 minutter siden:

Er hun ladyboy ? Syntes lidt det ligner 

Åh gud en af dem igen. Hvorfor i hede hule ...... er mange der er obs på om det er ladyboys osv. 99% af alle ladyboys og andet i den genre, eksister kun i homfobiske mænds hjerner. 

NEJ, hun er ikke ladyboy eller noget.  Hun har en kusse der bliver våd når man slikker den - det gør en ombygget mands kusse ikke. 

Ps. Hun smager godt ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg har lige været der. Det var en rigtig fræk oplevelse meget lig de tidligere anmeldelser her i tråden. Jeg blev domineret af Jasmin og hendes assistent Roxy. Detaljerne holder jeg for mig selv, men jeg fik i høj grad det jeg kom med og også skubbet et par grænser undervejs. 

Jasmin er meget opmærksom på ens signaler og hun gør alt hvad hun kan for at man går derfra med en god oplevelse. Kan klart anbefales, hvis man vil prøve dominans. De er i øvrigt ved at bygge et rum med lidt remedier til det. 

10/10 oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har lige været der. Det var en rigtig fræk oplevelse meget lig de tidligere anmeldelser her i tråden. Jeg blev domineret af Jasmin og hendes assistent Roxy. Detaljerne holder jeg for mig selv, men jeg fik i høj grad det jeg kom med og også skubbet et par grænser undervejs. 

Jasmin er meget opmærksom på ens signaler og hun gør alt hvad hun kan for at man går derfra med en god oplevelse. Kan klart anbefales, hvis man vil prøve dominans. De er i øvrigt ved at bygge et rum med lidt remedier til det. 

10/10 oplevelse 

Kan du fortælle hvem af kvinderne der er roxy på hendes annoncer? 

Jeg har kun mødt Jasmine. Sidst jeg var der var hendes hjælper syg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Buttman76 skrev, for 2 timer siden:

Kan du fortælle hvem af kvinderne der er roxy på hendes annoncer? 

Jeg har kun mødt Jasmine. Sidst jeg var der var hendes hjælper syg. 

Tror desværre ikke at der er billeder af Roxy. Hun er ikke Thai, men nok fra Østeuropa. Sød pige, med små naturlige bryster.

Det var i øvrigt muligt af få øko blow. Jeg valgte med kondom, ikke på grund af pigerne, men mere ud fra en betragtning om at passe lidt bedre på mig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil bare sige  dejligt med danskere der er seriøse omkring dette her , vi alle har nogle ting vi gerne vil realiserer ,

hvis ikke vi kan tale normalt om det , og være åbne , plus respekter  dem der levere varen , for at vi kan få vores

fantasier realiseret , så er jeg sgu flov over at være dansker .

Håber i alle er faldet til ro og vi har fundet ud af  mistress er hvad hun skriver

Husk det er min mening men måske ikke korrekt  FREE WORLD

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, den 16/10/2018 at 14:04:

Tror desværre ikke at der er billeder af Roxy. Hun er ikke Thai, men nok fra Østeuropa. Sød pige, med små naturlige bryster.

Det var i øvrigt muligt af få øko blow. Jeg valgte med kondom, ikke på grund af pigerne, men mere ud fra en betragtning om at passe lidt bedre på mig selv. 

Billeder af Roxy finder du på hendes egen profil her https://annoncelight.dk/showad/258951.

Samt et af hende hos Jasmine https://annoncelight.dk/Images/bccb9db291accac14898633f0916e20a8a22bd02.jpg

Hun er en flot ret høj pige og kommer fra Spanien.

Jeg kan kun tilslutte mig Buttman76's oplevelse, at med Jasmine og Roxy sammen, så bliver man "brugt" noget så eftertrykkeligt. Jasmine er fænomenal til at styre hele sceancen så du får maksimal udbytte. Hun aflæser hvad du føler og tænker og overrasker hele tiden.

Roxy tilbyder også intim bad bagefter. Ikke så meget plads i kabinen, men dejligt at få vasket helt rent dernede. Efterfølgende var jeg faktisk klar til en tur mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kirer skrev, for 11 timer siden:

Billeder af Roxy finder du på hendes egen profil her https://annoncelight.dk/showad/258951.

Samt et af hende hos Jasmine https://annoncelight.dk/Images/bccb9db291accac14898633f0916e20a8a22bd02.jpg

Hun er en flot ret høj pige og kommer fra Spanien.

Jeg kan kun tilslutte mig Buttman76's oplevelse, at med Jasmine og Roxy sammen, så bliver man "brugt" noget så eftertrykkeligt. Jasmine er fænomenal til at styre hele sceancen så du får maksimal udbytte. Hun aflæser hvad du føler og tænker og overrasker hele tiden.

Roxy tilbyder også intim bad bagefter. Ikke så meget plads i kabinen, men dejligt at få vasket helt rent dernede. Efterfølgende var jeg faktisk klar til en tur mere. 

Jeg har allerede booket en ny aftale næste torsdag :)

Dejligt frækt sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været nede ved Jasmine jeg havde bestilt 45 min for 1500 med Jasmine og roxy 

blev modtaget af roxy og fik et godt velkomst kys af hende. Og gik ned til værelset hvor hun tog tøjet af mig hun havde fået besked på at jeg ikke måtte komme. Hvilket jeg ikke viste. da jeg for 3 gang var ved at komme  og hun stoppet sage hun jeg først måtte komme når Jasmine overtog mig men roxy er en sød smuk pige man ikke må gå glib af. Jeg skal helt sikkert lege med hende igen  giver det 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...