Hop til indhold
Guest Knajten

Salina i Horsens

Recommended Posts

Guest Knajten

Jeg vågnede i morges og var godt og grundig trængende

og tjekkede travbladet og kom i tanker om Salina som

sidst var i Taulov, hun er nu flyttet til en lille lejlighed i Horsens

som hun vil drive helt for sig selv.

Jeg tror hun har slettede den gamle annonce på nettet

så derfor kan jeg ikke lige finde et billede af hende, men os der

kender hende ved hvor lækker en krop hun har med store bryster

ikke fra naturens hånd men dejligt bløde.. :)

Salina har jeg tit oplevet ved Gangbangs f eks på Valhalla

så man bliver jo modtaget med en stor velkomst, og Salina

er suveræn på et lagen, slikker som en drøm, er også god til at sidde på hug

og ride manden så han kan se det hele, så også lækker doggie og missionær. :mrgreen:

Så jeg havde en lækker tur hos hende 800 for 30 min og du kan finde

hende i extrabladet under østjylland, søg efter Salina ;)

Hun er blevet list ældre men er stadig lækker i alle tilfælde

set med mine øjne.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Ca 35 vil jeg tro, men stadig en flot pige

Og så kan hun li det, det betyder jo også meget.

Forsøgte at henlede hendes opmærksomhed på trine tease som

Sommetider er på hotel i Silkeborg, det tror jeg hun fangede

Også at hun jo sammen med Trine kunne holde gb på joys.

De har jo før holdt gb sammen også med kaja fra københavn

Og sådan 2 eller 3 lækre sild til et gb det er dæleme lykken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fotos af Salina er fra 2008. Besøgte hende flere gange i 2008. Hun er en super pige som er til at tale med. Hun er ikke timerytter ! Man får det man har betalt for og mere til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej vil besøge salinapigen i næste uge, hun ser for lækker ud. er selv i 30erne hun må matche godt :P

Har selv besøgt hende et par gange for en del år siden, hvor hun bla. fik en gyngetur. Hun har et meget lille ansigt, men alderen er nok snarere 50 end 30, men hun er slank og velholdt m. lidt hjælp - hun kan godt lide at blive taget bagfra liggende fladt på maven - og så er hun sød og nem at snakke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun har tidligere arbejdet på Valhalla, har mødt hende flere gange til gangbang.

Hun er mellem 45-50 år.

Hun kan lide hendes gynge :!:

Hun et snakker helt vildt meget og vil gerne bestemme farten :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Det er min erfaring, at Salina skal mødes med kærlig respekt godt parret med maskulin håndfasthed.

Og hvis man ikke er til meget snak - og det er jeg bestemt ikke - kan man sige det fra starten af, gerne med et glimt i øjet. :mrgreen:

Jeg har dog de bedste ture med Salina når der er to piger - det er ligsom hun bliver mere servicevenlig når der er andre piger til stede. Aller bedste tur var med en svensk veninde i Taulov for et par år siden. Super fed oplevelse, og 'kun' 1500 for en god halv time med to dejlige tøser, med alle former.

PS: Jeg synes ikke om hendes superfransk - det bliver for stresset, fordi hun er fokuseret på at den ikke skal fyres af i munden. Så er hendes alm. franske meget bedre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, alle former er jeg ikke helt klar over, hvad det indebære. kan du kommer lidt nærmere ind på det ?

hvordan er hun, når jeg er førstegangs kunde... på forhånd tak :-) mvh anders

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende osse i 2008 - det første billede på dette link (ansigt) er helt klart hende:

http://massage.side6.dk/horsenspigen

i 2008 vil andslå hende til at være sidst i 30'erne. Tror ikke på hun er 50, men til gengæld noget over de 36 ;)

Synes slet ikke billedet ligner hende - hun plejede at have mørkt hår og mere markerede øjenbryn. Billedet kan være et ungdomsbillede - kun for at være venlig har jeg ikke angivet alderen til over 50, da jeg syntes hun gav en udmærket oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad betyder alder salina er som jeg husker hende en dejlig pige at være sammen med,besøgte hende før hun kom til wallhalla :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give faceoff ret,salina er 36år.

Jeg har kendt hende,gennem hele hendes "karriere" ,

osse til tider privat,så derfor ved jeg,de 36 år er hendes rigtige alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej anders.

Saline er en sød dejlig pige,hun er slank med et par bryster i størrelse d/e.

Hun er frisk på det meste,hvis man behandler hende pænt,dog ikke noget med

uden gummi,måske fransk,hvis hun syndes om dig eller er i humør til det.

hun holder til i en lejlighed i horsten,kan se hun også er at træffe i Aalborg om onsdagen.

du kan sagtens hoppe på hende,hvis man kan tænde hende er hun ret vild ;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jernsvinet

Hvordant kan du overhovedet mene at,Salina er 50??????

Tro du er kun er ude på genere hende mest muligt,med din

Totale mangle på dømmekraft .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jernsvinet

Hvordant kan du overhovedet mene at,Salina er 50??????

Tro du er kun er ude på genere hende mest muligt,med din

Totale mangle på dømmekraft .

Det har du helt misforstået - du kan jo bare læse mine indlæg i denne tråd, så vil du se at jeg synes hun absolut er værd at besøge, selvom hun er noget ældre end angivet for at trække kunder til. Jeg vil endda sige at hende ville jeg gerne have mødt, da jeg var 20, fordi hun er god til at forklare hvordan hun vil have det - nu vil jeg imidlertid hellere møde dem på 20 :mrgreen:

OK - en fræk, slank og velholdt sag på 30 - 40 år falder også af og til i min smag og jeg har engang haft en fed oplevelse med en på ca. 70, men jeg ville føle mig noget snydt, hvis jeg havde kørt langt efter en på 36 og hun så ser noget gammel og slidt ud i forhold til alderen. Da jeg besøgte Salina på Valhalla for 7 - 8 år siden var hun vist også kun 36, men så allerede dengang noget ældre ud - og med lidt hovedregning, kommer jeg altså frem til en alder på min. 50. Hun kan jo have levet et hårdt liv og hvis nogen kan fremkomme med vandtætte facts, bøjer jeg mig gerne, men så må hun jo kun have været i slutningen af 20erne dengang - så er det bare mærkeligt at hun dengang angav den til 36 - giver i min optik ikke mening :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke forstå, at det skulle være den samme Salina. Jeg ringede til hende i sidste uge, hvor hun var i Ålborg, og jeg syntes ikke hun virkede ret tiltalende at tale med i telefonen, langt fra. Det var en stavelses svar, efterfulgt af spørgsmålet, "er der mere du vil vide". Så der bliver ikke noget besøg hos hende, for mit vedkommende. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ny herinde som"blogger" men ikke som læser.

Har været på besøg hos hende 2 gang 30 min og 15 min

Begge gange var en kanon oplevelse og hvilken krop hun har, hun er rigtig lækker.

Hun indlever sig 100% og er med på det hele (blid kæreste sex). Selvom jeg er

Noget yngre tænder hun mig meget. Kan helt klart anbefale hende.

Sex 5/5

Sted 3/5 - knap så diskret

Selina 5/5 efter min smag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...