Captain 576 Skrevet 8. September, 2018 For efterhånden mange år siden, ja det nærmer sig vel 25 sejlede jeg fast fra Esbjerg. Dengang hvor der var dejlige modne piger i Rolfsgade. Så ofte det kunne passe, og hyren tillod det besøgte jeg de dejlige damer. Husker særligt en, Pia, dejlig rund kvinde midt 40'erne vil jeg tro. Helt naturlig med store bløde bryster. Hun havde en tatovering hvor der stod Erik. Det blev til en del besøg, og vi lærte hinanden bedre at kende. Fantastisk frækt og hyggeligt hver gang jeg besøgte hende. En søndag aften efter vi havde haft hed sex fortalte hun at hun ville 14 dage på ferie på Isla Magarita. Jamen det lød da hyggeligt. Til min store overraskelse spurgte hun om jeg havde lyst til at rejse med..... øhhhh, det kunne jeg da ikke lige svare på. Det passede ikke rigtigt med sejlplanerne. I dag ærgrer det mig helt vildt at jeg ikke satte alt på spil for at komme med denne skønne kvinde en tur i varmen. Hun var på ingen måde en model, men hun var skide sød, fræk og ca 20 år ældre end mig. Tænker ofte på det endnu, hvor dum kan man være. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 8. September, 2018 Med gp skal man saftsusemig slå til når sådan et tilbud kommer! Før man aner det, er de lige pludselig væk Har selv et par fortrydelser med ikke at få udnyttet tilbud der var udover det sædvanlige, men man må jo forsøge at lære af sine fejl If I could turn back time....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 8. September, 2018 Ja captain du var bare ung uerfaren og tænkte mere på at passe dit job end at nyde livet ,, Du er godt og vel på hendes daværende alder nu ,,så se om du kan invitere en yngere model på den tur ,,, Hvis du finder en rejseveninde så er det bare et nyt dejligt minde til dig Held til ,,,, Vh / Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 8. September, 2018 Prinz skrev, 1 time siden: Med gp skal man saftsusemig slå til når sådan et tilbud kommer! Før man aner det, er de lige pludselig væk Har selv et par fortrydelser med ikke at få udnyttet tilbud der var udover det sædvanlige, men man må jo forsøge at lære af sine fejl If I could turn back time....... Vi har alle været der. I hvert fald har jeg - mange gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. September, 2018 Hvis jeg havde haft den livserfaring som 25 årig, som jeg har nu, så havde jeg også foretaget nogle andre valg på min vej. Det tror jeg vi alle kan relatere til på et eller andet niveau. Spørgsmålet er så bare om vi alligevel ikke ville sidde 25 år efter og sige, "Hvad nu hvis"......og "hvis bare." Det kunne også være sådan at Pia fra Esbjerg bare lige skulle se om hun kunne få en sponsor med til Isla Margarita, og du nu ville sidde og sige, "Havde jeg da bare fulgt sejlplanen den gang" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg