Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige været der for 15min. Jeg syntes det var perfekt. Jeg vil komme tilbage for længere tid.

Skrevet

Jeg blev nød til at møde hende igen. Vil klart anbefale hende. Godt sted. Og hun har en sindsyg god røv. Og vil sige hun ser bedre ud i virkeligheden

Skrevet
Gud skrev, for 2 timer siden:

Jeg blev nød til at møde hende igen. Vil klart anbefale hende. Godt sted. Og hun har en sindsyg god røv. Og vil sige hun ser bedre ud i virkeligheden

Der står ikke noget i hendes annonce om kys. Kan du tilføje noget der?

Skrevet

Besøgte flory bagefter. Jeg syntes at hun var bedre. Med bj og energi i sengen. Der var rigeligt med body kys gik ikke rigtigt efter alm. Kys. Men spørg. De er meget flinke i det hus

Skrevet

Tror at hun æder os råt riberhus ,,husk at tegne en livsforsikring inden du beslutter dig for at møde hende ,,

Hun ligner en rigtig man-eater 

Skrevet
  • Author

Av... havde ikke lige set Guds anmeldelser.... Tak - herrens veje er uransagelige :) Desværre var mit budget egentligt opbrugt, men hun frister!! Der er bare så mange for tiden der frister...:/

Skrevet
Gud skrev, den 13/9/2018 at 20:49:

Besøgte flory bagefter. Jeg syntes at hun var bedre. Med bj og energi i sengen. Der var rigeligt med body kys gik ikke rigtigt efter alm. Kys. Men spørg. De er meget flinke i det hus

Dvs. du besøgte Barby og nappede lige Flory også på vej ud af døren? Godt gået:razz:

Skrevet

Ja 1time efter det var 15min hos Barby også 15min hos flory. Barby. Hvirkede fuld eller på et eller andet. det var bedre første gang

• 5 months later...
Skrevet
Tatra skrev, den 16.9.2018 at 17:17:

Dvs. du besøgte Barby og nappede lige Flory også på vej ud af døren? Godt gået:razz:

All things are possible for God!

• 5 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.