Hop til indhold
knyffens

Hvordan vi skriver til vores sugarbabes!

Recommended Posts

Nu har jeg været sammen med en del inde fra sugardaters og har også fået lov til at læse en del af de beskeder som de modtager. Hold nu fast der bliver skrevet meget ulækkert til pigerne. 

Så kan vi ikke blive bedre til at holde den sobre tone over for pigerne tror vi alle sammen vil få nogle bedre oplevelser!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
knyffens skrev, for 32 minutter siden:

Nu har jeg været sammen med en del inde fra sugardaters og har også fået lov til at læse en del af de beskeder som de modtager. Hold nu fast der bliver skrevet meget ulækkert til pigerne. 

Så kan vi ikke blive bedre til at holde den sobre tone over for pigerne tror vi alle sammen vil få nogle bedre oplevelser!

"Vi"? Skriver du ikke pænt til pigerne da? Det gør jeg, så jeg er i hvert fald ikke en del af dit '"vi". Men bortset fra det, så burde det være almen dannelse at man kommunikere pænt til/med/om hinanden. Det er det så åbenbart ikke altid alligevel. Det tror jeg desværre ikke din opfordring vil ændre ret meget på. Men man kan da altid håbe. Så tak for opsangen uanset. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en fornemmelse af at de der læser her er blandt dem der skriver pænt ... men måske er jeg gal på den ... 

men er selvfølgelig helt enig. Vi skal alle skrive pænt ordentligt og med respekt !

/green

Del dette indlæg

Link til indlæg

I ethvert segment er der primitive eksistenser. Laveste fællesnævner er altid Gud. Hvorfor skulle de ikke også trives blandt sukkerfædrene?

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 minutter siden:

ah. det var måske for meget af det gode...

Kom bare med det alligevel....:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 6 minutter siden:

naaa...den var lidt lakrids. noget med nogle falske øjenvipper der faldt af og tunnelsyn osv. jeg gik måske over stregen med den der. og nu handler tråden trods alt om respekt og god tone :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 6 minutter siden:

naaa...den var lidt lakrids. noget med nogle falske øjenvipper der faldt af og tunnelsyn osv. jeg gik måske over stregen med den der. og nu handler tråden trods alt om respekt og god tone :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
underdog40 skrev, for 35 minutter siden:

ah. det var måske for meget af det gode...

Du har ret, men sjov det var den sku. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
underdog40 skrev, Lige nu:

Åh gud...så nåede jeg alligevel og fortørne nogen :( 

Måske, men ikke mig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 2 minutter siden:

Måske, men ikke mig. :)

Måske ikke...men der er ét eller andet der siger mig at sidens sheriffer nok havde givet mig en reprimande :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 minutter siden:

Måske ikke...men der er ét eller andet der siger mig at sidens sheriffer nok havde givet mig en reprimande :) 

En lille ørevrider kan du vel godt klare? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 7 minutter siden:

En lille ørevrider kan du vel godt klare? :D

Hvis du indsætter det æstetisk smukke ord "halsknep" sammen med "falske øjenvipper" og "tunnelsyn", har du vidst essensen i mit ydmyge, og på ingen måde morsomme, indlæg :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du indsætter det æstetisk smukke ord "halsknep" sammen med "falske øjenvipper" og "tunnelsyn", har du vidst essensen i mit ydmyge, og på ingen måde morsomme, indlæg :ph34r:

Lige nu kører der en MEGET avanceret udgave af Tegn og Gæt oppe i hovedet på mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 5 minutter siden:

Lige nu kører der en MEGET avanceret udgave af Tegn og Gæt oppe i hovedet på mig :D

Så kan du da lige få "prinsessevæsen" og "smaragdgrønne øjne" med i din rebus...det hele slutter med "skal vi ses på torsdag kl. 19.00" :) 

Så...nu er det (næsten) sagt alligevel :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 minutter siden:

Så kan du da lige få "prinsessevæsen" og "smaragdgrønne øjne" med i din rebus...det hele slutter med "skal vi ses på torsdag kl. 19.00" :) 

Så...nu er det (næsten) sagt alligevel :) 

Jeg kan ikke klare flere frække ord nu...... 

... og torsdag kl. 19:00 har jeg allerede en anden aftale :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Man skal vel skrive pænt til både sugardamerne og til GP’erne.

Når det så er sagt.....så er det vanvittig mangel på diskretion at en SB lader en 3.part læse deres mail korrespondancer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Man skal vel skrive pænt til både sugardamerne og til GP’erne.

Når det så er sagt.....så er det vanvittig mangel på diskretion at en SB lader en 3.part læse deres mail korrespondancer.

Det kan jo være det er pimpen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...