leo kbh 656 Skrevet 8. September, 2018 Denne mand har tilsyneladende magiske hænder, men er det Fup eller Fakta? får kvinden, virkelig denne fantastiske orgasme, som vi ser? Klik på billede & du bliver ledt til en video, på EkstraBladet og der er mulighed for, at deltage i en afstemning, om det er Fup eller Fakta. Hvad tror du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 8. September, 2018 Jeg tror det er fup fra enden til anden det er et nummer for spirituelt til at jeg kan tage det seriøst. hvis han er så fantastisk,havde vi nok hørt mere til geniet siden 2015. Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 9. September, 2018 Troen kan, som bekendt, flytte bjerge....nej, han har ikke de der evner...Men i tantraverdenen er det som om både mænd og kvinder konkurrerer med at være mest i et med sig selv, og hvem der bedst kan få kontakt til sin kuldanini, mv. Det er ren masse hysteri fra tid til anden. Denne fyr er en af slagsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 9. September, 2018 Det samme har der været i tv udsendelsen "Til middag hos". En der hed Lau, som har været med i vild med dans, gjorde det samme - en pige fik orgasme uden at han rørte ved hende. Videoen findes også på nettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 10. September, 2018 Jeg ved ikke med kvinder - men har selv oplevet at have en følelse, hvor måtte spørge massøren om jeg var kommet? Det var jeg ikke (endnu) og det blev en flere minutter lang orgasme. Så tantra længe leve - det bliver det næste onsdags-kursus jeg skal gå til :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1292 Skrevet 10. September, 2018 Axl Rose skrev, 1 time siden: Jeg ved ikke med kvinder - men har selv oplevet at have en følelse, hvor måtte spørge massøren om jeg var kommet? Det var jeg ikke (endnu) og det blev en flere minutter lang orgasme. Så tantra længe leve - det bliver det næste onsdags-kursus jeg skal gå til :-D Det kræver os at manden ka gå ind i sig selv og mærke efter og bruge det han mærke... En del kan det.. Men det kræver øvelse... Jeg har her haft nogen stykker som ka få kropsorgasmer og de har en fest skulle jeg hilse og sige... Og det har jeg os når jeg ser det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 10. September, 2018 kvinde 1966 skrev, for 2 timer siden: Det kræver os at manden ka gå ind i sig selv og mærke efter og bruge det han mærke... En del kan det.. Men det kræver øvelse... Jeg har her haft nogen stykker som ka få kropsorgasmer og de har en fest skulle jeg hilse og sige... Og det har jeg os når jeg ser det... Jeg gjorde nu intet... en times blid og letpirrende oliemassage, vendes om og sp mere olie.. og så.. wauw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1292 Skrevet 11. September, 2018 Axl Rose skrev, for 7 timer siden: Jeg gjorde nu intet... en times blid og letpirrende oliemassage, vendes om og sp mere olie.. og så.. wauw Men så er du en der ka mærke dig selv og gi dig hen. Og i har haft nogen gode energier sammen. Det er langt fra alle der ka få sådan en oplevelse. Men dejligt du kunne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glimmer 1 Skrevet 11. September, 2018 Det er IKKE fup. Jeg er tantriker, så jeg ved, den slags kan opleves. Og kvinder har langt lettere adgang til disse ressourcer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1292 Skrevet 11. September, 2018 Glimmer skrev, for 23 minutter siden: Det er IKKE fup. Jeg er tantriker, så jeg ved, den slags kan opleves. Og kvinder har langt lettere adgang til disse ressourcer. Spændende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg