Hop til indhold

Recommended Posts

Prioriteten . Køge ?

Hvis nogen kunne hjælpe med et link :-)

Er der nogle som har haft kontakt med denne SB . Og kan fortælle noget ?

Har skrevet et par beskeder til hende , men der bliver ikke svaret !! Synes at profilteksten er anderledes end de fleste andre .. Men at der bliver opfordret til at der skal skrives igen , og igen hvis der ikke bliver svaret ??

Er der nogle som har mødt hende ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er reel nok, jeg har været sammen med hende to gange. Hun fortalte mig at hun læser alle beskeder, men at hun ikke gider høre om fantasier og hvad man vil betale hende i første besked!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også gerne høre mere :-)

Ud fra teksten søger hun en fast Daddy .. Men det er der jo mange som gør ? Omvendt synes jeg , at hun er rimelig meget på siden .. Så har tænkt på om hun er "semiprof" , og meget aktiv mht. møder ..

Prøvede at komme i kontakt sidste weekend . Der var hun på 24/7 ...

Redigeret af Bimseman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Profil teksten er der gjort meget ud af ja, mere end mange andre sugarbabes profiler. Og rigtigt at hun er meget online. De fleste svar jeg dog har modtaget fra hende, er at det bare er de intime frække sugar møder hun er til. Mere kan jeg ikke bidrage til trådens spørgsmål, da jeg bakkede ud inden, da jeg så at pigen, pt kun er 16 år gammel, som det fremgår på diverse sociale medier, og dermed under det lovlige.

 

Derfor nåede jeg heller ikke til at snakke om beløb, så til hvad man må "slippe" som Snowman spørger til, det må Knyffens vide efter de to gange sammen med hende.

 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bimseman skrev, for 6 timer siden:

Hvor får du fra , at hun pt. kun er 16 år gammel ?

Kan godt skrive det igen, men hvis du ikke ved hvad sociale medier er, så er det blandt andet instagram, facebook osv. Og pigen du efterspørger til på profilen, er født i februar 2002, det vil sige 16 år, og den ting er forhåbentlig vigtig at belyse og tage med i overvejelserne, når nu der er en tråd med denne SB profil. 

Hvis du spurgte, for at fiske efter navnet på pigen, for at se hendes profiler andre steder, så må du spørge hende selv, det skriver man selvfølgelig ikke her :)

 

Et spørgsmål tilbage, ren nysgerrighed :) Nu hvor du skrev, at du blandt andet syntes at hendes profil tekst er anderledes end andres. Hvorfor behøver du egentlig hjælp til "link" til profilen, hvis du har en sugardaddy profil derinde? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyren2 skrev, for 9 timer siden:

Kan godt skrive det igen, men hvis du ikke ved hvad sociale medier er, så er det blandt andet instagram, facebook osv. Og pigen du efterspørger til på profilen, er født i februar 2002, det vil sige 16 år, og den ting er forhåbentlig vigtig at belyse og tage med i overvejelserne, når nu der er en tråd med denne SB profil. 

Hvis du spurgte, for at fiske efter navnet på pigen, for at se hendes profiler andre steder, så må du spørge hende selv, det skriver man selvfølgelig ikke her :)

 

Et spørgsmål tilbage, ren nysgerrighed :) Nu hvor du skrev, at du blandt andet syntes at hendes profil tekst er anderledes end andres. Hvorfor behøver du egentlig hjælp til "link" til profilen, hvis du har en sugardaddy profil derinde? :)

 

knyffens skrev, den 8/9/2018 at 14:29:

Hun er reel nok, jeg har været sammen med hende to gange. Hun fortalte mig at hun læser alle beskeder, men at hun ikke gider høre om fantasier og hvad man vil betale hende i første besked!

Hvis pigen er 16 år som en i tråden påstår har du da vist til problem hvis du altså taler sandt? Det er simpelthen ikke lovligt 

Jeg har skrevet til sugardaters og bedt dem få hendes alder dokumenteret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvordan man tilføjer et "link" :-)

Hun har ikke svaret mine beskeder . Så har derfor ikke navn , facebook mv. Som Fyren2 åbenbart har ??

Kan det passe at hendes profil er slettet nu , eller er det bare mig ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må vi se om hvor lang tid der går , før der bliver oprette en ny :-) Har før mødt en SB , som jævnligt fik slette sin profil .

Har selv prøvet at få kontakt med denne pige .. Uden helt :-) , hvis hun kun er 16 år !!!

Spørgsmål - Hvis det var lykkes at møde hende . Der står at hun er 18 år !!! Hvis det så senere viste sig at hun er 16 år . Hvad ville der ske ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Snowman skrev, for 12 minutter siden:

 

Spørgsmål - Hvis det var lykkes at møde hende . Der står at hun er 18 år !!! Hvis det så senere viste sig at hun er 16 år . Hvad ville der ske ? 

Du ville stifte bekendtskab med straffelovens 233 - god fornøjelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke straffelovens 233 :-)

Fremover skal man måske bede en SB om at fremvise et sygesikringskort , før man går i gang :-)

 

Redigeret af Snowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Altid en god ide ;) og skriftlig samtykke skader heller ikke :) 

Nu er det ikke min spidskompetance, men der kom en ganske niftig tillægs paragraf for en del år siden der siger noget ala “den der mod betaling har samleje (også oral, anal osv) med en person under 18 år, straffes med bøde eller fængsel i indtil 2 år”

Så er du på nogen måde i tvivl... så lad være, også af hensyn til hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Straffeloven er heller ikke min spidskompetance :-)

Men hvis pigen skriver hun er 18 år ., Har man vel "handlet i god tro" . Og det er hende som har givet falske oplysninger .

En god ide fremover , kunne være at før et møde . At tage kopi af samtalen på Sugerdaters . Hvis der efterfølgende skulle blive noget , Og også gøre pigen opmærksom på det !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså der er ingen tvivl, en hvilken som helst betaling for sex med person under 18 er strafbart. Hun skal rigtig nok være 18 på sugardaters og hvis hun ikke ser usædvanlig ung ud eller andre oplysninger tyder på hun er mindreårig, er det nok svært for politiet at rejse en sag. Men man skal tænke sig om, jeg har selv bedt om dokumentation for alder et par gange. 

PS anmeldte Prioriteten til sugardaters og bad den bede hende dokumentere sin alder. Lige nu er profilen slettet og kommer den ikke igen er hun åbenbart 16.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Snowman skrev, for 30 minutter siden:

 

Straffeloven er heller ikke min spidskompetance :-)

Men hvis pigen skriver hun er 18 år ., Har man vel "handlet i god tro" . Og det er hende som har givet falske oplysninger .

 

Deeeeet er der en sød og rar dommer der vurdere om du har ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyren2 skrev, for 19 timer siden:

Kan godt skrive det igen, men hvis du ikke ved hvad sociale medier er, så er det blandt andet instagram, facebook osv. Og pigen du efterspørger til på profilen, er født i februar 2002, det vil sige 16 år, og den ting er forhåbentlig vigtig at belyse og tage med i overvejelserne, når nu der er en tråd med denne SB profil. 

Hvis du spurgte, for at fiske efter navnet på pigen, for at se hendes profiler andre steder, så må du spørge hende selv, det skriver man selvfølgelig ikke her :)

 

Et spørgsmål tilbage, ren nysgerrighed :) Nu hvor du skrev, at du blandt andet syntes at hendes profil tekst er anderledes end andres. Hvorfor behøver du egentlig hjælp til "link" til profilen, hvis du har en sugardaddy profil derinde? :)

Synes det er ufatteligt dårlig stil at stalke tøserne. 

(Det er fint at hun ikke har profil længere, mindre-årige skal overhovedet ikke rode sig ud i prostitution)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...