Hop til indhold
Arne Nougatgren

yourstrulylolitaa

Recommended Posts

Guest TboneDK

Fie har været der på tidligere, profilen er også slettet nu (Eller også har jeg/hun blokeret)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke unormalt, at der dukker nogle af de her fantastisk dygtige bloggere op derinde, eller hvad det nu er de laver.  Så jeg vil da ikke udelukke, at det kunne være hende. Jeg har også set andre "kendte" derinde. Medmindre hendes fisse er lavet af guld, så kommer jeg dog ikke til at slippe 4000kr for at være i selskab med en dulle, der slår mig som relativt uintelligent, da jeg virkelig ikke kan forestille mig, at hendes selskab og evner ud i dialogens kunst er over det gennemsnitlige folkeskoleniveau. Hun er jo heller ikke kønnere end mange af de helt almindelige og meget mere realistiske piger/kvinder derinde.


Hvis Denice Klarskov skulle slå sit smut forbi dog, så må hun gerne tage alt, hvad jeg ejer og har, så jeg kan undersøge grundigt, om den er lavet af guld. :P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Fie, tror hun er Guds gave, hvilket hendes profil tekst også givet udtrykt for. 

Hun siger hun ikke er der for pengene, men alligevel snyder hun trak væk folk på sin hjemmeside for ussel mammon. Og reagere ikke på besked, før man kommer med et urealistisk højt bud, haha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...