Hop til indhold
Guest Sting222

MyNameIsMe

Recommended Posts

Gæst

Hvis du synes hun “har høje tanker om sig selv” er det nok bare dig der har et for lavt budget til hende - move along. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sascha Sartre skrev, for 7 minutter siden:

Hvis du synes hun “har høje tanker om sig selv” er det nok bare dig der har et for lavt budget til hende - move along. 

Præcis, antallet af budgetfølsomme mænd på SD lader til at være voldsomt højt.

Måske skulle man overveje, om man har de økonomiske midler til at forkæle en SB, hvis ens indkomst er så lav, at 3000 kr er en væsentlig udgift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Det er jo ikke en sb, men en luder

 

3k er ikke det store for en sb, men sgu rigeligt for en luder

Del dette indlæg


Link til indlæg
wayfarer skrev, Lige nu:

Det er jo ikke en sb, men en luder

 

3k er ikke det store for en sb, men sgu rigeligt for en luder

God pointe. Trådforfatteren er jo tydeligvis på jagt efter en luder og ikke en SB, så med det i tankerne er 3000,- måske over markedsprisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sugardad skrev, for 22 minutter siden:

Præcis, antallet af budgetfølsomme mænd på SD lader til at være voldsomt højt.

Måske skulle man overveje, om man har de økonomiske midler til at forkæle en SB, hvis ens indkomst er så lav, at 3000 kr er en væsentlig udgift.

 

wayfarer skrev, for 17 minutter siden:

Det er jo ikke en sb, men en luder

 

3k er ikke det store for en sb, men sgu rigeligt for en luder

 

Sugardad skrev, for 14 minutter siden:

Trådforfatteren er jo tydeligvis på jagt efter en luder og ikke en SB

Hvorfor er det overhovedet at mænd der synes 3000 er i overkanten (for whatever hun vil have dem for) er interesseret i sugardating? Sociale spilleregler og et normsæt for hvad sugardating er er komplet ikke-eksisterende i DK, så jeg forstår til dels at folk bliver forvirrede, men hvis man ønsker at mødes og have sex med en pige for et på forhånd aftalt beløb, og man ikke er velhavende nok til at 3000 kr er en helt fair almisse til en smuk pige, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke bare går til en glædespige. Er det fordi det lyder finere end luder? Hvis man i forvejen er bruger på Eroguide tænker jeg ikke at man har nogen grund til at besidde den slags berøringsangst.

 

Til gengæld kan man måske forvente at pigerne der ønsker at sugardate er mindre velbevandrede og mindre stærke i at sætte grænser (så og så mange ydelser for så og så mange penge) som vi GP’er, og desuden ikke har andre i samme erhverv omkring sig til at lære dem hvad de ikke skal finde sig i, hvordan de beskytter sig selv osv.

Når en mand der ikke er ekstraordinært velhavende hellere vil have en sugarbabe end en luder og stadig kun vil betale det en time hos en luder koster, bliver jeg lidt i tvivl om hans dagsorden. Just saying.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MarcTheMaster
Sascha Sartre skrev, for 14 minutter siden:

Når en mand der ikke er ekstraordinært velhavende hellere vil have en sugarbabe end en luder og stadig kun vil betale det en time hos en luder koster, bliver jeg lidt i tvivl om hans dagsorden. Just saying.

Hvorfor betale 2000 for time hvis man kan får en hel nat til det sammen? det er min dagsorden

og nej en gp knepper ikke bedre end en sb :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MarcTheMaster skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor betale 2000 for time hvis man kan får en hel nat til det sammen? det er min dagsorden

og nej en gp knepper ikke bedre end en sb :D 

Men så er det jo lige præcis bare en rigtig budgetvenlig GP’s funktion, så er det bare hvad du vil kalde det :) Det har ikke noget med Sugardating at gøre, det er nærmere kræmmermarked-pris-prutning med en uerfaren pige du er ude i. Og dét er ret uetisk hvis du spørger mig, for jeg synes alle der tilbyder sex for penge/gaver/andre valuta fortjener at få en ordentlig kompensation for deres service. Det er også derfor jeg ikke bliver forsmået over trådene med mænd der tigger danske piger om at sætte deres priser ned, for jeg er imod løndumping og synes de udenlandske i stedet skulle sætte deres priser op.

Jeg konkurrerer ikke på pris med andre sexarbejdere, for jeg ved at vi kan tilbyde vidt forskellige oplevelser alene i kraft af at vi er forskellige mennesker og at det er dét der hver især gør os værd at lægge sine penge hos. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Det er min erfaring på sugardaters at de fleste piger er der for at sælge sex på en eller anden måde. Og i de fleste tilfælde tager de priser der er højere end du finder det til hos GP piger. Det ville måske også være okay, hvis man kunne regne med pigerne på sugardaters var mere ærbare. Det er de som regel bare ikke og oplevelse adskiller sig ikke fra et bordel besøg, og man føler sig snydt. Det er som at betale 40 kr for en kaffe latte og så bliver du spist af med pulverkaffe.

Derfor er der god grund til kun at betale markedsprisen for sex også på sugardaters.

Den drømme forestilling sugardaters stiller op om sugardating findes nemlig stort set ikke i det virkelige liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 4 timer siden:

Det er min erfaring på sugardaters at de fleste piger er der for at sælge sex på en eller anden måde. Og i de fleste tilfælde tager de priser der er højere end du finder det til hos GP piger. Det ville måske også være okay, hvis man kunne regne med pigerne på sugardaters var mere ærbare. Det er de som regel bare ikke og oplevelse adskiller sig ikke fra et bordel besøg, og man føler sig snydt. Det er som at betale 40 kr for en kaffe latte og så bliver du spist af med pulverkaffe.

Derfor er der god grund til kun at betale markedsprisen for sex også på sugardaters.

Den drømme forestilling sugardaters stiller op om sugardating findes nemlig stort set ikke i det virkelige liv.

Din post giver også det indtryk, at du ikke fatter sugardating og går efter de piger der tilbyder sex straight up.

Måske ville du have større succes, hvis du tog dem ud før I snakkede sex og var lidt mindre nærig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugardad skrev, for 1 time siden:

Din post giver også det indtryk, at du ikke fatter sugardating og går efter de piger der tilbyder sex straight up.

Måske ville du have større succes, hvis du tog dem ud før I snakkede sex og var lidt mindre nærig.

 

Nu er det ikke altid lige let at spotte de piger der tilbyder sex straight up. Jeg fatter fint nok konceptet. Problemet er blot at langt størsteparten af dem man støder på derinde, kun vil "korte møder for sugar". Hvis de insisterer på det, hvorfor skulle man så betale overpris for det? Din kritik giver absolut ingen mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugardad skrev, for 1 time siden:

Din post giver også det indtryk, at du ikke fatter sugardating og går efter de piger der tilbyder sex straight up.

Måske ville du have større succes, hvis du tog dem ud før I snakkede sex og var lidt mindre nærig.

 

Hvis du selv havde prøvet at være aktiv på sugardating ville du erfare at kun få piger ønsker andet end det som de kalder "hurtige møder" (læs luderknald). At nogen så gerne vil have faste kunder og kender en først til kemimøder er kun naturligt. Men mere end sex for penge er det kun yderst sjældent uanset indpakningen og de ord der bruges om det. Ludere og sexkøbere det er hvad der er.

Der er ikke noget der hedder nærrig ... Der står idiot på ryggen af dig hvis du betaler 3000 for noget der koster 1000. Pigerne griner af dig når du er gået, når du bilder dig selv ind det er andet end prostitution.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sascha Sartre skrev, for 7 timer siden:

Men så er det jo lige præcis bare en rigtig budgetvenlig GP’s funktion, så er det bare hvad du vil kalde det :) Det har ikke noget med Sugardating at gøre, det er nærmere kræmmermarked-pris-prutning med en uerfaren pige du er ude i. Og dét er ret uetisk hvis du spørger mig, for jeg synes alle der tilbyder sex for penge/gaver/andre valuta fortjener at få en ordentlig kompensation for deres service. Det er også derfor jeg ikke bliver forsmået over trådene med mænd der tigger danske piger om at sætte deres priser ned, for jeg er imod løndumping og synes de udenlandske i stedet skulle sætte deres priser op.

Jeg konkurrerer ikke på pris med andre sexarbejdere, for jeg ved at vi kan tilbyde vidt forskellige oplevelser alene i kraft af at vi er forskellige mennesker og at det er dét der hver især gør os værd at lægge sine penge hos. 

Så er det jo så bare spørgsmålet hvad "ordentlig kompensation" er? Mange af pigerne er nu ikke specielt uerfarne, og vælger og vrager alt efter størrelsen på tilbuddet, og hvilken "daddy" der kommer med tilbud. Der er lige så meget kræmmermarked-pris-prutning fra deres side af. Og jeg vil nærmest gå så langt til at påstå at mange af dem er decideret grådige. 

Du kan jo prøve at sætte priserne op, og så se hvad der sker med omsætningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugardating handler ikke om, hvor meget man vil betale for et møde, det handler faktisk slet ikke om penge.

Men jeg har egentlig kun mødt 3 fra sugardaters, som slet ikke var interesseret i penge. Resten har kostet fra 300 og op per gang.

Den seneste fik 1000 for et møde, som endte med lidt under 3 timers sex blandet med massage.

Jeg er selv mest til dem, som har lyst til at gå ud og spise eller andet ind i mellem, men det er ret svært at finde nogen, som vil mere end sex.

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...