Hop til indhold
Bomberito

Fredericia - Daniella kun 19 år. Ægte lolita model

Recommended Posts

Jeg har besøgt Daniella både i Odense og i Fredericia. Fantastisk pige! Det er muligt billederne ikke er af hende, men de er meget vellignende. Smuk og meget ung pige med en fantastisk krop og bøjle på tænderne. Alderen passer fint. Begge steder har været private diskrete, rene lejligheder. 

Daniella er ung og kan virke lidt tilbageholden, men når hun er afslappet er hun virklig god. Hun kan sit kram på alle områder og hun kan virkligt bevæge sig! Hun arbejder sammen med Sara, der bestemt også er en dejlig pige. 

Priserne, når pigerne køre tilbud, kunne sagtens være en smule højere, uden at jeg ville miste lysten. Det er virkeligt sjøldent at finde guld bag denne type profil, 

https://annoncelight.dk/showad/252052

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en dejlig lille petit pige med et par store bryster der er faste (uægte) men stadig flotte. Og en mega fast røv som bare indbyder til leg. Hun smiler frækt og har et superfrækt glimt i øjet. Gentagelses chancen er høj her. Super knald til den pris. Hun sutter godt og dybt. De 19år tror jeg ikke er meget ved siden af. Men med den krop er det også ligemeget. 

Dog er stedet ikke helt nem at finde, man skal selv låse sig ind i opgangen ved hjælp af en trykknap forneden. Og det er ikke glas døren med hus nr man skal ind af. Men døren til venstre for.  Men næste gang er det jo intet problem. (Måske i aften igen) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tippet, @Pedro74 - jeg har nu også været forbi, og din beskrivelse holder 100%. Hun er en lækker lille sag, og hvis bare hun tilbød anal så var det helt perfekt. 

Jeg skal forbi igen på et tidspunkt, tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan give et lille hint om afstand til banegården. ( er pt uden kørekort, på grund af røgtobak:oops:)

er der superfransk på menuen, og ca prisniveau ved halve timer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Fiskeraage skrev, 1 time siden:

Nogen der kan give et lille hint om afstand til banegården. ( er pt uden kørekort, på grund af røgtobak:oops:)

er der superfransk på menuen, og ca prisniveau ved halve timer?

Adressen er ejendommen overfor Bülowsvej /Julivej i Fredericia, så det ligger et lille stykke udenfor voldene. Jeg vil skyde på at der er ca. 2 km på gåben fra banegården.

Hendes pris er 500 kr. for 15 min og 800 kr. for 30 min. - Kender ikke prisen for 45 min eller 60 min.

Redigeret af flinkmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Hendes engelsk er nærmest ikke-eksisterende og foregår via Google-oversæt på hendes telefon, så jeg vil råde dig til at have det på plads inden et evt. møde.

Jeg tror du kan få hele pakken hos hende, men jeg ved ikke om SF er med i prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også været forbi. Desværre var jeg ikke imponeret.

havde bestilt en halv time fuld pakke til 800 kr. ( no anal, og det siger såmænd heller ikke rigtig mig noget.)

kom til stedet, og fandt den opgivede adresse. I lejligheden mødte jeg en ung pige, pæn og med en rigtig petite krop med et par lækre lavede bryster. Var ikke i tvivl om at det var Daniella, da bøjlen var på tænderne som beskrevet. Men det er ikke pigen på de billeder annoncen viser, dog bliver man ikke skuffet hvis man er til petit, med et par såkaldet `` firm pair of tits’’.

Engelsk er som sagt ikke tilstedeværende hos pigen. Det første hun bad om var money, og det var vel det eneste ord der kom ud af munden på hende mens jeg var der.

fik anvist et bad, og udleveret et tydeligt brugt håndklæde, som blev hængt op på døren til genudlevering til næste kunde. ( puha)

efter badet blev jeg med tegn og fagter bedt om at ligge mig på sengen, og lille Åge blev straks angrebet med hånden. Et kondom blev rullet på, og et blowjob som på min skala var til UG startede. Da der jo var bestilt en halv time, ville jeg gerne deltage i løjerne, så fik fagtet at jeg gerne ville smage på sagerne. Jeg dykkede ned og gav en ordentlig slikketur,, men der var ingen respons, ud over nogle små falske støn. ( jeg kommer altid til at sammenligne pigernes respons på fransk, med Danske Sofia fra Kvong, som syntes jeg er den glædespige jeg kender, som virkelig tager imod og reagere på tungen.)

efter slikketuren var det tid til sex. En klat glidecreme blev lige fordelt, og jeg trængte ind i en dejlig grotte. Efter lidt tid blev der skiftet stilling, det var tid til en ridetur. Her må jeg sige at under seancen følte jeg ikke at Daniella og jeg havde den bedste kemi, men da hun besteg lille Åge, fy for py for, jeg skal satme love for at hun kan ride. Jeg kom uden varsel, malket af denne skønne krop. Men så går det helt galt herfra.

Da jeg er kommet hopper Daniella straks ud af sengen, og finder køkkenrullen, hun tørrer sig, og stikker mig et stykke papir til selvrengøring. Så stiler hun direkte over til sin telefon, og begynder at sms`e. Måske med næste kunde, hvem ved. Hun kigger undrende på mig, da jeg bliver liggende i håb om at den resterende tid skal udfyldes. Så går hun på badeværelset, og begynder at vaske sig ved vasken. (Etage vask) 

jeg fornemmer at der ligesom ikke er mere at komme efter, og hopper i tøjet. Først da jeg står på gaden igen kigger jeg på uret, der er gået 15 minutter. Så what the fuck, jeg kunne jo bare have betalt for et kvarter.

bedømmelse:

pigen 7 af 10 ( Engelsk mangler, køn men ikke smuk, lækker krop og boobies)

stedet 7 af 10 (lidt svært at finde ud af når man ikke kender Fredericia så godt)

sex 6 af 10 ( kemi manglede måske, men blow og ridetur tæller op)

no go unge dame: beskidte brugte håndklæder til gæsterne, er no go. SMS før tiden er udløbet, er no go. Når kunden betaler for en halv time, så får kunden en halv time, medmindre kunden ønsker at forlade stedet.

kommer jeg igen? Nej, det gør jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra billederne er det i hvert fald ikke samme pige som jeg mødte de to gange. Men hun ser da lækker ud, hende Paula, så kunne godt være et besøg værd :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...