Hop til indhold
Mand 27

Ikke et besøg hver. !

Recommended Posts

Jeg besøgte tidligere på ugen “ Danske Coco Darling.” Og det var bestemt ikke hvad billederne viste, hun er ikke spor attraktiv: der er lange hår mellem hendes ben, hår mellem hendes baller, ar  efter mange operationer fra hvad det ser ud til, er  fordi der har været for meget hud.. det værste var dog hendes ånde, den gav hovede pine og var bestemt ikke noget man havde lyst til, at indånde selv. Så alt i alt, en rigtig dårlig oplevelse og bestemt ikke nogen former for oplevese eller penge hver. Hilsen en meget skuffet herre...

jeg vedhæfter hendes annonce, så i ikke bliver snydt... https://annoncelight.dk/showad/238086

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra hendes billeder kan man sagtens se at det er en pige der har tabt sig rigtig meget og stort tillykke med det.

Som gæst har man altid retten til at takke nej og gå igen hvis pigen ikke er noget for en.

Heller det end sådan en sviner.

Og velkommen til og sikke en start. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand 27 skrev, for 54 minutter siden:

Jeg besøgte tidligere på ugen “ Danske Coco Darling.” Og det var bestemt ikke hvad billederne viste, hun er ikke spor attraktiv: der er lange hår mellem hendes ben, hår mellem hendes baller, ar  efter mange operationer fra hvad det ser ud til, er  fordi der har været for meget hud.. det værste var dog hendes ånde, den gav hovede pine og var bestemt ikke noget man havde lyst til, at indånde selv. Så alt i alt, en rigtig dårlig oplevelse og bestemt ikke nogen former for oplevese eller penge hver. Hilsen en meget skuffet herre...

jeg vedhæfter hendes annonce, så i ikke bliver snydt... https://annoncelight.dk/showad/238086

Kvinden oplyser at hun er 43 år, og et hurtig kig på hendes billeder burde give dig en fornemmelse at du ikke møder en pige på 22.  Resten i din liste er vist bare for at understrege din enorme skuffelse.  Du mangler vel kun at nævne at du ej heller brød dig om farven på tapetet eller at der var lidt ukrudt i indkørslen. 

Jeg kan sagtens forestille mig, at hendes primære målgruppe er mænd der har passeret de halvtreds, og mon ikke de har en mere realistisk opfattelse af hvordan kvinder i hendes virkelige alder ser ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey.. Det her sker ret ofte. Én kommer med en anmeldelse af sit besøg og de observationer man nu har - og så vælter det ind med negative indslag/modreaktioner. Jeg mener det strider mod formålet med Eroguide. Som jeg ser det, er formålet netop at ALLE kan skrive deres anmeldelser som de mener, de skal være. Selvfølgelig iht sidens retningsliner og den alm. kendte lovgivning omkring offentlige ytringer. Bryder man ikke om anmeldelsen ud fra en generel anskuelse, så behøver man jo ikke fare i blækhuset. Lad nu folk skrive deres anmeldelser og lad det være til info for os alle. Jeg vil ikke gå i detaljer  mht selve anmeldelsen, og vil be om en god tone i jeres svar. God torsdag :)

Redigeret af Esbjerghanhund

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 1 time siden:

Hey.. Det her sker ret ofte. Én kommer med en anmeldelse af sit besøg og de observationer man nu har - og så vælter det ind med negative indslag/modreaktioner. Jeg mener det strider mod formålet med Eroguide. Som jeg ser det, er formålet netop at ALLE kan skrive deres anmeldelser som de mener, de skal være. Selvfølgelig iht sidens retningsliner og den alm. kendte lovgivning omkring offentlige ytringer. Bryder man ikke om anmeldelsen ud fra en generel anskuelse, så behøver man jo ikke fare i blækhuset. Lad nu folk skrive deres anmeldelser og lad det være til info for os alle. Jeg vil ikke gå i detaljer  mht selve anmeldelsen, og vil be om en god tone i jeres svar. God torsdag :)

Det kunne have noget at gøre med måden, hvorpå disse negative anmeldelser ofte kommer til udtryk på? Det er ofte slet skjulte svinere. 

Det er altså muligt, at skrive at en oplevelse ikke helt var som håbet, uden at skrive om et andet menneske at denne er klam og desuden også lugter af dødt dyr ud af munden.

Derudover, så er manden blevet, trods kvinden ved første øjekast ikke behager hans øjne? Det er altid mærkværdigt! Hun gør også opmærksom på, at hendes køn er trimmet? Derfor må man som mand regne med, at blive mødt af en eller anden grad af behåring. - Jeg ved godt, at det kommer som en overraskelse, mén vi er altså mange kvinder som har hår i røveren og andre mærkværdige steder, hvis ikke vi lige fjerner dem.

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig at se er det præcis det samme som det plejer at være.....Der oprettes en ny profil, med det simple formål at sprede så dårlig omtale som overhovedet muligt på en GP. Altid det samme....en helt grotesk fremlægning af dårligheder i første indlæg. "Lange hår mellem ben og balder, Ekstrem dårlig ånde, Store operationsar og for meget maveskind!" - Så kan det vist ikke siges tydeligere!!!

Altså for helvede, det skriger jo til himlen at det ikke er en reel anmeldelse, men et reelt forsøg på at ødelægge noget for andre. Formentlig hører vi heller ikke mere fra "Mand27"....sådan plejer det ofte at være.

To ting:.....At det i det hele taget er en mand som har lavet "anmeldelsen", er der nok fifty fifty chance for.

Jeg har selv besøgt Coco Darling ganske mange gange, men under et andet navn og for længe siden. Dengang var hun noget mere buttet, men absolut tiltrækkende og særdeles velholdt. Sex var helt i top. Så det forekommer mig temmelig usandsynligt, at overstående "anmeldelse" skulle være reel! Jeg ved godt at der kan være sket meget på de år. Men den sædvanlige afstumpet måde at nedgøre en GP på, taler for sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

For mig at se er det præcis det samme som det plejer at være.....Der oprettes en ny profil, med det simple formål at sprede så dårlig omtale som overhovedet muligt på en GP. Altid det samme....en helt grotesk fremlægning af dårligheder i første indlæg. "Lange hår mellem ben og balder, Ekstrem dårlig ånde, Store operationsar og for meget maveskind!" - Så kan det vist ikke siges tydeligere!!!

Altså for helvede, det skriger jo til himlen at det ikke er en reel anmeldelse, men et reelt forsøg på at ødelægge noget for andre. Formentlig hører vi heller ikke mere fra "Mand27"....sådan plejer det ofte at være.

To ting:.....At det i det hele taget er en mand som har lavet "anmeldelsen", er der nok fifty fifty chance for.

Jeg har selv besøgt Coco Darling ganske mange gange, men under et andet navn og for længe siden. Dengang var hun noget mere buttet, men absolut tiltrækkende og særdeles velholdt. Sex var helt i top. Så det forekommer mig temmelig usandsynligt, at overstående "anmeldelse" skulle være reel! Jeg ved godt at der kan være sket meget på de år. Men den sædvanlige afstumpet måde at nedgøre en GP på, taler for sig selv. 

Giver dig fuldstændig ret i din formodning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

For mig at se er det præcis det samme som det plejer at være.....Der oprettes en ny profil, med det simple formål at sprede så dårlig omtale som overhovedet muligt på en GP. Altid det samme....

Spot on

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand 27 skrev, for 8 timer siden:

Jeg besøgte tidligere på ugen “ Danske Coco Darling.” Og det var bestemt ikke hvad billederne viste, hun er ikke spor attraktiv: der er lange hår mellem hendes ben, hår mellem hendes baller, ar  efter mange operationer fra hvad det ser ud til, er  fordi der har været for meget hud.. det værste var dog hendes ånde, den gav hovede pine og var bestemt ikke noget man havde lyst til, at indånde selv. Så alt i alt, en rigtig dårlig oplevelse og bestemt ikke nogen former for oplevese eller penge hver. Hilsen en meget skuffet herre...

jeg vedhæfter hendes annonce, så i ikke bliver snydt... https://annoncelight.dk/showad/238086

Ha ha sikke en gang løgn. 1. du kan ikke have besøgt mig tidligere på ugen. Da jeg jeg først i dag har været at træffes i denne her uge. 

2. Mine billeder er af mig, taget denne sommer, og ja man vælger billeder fra ens pæne side, lige som andre gør, både glædespiger, vores venner mm på Facebook og andre steder. Som jeg nogle gange har skrevet i min annonce, vil mine gæster altid kunne møde mig i det tøj jeg har på mine billeder.  Du mener jeg ikke er attraktiv, det er jeg helt sikker på er smag og behav. Du synes ikke  - og omvendt synes X på 25 og Y på 52 jeg er det. Så hurra for hver sin type :)

3.  Ja jeg har hår på missen, det skriver jeg som regel også i min annonce. En velklippet lille trekant. Så nej der er ikke hår ned mellem baller. 

4. Hvor er du usmagelig at nævne nogle personlig ting. Som mine ar og vægttab.  Og ja du har ret jeg har dem, andre synes heldigvis ikke de er et problem. Og skulle vi glædepiger sige om jer mænd med ar er klam eller hvad du har imod dem. Nej vel...

5. Min ånde :D    Jeg går op i, at jeg og mine gæster er rene.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby

@Coco Darling

Dårlig reklame er også reklame. Det er lige en dame efter min smag.  Bestiller nok en tid til mandag ;)

Redigeret af Olebobby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Bestiller ingen tid ;-)

Men stor respekt for at have ærlige og ægte billeder det er det vi efterlyser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand 27 skrev, den 6/9/2018 at 12:51:

Jeg besøgte tidligere på ugen “ Danske Coco Darling.” Og det var bestemt ikke hvad billederne viste, hun er ikke spor attraktiv: der er lange hår mellem hendes ben, hår mellem hendes baller, ar  efter mange operationer fra hvad det ser ud til, er  fordi der har været for meget hud.. det værste var dog hendes ånde, den gav hovede pine og var bestemt ikke noget man havde lyst til, at indånde selv. Så alt i alt, en rigtig dårlig oplevelse og bestemt ikke nogen former for oplevese eller penge hver. Hilsen en meget skuffet herre...

jeg vedhæfter hendes annonce, så i ikke bliver snydt... https://annoncelight.dk/showad/238086

Men du steg på alligevel??:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende, hun er kanon skøn at have med at gøre. Og levere 110% jeg kan varmt anbefale hende det er sku det hele værd. Hun er en naturlig skøn kvinde, så selfølgelig skal du ikke forvente en dulle med plastisk alle steder. Så det til Polen venner :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Bryder mig heller ikke om den anmeldelse. En god regel at skrive efter, er at lade være med at nævne ting som pigen ikke umiddelbart kan lave om på. Det er de færresste af os der er perfekte, så man kan altid nævnet noget negativt.

Det er heldigvis nemt at se, hvor mange anmeldelser, anmelder har lavet og derfra drage sine konklusioner om hvor troværdig anmelder er. I det her tilfælde er den ubrugelig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 6/9/2018 at 18:14:

For mig at se er det præcis det samme som det plejer at være.....Der oprettes en ny profil, med det simple formål at sprede så dårlig omtale som overhovedet muligt på en GP. Altid det samme....en helt grotesk fremlægning af dårligheder i første indlæg. "Lange hår mellem ben og balder, Ekstrem dårlig ånde, Store operationsar og for meget maveskind!" - Så kan det vist ikke siges tydeligere!!!

Altså for helvede, det skriger jo til himlen at det ikke er en reel anmeldelse, men et reelt forsøg på at ødelægge noget for andre. Formentlig hører vi heller ikke mere fra "Mand27"....sådan plejer det ofte at være.

To ting:.....At det i det hele taget er en mand som har lavet "anmeldelsen", er der nok fifty fifty chance for.

Jeg har selv besøgt Coco Darling ganske mange gange, men under et andet navn og for længe siden. Dengang var hun noget mere buttet, men absolut tiltrækkende og særdeles velholdt. Sex var helt i top. Så det forekommer mig temmelig usandsynligt, at overstående "anmeldelse" skulle være reel! Jeg ved godt at der kan være sket meget på de år. Men den sædvanlige afstumpet måde at nedgøre en GP på, taler for sig selv. 

Jeg studsede også over nyt medlem 1 post :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...