Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige forbi PP i går aftes - til det som egentlig skulle være mit sædvanlige besøg dernede! Imidlertid blev døren åbnet af en ny ung pige. Gætter på at hun er omkring de 20 år og hun så fantastisk godt  ud med ret så store bryster og en i cowboybukser rigtig velformet bagdel. Så ret hurtigt fik jeg overbevist mig selv om at det var tiden til at prøve noget nyt, hvilket jeg absolut ikke har fortrudt.

Vi entrede det dejlige lokale og hun startede med at give den sædvanlige ok massage selv om det egentlig slet ikke var derfor jeg var kommet ;-) Nå men heldigvis begyndte hun selv ret hurtigt at pille hvorfor jeg selvfølgelig også havde lyst til at vurdere om de bryster nu også var så store, som de så ud til. Jeg vendte mig om og resolut smed hun trøje og bh så jeg kunne lege med dem og ja de var sgu STORE, dejligt store for hvem der som mig nu godt kan lide dette. Gib som huserer dernede har store bryster med disse her er nu endnu større!!! 

Ret hurtigt fik jeg hevet bukserne af hende og så at hun selvfølgelig også havde en rigtig lækker fast og tænker jeg ret stram røv. Tænker jeg fordi jeg simpelthen ikke nåede til om det var en mulighed. Hun var nemlig også ret stram andre steder og det blev til en hurtig og ret hed omgang, hvor hun med sikkerhed også nød det i fulde drag.

Jeg sluttede selvfølgelig af med det sædvanlige bad hvor man dårligt kunne komme til for nøgne og lækre kvinder som hele tiden opfordrede til at tage endnu en tur for samme pris på de sædvanlige 1300 kr. men det orkede jeg rent faktisk ikke...…………… 

Veltilpas tilbage til min bil i den lille sidegade kan jeg så til forbrugerinformation oplyse at det ikke er lovligt at parkere og jeg havde så også endnu engang fået en parkeringsbøde på 550 kr. MEN det var sgu det værd og pigen som hedder Nadia er der resten af måneden så jeg følger op med et besøg igen senere. Skulle nogle af jer komme først hører jeg meget gerne om der er noget jeg har overset på den lækre unge godte??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej.

Jeg har lige læst din flotte anmeldelse af Nadia, hvor du i næstsidste afsnit skriver, at du blev opfordret til endnu en tur til de sædvanlige 1300 kr. Tænker så på, om det var to gange til en gangs pris eller det var endnu 1300?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig en smuk pige i starten af 20'erne. Store flotte bryster FAST bagdel. Ikke super masage eller pirring. Ingen superfransk. Hun var lidt ivrig for at komme igang med det frække. Her var der fin indlevelse under akten. Tak for tippet Bipa !  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 13 timer siden:

Hej.

Jeg har lige læst din flotte anmeldelse af Nadia, hvor du i næstsidste afsnit skriver, at du blev opfordret til endnu en tur til de sædvanlige 1300 kr. Tænker så på, om det var to gange til en gangs pris eller det var endnu 1300?

Dernede kan man komme alle de gange man har lyst og kan for de 1300  en gang :-))))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 15 timer siden:

Den side siger jo INTET ... ingen billeder etc....

Never mind....... I got the address... time for the Buddha to head out to Aarhus :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
bipa skrev, den ‎06‎-‎09‎-‎2018 at 10:14:

Var lige forbi PP i går aftes - til det som egentlig skulle være mit sædvanlige besøg dernede! Imidlertid blev døren åbnet af en ny ung pige. Gætter på at hun er omkring de 20 år og hun så fantastisk godt  ud med ret så store bryster og en i cowboybukser rigtig velformet bagdel. Så ret hurtigt fik jeg overbevist mig selv om at det var tiden til at prøve noget nyt, hvilket jeg absolut ikke har fortrudt.

Vi entrede det dejlige lokale og hun startede med at give den sædvanlige ok massage selv om det egentlig slet ikke var derfor jeg var kommet ;-) Nå men heldigvis begyndte hun selv ret hurtigt at pille hvorfor jeg selvfølgelig også havde lyst til at vurdere om de bryster nu også var så store, som de så ud til. Jeg vendte mig om og resolut smed hun trøje og bh så jeg kunne lege med dem og ja de var sgu STORE, dejligt store for hvem der som mig nu godt kan lide dette. Gib som huserer dernede har store bryster med disse her er nu endnu større!!! 

Ret hurtigt fik jeg hevet bukserne af hende og så at hun selvfølgelig også havde en rigtig lækker fast og tænker jeg ret stram røv. Tænker jeg fordi jeg simpelthen ikke nåede til om det var en mulighed. Hun var nemlig også ret stram andre steder og det blev til en hurtig og ret hed omgang, hvor hun med sikkerhed også nød det i fulde drag.

Jeg sluttede selvfølgelig af med det sædvanlige bad hvor man dårligt kunne komme til for nøgne og lækre kvinder som hele tiden opfordrede til at tage endnu en tur for samme pris på de sædvanlige 1300 kr. men det orkede jeg rent faktisk ikke...…………… 

Veltilpas tilbage til min bil i den lille sidegade kan jeg så til forbrugerinformation oplyse at det ikke er lovligt at parkere og jeg havde så også endnu engang fået en parkeringsbøde på 550 kr. MEN det var sgu det værd og pigen som hedder Nadia er der resten af måneden så jeg følger op med et besøg igen senere. Skulle nogle af jer komme først hører jeg meget gerne om der er noget jeg har overset på den lækre unge godte??? 

Hvad hed denne skønhed ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 3 timer siden:

bipa skrev i sin anmeldelse at hun hedder Nadia

Ja, det troede jeg også, hun hed. Men Gib skrev en sms til mig, hvor jeg kunne se, at hendes navn staves "Nadeer".

Del dette indlæg


Link til indlæg

havde fornøjelsen af Nadia idag også.

lille lækker thai med nogle lækre silicone bryster.

lille stram røv.

hun starter dog noget højt med 1700 for fp.

men endte med de “sædvanlige” 1200.

ligegyldig massage, ok blow med.

dog virker det oprigtigt til hun nyder sexen, bliver naturligt drivvåd.

skal helt sikker besøges igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 8 timer siden:

Er det Gib og Nadia der er på stedet eller er thong der også? 

Nadia er rejst hjem. Gip og Thong er der plus en mere jeg ikke kender navnet på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yankie skrev, for 4 timer siden:

Nadia er rejst hjem. Gip og Thong er der plus en mere jeg ikke kender navnet på. 

ved du noget om hvornår Mint kommer igen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gib er den skønneste lækreste Thai kvinde jeg har været sammen med. Massagen er ok, men hendes krop, når hun smider tøjet og er fræk...OMG. får rejsning hver gang jeg genkalder nogle af mine seancer med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at være gået forgæves et par andre steder i dag, besøgte jeg i stedet Gib for første gang i længere tid. 

Må sige at hun stadig er i fin form og utroligt indlevende. Fik både superfransk, dansk og anal så fuglene sang

og efterfølgende dejlig hård massage, hvorunder hun fortalte, at hun pt er alene i shoppen. Der hersker pt stor nervøsitet i branchen pga politirazziaen - så hun ønsker ikke at tage unødige risici med de to andre piger. 

PS: måske også derfor Siam tilsyneladende holdt lukket i dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 2/10/2018 at 23:07:

ved du noget om hvornår Mint kommer igen ?

Jeg har lige fået at vide, at Mint kommer tilbage d. 30. marts!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...