Hop til indhold

Recommended Posts

Tilbage i juni havde jeg spurgt her på eroguide, om nogen kendte til en gp, som kunne malke en penis og blive ved med at malke den - dvs. at jeg ønskede, at gp skulle onanere mig så mange gange, jeg kunne, selvom det ville gøre ondt. Der kom et par gode forslag, men det var en besked fra Liv, som fik min opmærksomhed.
 
Jeg skrev så lidt frem og tilbage med hende og vi aftalte en dag i starten af juli. Jeg mødte op - en lidt lang tur, men det lykkedes da at finde frem. Liv er en dejlig og sød kvinde, som så rigtig godt ud i en fræk lille kjole, som passede perfekt til denne varme sommerdag. Hun sendte mig et skønt smil og viste mig indenfor. Hun har et par flotte ben, en lille struttende numse, som er med til at fuldende en fræk krop.
 
Liv har jo stor erfaring med at pine og plage sine kunder, men jeg ønskede en mere blid tilgang til vores møde. Hun bandt mig til sengen, blindfoldede mig, hvorefter hun forsøgte at tilfredsstille mig med diverse objekter. Det lykkedes lidt, men det som tændte mig mest, var, at hun kyssede mig, i dejlig lang tid, og det gjorde min penis vanvittig hård. Nogle gange trak hun sig tilbage, så jeg tiggede om at kysse hende igen. Det grinede hun lidt af, og det var sgu meget frækt :-)
 
Hun skiftede med at kysse mig, spille den af på mig og give mig et dybt, vådt blowjob, indtil jeg var ved at komme, men så stoppede hun. I pauserne stak hun en finger op i røven på mig. Det var skønt, virkelig skønt, og tanken tændte mig, at der sad den her frække kvinde og fingerkneppede min røv.
 
Til sidst kunne jeg ikke klare det mere. Jeg bad om at komme fri, hun løslod mig, vi kyssede mere, hvorefter hun vendte sig om i en 69’er. Hun spillede den af på mig igen, mens jeg voldslikkede hendes flotte, velduftende fisse. Og fordi jeg er lidt af en ass-man, spurgte jeg, om jeg måtte slikke hendes røvhul. Det måtte jeg gerne. Så voldslikkede jeg hendes røvhul. Fuck, det tændte mig sindssyg meget. Jeg skiftede mellem at slikke hendes fisse og røvhul, mens jeg næsten dirrede af forventning, fordi jeg var så tæt på at komme.
 
Da jeg kom, sprøjtede jeg ud over hende og mig selv, mens jeg klemte om hendes baller og begravede mit ansigt i hendes fisse. Hun blev ved med at onanere mig, mens jeg vred mig frem og tilbage i smerte. Lidt efter lidt forsvandt smerten, men jeg blev til gengæld også helt udmattet. Så det blev ikke til malkning som sådan, men hun tilfredsstillede mig i den grad.
 
Liv kan sit kram, og hun er dejlig at være sammen med. Jeg håber, jeg kommer op til hende igen. I mellemtiden kan jeg klart anbefale hende til andre!
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du godeste, her forsøger jeg at opretholde et billede af mig selv som en “pæn kvinde med massage og dejlig husmor-sex på programmet” og så kommer du med sådan en beretning :lol: 

Tak for den fine anmeldelse! Og tak for en dejlig hyggestund, det var en fornøjelse, også selvom det ikke blev helt som planlagt. Du skal være mere end velkommen en anden dag, også hvis du trænger til at blive “pint og plaget” ;) 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 4 timer siden:

Du godeste, her forsøger jeg at opretholde et billede af mig selv som en “pæn kvinde med massage og dejlig husmor-sex på programmet” og så kommer du med sådan en beretning :lol: 

Mit univers er rystet. Hvad er det du laver Liv? Jeg som troede på Gud, det gode mennesket og dejlig husmor-sex. Hvad skal jeg nu tro på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Liv skrev, den 5/9/2018 at 22:29:

Du godeste, her forsøger jeg at opretholde et billede af mig selv som en “pæn kvinde med massage og dejlig husmor-sex på programmet” og så kommer du med sådan en beretning :lol: 

Tak for den fine anmeldelse! Og tak for en dejlig hyggestund, det var en fornøjelse, også selvom det ikke blev helt som planlagt. Du skal være mere end velkommen en anden dag, også hvis du trænger til at blive “pint og plaget” ;) 

Liv, er du mon den samme som en gang holdt til ved frederiksborgvej i københavn? Dengang havde du langt flammende rødt hår :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
savage skrev, for 26 minutter siden:

Liv, er du mon den samme som en gang holdt til ved frederiksborgvej i københavn? Dengang havde du langt flammende rødt hår :)

Nej, det er ikke mig, måske er det hende der også har heddet Fie? Der var også engang en LivSex, men hun havde vist kort hår....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...