Guest Jolly Roger Skrevet 10. September, 2018 @Agetha har bare sin helt egen stil. I love it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 10. September, 2018 Jolly Roger skrev, 1 time siden: @Agetha har bare sin helt egen stil. I love it Naarh, hun minder på mange måder meget om hedengangne Nora. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 10. September, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden: Naarh, hun minder på mange måder meget om hedengangne Nora. Hende kender jeg ikke. Skal jeg forstå at hun er samme person? Eller bare samme lettere uforståelige stil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 27. September, 2018 Agetha skrev, den 4/9/2018 at 21:33: Hør her, jeg har de smukkeste drenge, jeg er single men ved bare mine smukke sønner hæver sig med stort og nyder det her. Jeg fatter heller ikke en brik, har tidligere skrevet om Agetha`s indlæg, hun har en, skal vi sige meget alternativ stil, ingen gang google translate, kan klare oversættelse, eller undersættesler der er SÅ uforståelige Er der nogen brødre der har besøgt hende som glædespige? kunne være interessant at høre om hunbare er helt væk, eller "kun" sproglig udfordret... Personlige præferencer, nogle er til moderen andre til datteren jeg napper dem begge @Liv Tilbage til tråden, selvfølgelig har alle deres personlige præferencer, og det er og skal være den enkeltes frie valg hvem vedkommende vil modtage som kunder, er da selv blever afvist pga. af alder, ingen problem med det !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 27. September, 2018 Hey @Misjo1 der skal være plads til os alle, også dem med en alternativ eller skæv vinkel. Jeg medgiver at det ikke er altid jeg fatter en hujende fis men engang imellem giver det god mening. Jeg tror hun har indstillet karrieren, men jeg gad godt vide om hun var lige så alternativ i erhvervet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg