Hop til indhold
Dr.klam

Hvorfor ikke handicappede ???

Recommended Posts

Guest Jolly Roger
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Naarh, hun minder på mange måder meget om hedengangne Nora. :D

Hende kender jeg ikke. Skal jeg forstå at hun er samme person? Eller bare samme lettere uforståelige stil?:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Agetha skrev, den 4/9/2018 at 21:33:

Hør her, jeg har de smukkeste drenge, jeg er single men ved bare mine smukke sønner hæver sig med stort og nyder det her. 

Jeg fatter heller ikke en brik, har tidligere skrevet om Agetha`s indlæg, hun har en, skal vi sige meget alternativ stil, ingen gang google translate, kan klare oversættelse, eller undersættesler der er SÅ uforståelige :-(  Er der nogen brødre der har besøgt hende som glædespige? kunne være interessant at høre om hunbare er helt væk, eller "kun" sproglig udfordret...

Personlige præferencer, nogle er til moderen andre til datteren ;-) jeg napper dem begge @Liv:-) 

Tilbage til tråden, selvfølgelig har alle deres personlige præferencer, og det er og skal være den enkeltes frie valg hvem vedkommende vil modtage som kunder, er da selv blever afvist pga. af alder, ingen problem med det !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Hey @Misjo1 der skal være plads til os alle, også dem med en alternativ eller skæv vinkel:D. Jeg medgiver at det ikke er altid jeg fatter en hujende fis men engang imellem giver det god mening. Jeg tror hun har indstillet karrieren, men jeg gad godt vide om hun var lige så alternativ i erhvervet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...