Hop til indhold
Greene

Sugarbabes i Aarhus

Recommended Posts

Kære alle,

Jeg overvejer at prøve sugardating. Jeg synes det er et fedt koncept at mødes med unge smukke amatørpiger. Er ved at være træt af GP, næsten alle GP profiler har fake billeder uden at træde nogen over tæerne. Men jeg ved ikke om det er nemt at lave aftaler med GB for det er alligevel noget penge man betaler for medlemskabet.

Alt gode råd til nybegynder modtages gerne. Og gerne nogle GB i randers, Århus omegn som i har gode oplevelser med (via privat besked mht diskretion).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg godt nok selv københavner, så har pt. ingen oplevelser med nogle SB fra det område..

Men min vurdering af SB derfra er der er nogle vanvittig smukke piger, hvor seriøse de er kan jeg af god grund ikke svare på. 

En uge efter (ca.) du har oprettet din profil på SD kan du købe en 3 dages prøveperiode for 39 kr. Du kunne prøve det af og se om det er noget for dig. 

 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greene skrev, for 1 time siden:

Kære alle,

Jeg overvejer at prøve sugardating. Jeg synes det er et fedt koncept at mødes med unge smukke amatørpiger. Er ved at være træt af GP, næsten alle GP profiler har fake billeder uden at træde nogen over tæerne. Men jeg ved ikke om det er nemt at lave aftaler med GB for det er alligevel noget penge man betaler for medlemskabet.

Alt gode råd til nybegynder modtages gerne. Og gerne nogle GB i randers, Århus omegn som i har gode oplevelser med (via privat besked mht diskretion).

Det er ikke svært at lave selve aftalen, med størsteparten derinde fra. Forvent dog at det tager noget tid, da sugardating er en langsommelig process. Forvent også en del aflysninger, aftaler tages der lidt løst på derinde. Mange af dem er trods alt amatørpiger. Dog langt fra dem alle.  Desuden skal du skrue charmen på, når du "dater" på SD. Man skal forlige sig med en god portion skuespil derinde, da man jo hver især påtager sig en rolle. Og så må du helst ikke på nogen måde insinuere at de er prostituerede. Derfor skal du lade være med at nævne penge beløb i første eller anden besked. 

Kender ikke noget til pigerne i Aarhus, da jeg har sugardatet i Kbh. Vil dog ikke tro at det afviger så meget fra hinanden. Held og lykke med det. Du skal nok væbne dig med lidt tålmodighed, da SD ikke er helt ligetil som med GP møder. Og så er jeg også helt overbevist om at der anvendes en del manipulerede billeder derinde. Det er jo efterhånden blevet så let med den nyeste teknologi.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greene skrev, for 3 timer siden:

Kære alle,

Jeg overvejer at prøve sugardating. Jeg synes det er et fedt koncept at mødes med unge smukke amatørpiger. Er ved at være træt af GP, næsten alle GP profiler har fake billeder uden at træde nogen over tæerne. Men jeg ved ikke om det er nemt at lave aftaler med GB for det er alligevel noget penge man betaler for medlemskabet.

Alt gode råd til nybegynder modtages gerne. Og gerne nogle GB i randers, Århus omegn som i har gode oplevelser med (via privat besked mht diskretion).

Hvis du syntes et beløb under 500 kr er meget, syntes et god råd at være drop ideen om SD

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for jeres svar.

 

MarcTheMaster skrev, for 17 timer siden:

der er masser af gode sber i århus der også er friske på gb :D 

Nogen som du vil dele info om? :)

 

 

stener skrev, for 17 timer siden:

Hvis du syntes et beløb under 500 kr er meget, syntes et god råd at være drop ideen om SD

 

Overvejer mere et langtidsmedlemskab. Det er jo 500 kr for dyrt hvis jeg ikke får noget ud af det. Kender ikke så meget til det, derfor jeg spørger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MarcTheMaster

Jeg har ikke været medlem længe min hvis de stadigt er der så prøv smilende k eller Sonja D set er go fisse

skriv privat for mere info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...