Hop til indhold
Bananas

Sara Thai - en mærkelig oplevelse

Recommended Posts

Idag har jeg prøvet en helt anderledes oplevelse.

Jenny har jo flyttet sin forretning fra Ålborggade til Vardegade http://www.jenny-thaimassage.dk/?Velkommen_til, og på trods af at hun annoncerer med at hun er tilbage som massøse, så er min erfaring desværre at hun nok ikke bliver samme sjove Jenny igen. Jeg har haft mange rigtigt - jeg mener rigtigt gode oplevelser på Ålborggade. Men det er history nu, och på Vardegade var det lige precis som det plejede i det sidste på Ålborggade. En smuk og flot Jenny som lover mere end hun levererer. In og ud af værelset, telefon her og dørklokke der og når jeg til sidst er klar at gå, er det ret skønt at det er over.

Men hvad har så sket på Ålborggade? Jo, der har Sara's Thaimassage åbnet https://plus.google.com/103791908416302538108/about?gl=se&hl=sv, i regi af en meget flot svensk thaipige. Døren åbnedes dog af en anden pige i fyrrerne (hun på billedet i linket) - Sukonthai eller noget af slagsens. En sød lille tante med store bryster. Åbenbart var det hun der skulle massere mig. Jeg begyndte, som jeg plejer, at spørge om en bruser.

"Nej o nej" - det havde de jo desværre ikke nogen. Men de havde en ventilator, sagde hun og pegede på en gulvventilator ved briksen.

Hvordan jeg nu skulle blive ren af en ventilator?

"Mærkeligt", svarede jeg. "Det fandtes jo en bruser sidst jeg var her. Og hvis jeg ikke kan vaske mig, så må jeg nok desværre gå igen"

Og då fandtes naturligtvis bruseren og jeg fik lov til at vaske mig.

Når massagen begyndte indså jeg at hun ikke viste meget om massage. Ikke noget overhoved faktistk. Og riktigt nok var hun helt ny i gamet, og ville jeg skulle kommentere hvis det hvar godt eller ikke. Det holdt jeg snart op med, fordi hun var ikke en gang på samme planet som godt. Men jeg plejer at tage det som det kommer, og snart kom den anden pige ind, satte sig ned og pillede lidt på min krop og sluddrede. Hvor kom jeg fra, var jeg single, ku jeg lide to piger, havde jeg børn etc. Det var hyggeligt et stykke tid, og hun ejeren - hvis hun nu hedder Sara? - er altså en meget smuk kvinde.

Men så ringede det på døren - deja vu fra Jenny's regime, når de fire hænder som lovet så meget, lige vel altid ender op med to - og Sara forsvandt.

Sukonthai blev ved med at blafre rundt med hænderne og lykkedes til sidst alligevel fremkalde nogen slags seksuell energi i min trætte krop. Den gamle bananen viste sig i al sin pragt og hun spurgte hvis jeg/den ville have noget mere. Handjob skulle resultere i en total udgift på 500. Fair enough, sagde jeg og Bananen og den søde tanten gik i gang med en meget mærkelig, men også dejlig form af wellness/tantra/erotisk massage hvor hun gjorde en masse med Bananen - men hele tiden stoppede og blafrede videre med hænderne overalt på min krop. Det var altså mærkeligt. Hun tog bægge mine hænder og krammede dem hårdt så jeg næsten følte vi var kærester - og så stop og ned til benene - og så stop og tilbage til Bananen .... og så stop... og så holdt hun på.

Indtil pludseligt: "Sådan, det var en time. Vil du have noget at drikke?"

Jeg havde min ene hand på hendes numse, min andre indenfor hendes bh, og hun havde bægge sine hænder på Bananen. Noget at drikke? Wtf? Go ahead and drink some banana juice woman. Tænkte jeg, men sagde jeg naturligtvis ikke.

Og sådan var det. Timen var gået, og massagen var slut. Det har jeg aldrig været med til. Skulle Bananen ikke få gå i mål? Nej, det skulle den åbenbart ikke.

Og alligevel syntes jeg på nogen måde at det var så sjovt at det var ok. Timen var jo de facto slut, og at ikke få komme overlever man jo.

Når jeg gik, sagde hun selvsikkert: "I feel sure you'll come back".

Well - I don't feel so sure. Men pigen jeg kørte direkte til, efter oplevelsen på Ålborggade, fik smage en Banan i rigtigt god form. Og rigeligt med banana juice.

Så det er som det plejer: Det kommer noget godt ud af det meste her i livet. Hvis man ta'r det som det kommer.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var sgu en spøjs oplevelse, men du har en fed tilgang til tingende og en god evne til at tage tingende som de kommer og stadig se forholdsvis positivt på oplevelsen :) en stil jeg selv prøver at forfølge og som jeg også mener er nødvendig indenfor dette område.

Oplevelser som denne gør mig rigtig glad for at jeg for ca. 4 måneder siden fandt den helt rigtige thai pige, passende alder, sød, smuk og så giver hun en fantastisk massage, efterhånden som jeg havde besøgt hende nogle gange kom der flere og flere tilbud på programmet, det var ret tydeligt at hun lige skulle se mig lidt an og blive tryg ved mig, nu kommer hun på besøg og overnatter :D utroligt hvor langt man kan komme med en positiv og afslappet tilgang til tingende, hvor man lader tingende udvikle sig stille og roligt.

Ved andet besøg frabad hun sig meget tydeligt enhver omtale af hende og hvor hun arbejder, hvilket jeg selvfølgelig respektere, så resten holder jeg for mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var pudsigt Mr Yellow. Jeg har eksakt densamme oplevelse. Mødte den perfekte kvinde for ca 4 måneder siden, og det er gået og blevet meget privat. Mon det er samme pige der forkæler os bægge???

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...