Dr. Who 1 Skrevet 2. September, 2018 Kære allesammen. Jeg har kraftigt overvejet at tage min kone (asiat) med til en massagetime. Synes det kunne være frækt hun var der, når jeg er færdig med massagen på ryggen og vender mig om . Er der nogen der har prøvet lignende og hvordan tog massøsen det, da i spurgte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 2. September, 2018 Jeg har prøvet det - men med tantramassage. Og hvor vi lå i hvert sit rum. Hun ELSKEDE det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fatimeee 27 Skrevet 2. September, 2018 Dr. Who skrev, for 1 time siden: Kære allesammen. Jeg har kraftigt overvejet at tage min kone (asiat) med til en massagetime. Synes det kunne være frækt hun var der, når jeg er færdig med massagen på ryggen og vender mig om . Er der nogen der har prøvet lignende og hvordan tog massøsen det, da i spurgte? nu jeg en kvinde, men tager tit over og får noget massage, og også en happy ending. så ja kast dig ud i det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 2. September, 2018 (edited) Dr. Who skrev, for 2 timer siden: Kære allesammen. Jeg har kraftigt overvejet at tage min kone (asiat) med til en massagetime. Synes det kunne være frækt hun var der, når jeg er færdig med massagen på ryggen og vender mig om . Er der nogen der har prøvet lignende og hvordan tog massøsen det, da i spurgte? Som jeg læser det, vil du gerne have at din kone skal være til stede når du vender dig om, med fuld honnør?? Det tror jeg såmænd godt du kan finde leverandører til. Det handler vel bare om at ringe til nogle af butikkerne, og forelægge ønsket. I det gamle "505" kunne man godt få par massage. Og jeg ved der kom 2 danske piger som fik par massge med happy ending der. Men det er efterhånden mange år siden. Der er ikke ret mange som tilbyder happy ending til piger. Redigeret 2. September, 2018 af Arne Diller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 2. September, 2018 Arne Diller skrev, for 7 timer siden: Der er ikke ret mange som tilbyder happy ending til piger. Jeg skal da gerne stille min spæde krop til rådighed, mod et passende honorar, naturligvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. September, 2018 Delphi skrev, for 19 minutter siden: +Jeg skal da gerne stille min spæde krop til rådighed, mod et passende honorar, naturligvis ..... men du tør ikke stille konen til rådighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 3. September, 2018 Dr. Who skrev, for 21 timer siden: Er der nogen der har prøvet lignende Det ved jeg ikke. Hvordan ser din kone ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Who 1 Skrevet 3. September, 2018 Arne Diller skrev, for 22 timer siden: Som jeg læser det, vil du gerne have at din kone skal være til stede når du vender dig om, med fuld honnør?? Det tror jeg såmænd godt du kan finde leverandører til. Det handler vel bare om at ringe til nogle af butikkerne, og forelægge ønsket. I det gamle "505" kunne man godt få par massage. Og jeg ved der kom 2 danske piger som fik par massge med happy ending der. Men det er efterhånden mange år siden. Der er ikke ret mange som tilbyder happy ending til piger. Hej Arne. Det er helt korrekt forstået. Konen tager sig af happy ending og det eneste hun er bange for er om thai'en bliver sur over hun tager hendes "ekstra arbejde" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 3. September, 2018 Dr. Who skrev, 1 time siden: Hej Arne. Det er helt korrekt forstået. Konen tager sig af happy ending og det eneste hun er bange for er om thai'en bliver sur over hun tager hendes "ekstra arbejde" Ha ha..... mon ikke lidt mønt kan kurerer en eventuel surhed, rimeligt spontant 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 4. September, 2018 Dr. Who skrev, den 3/9/2018 at 11:33: Hej Arne. Det er helt korrekt forstået. Konen tager sig af happy ending og det eneste hun er bange for er om thai'en bliver sur over hun tager hendes "ekstra arbejde" Jeg vil umiddelbart mene, at mod passende betaling kan din kone få lov at udføre den afsluttende seance. Men prøv at ringe og spørge. Eller endnu bedre, henvend dig i butikken, og forelæg dit ønske. Så undgår du sproglige misforståelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg