Hop til indhold
Pussy Lover

Brazzeriet i Karlslunde - fatal misforståelse

Recommended Posts

Skidt - skidt - skidt - rigtig skidt, hvor dum kan man være ..

Men helt min egen skyld  - jeg kunne jo bare være gået igen ....

Havde bestilt tid hos Karina og varmet hende op med hede SMS´er, og der var lagt i kakkelovnen til en rigtig hed hyrdetime.   

Skuffelsen var derfor stor da jeg til den aftalt tid blev lukket ind af en helt anden pige end hende larven Karina som tidligere er anmeldt her i forummet. Denne her pige havde mange tatoveringer, hvilket ikke lige er noget det tænder mig. Dum som jeg var, troede jeg at jeg blot blev vist ind af denne pige og min udvalgte " hotgirl"  ville dukke op senere - men ak nej ... Pigen kunne ikke et ord engelsk og jeg fik forståelsen af kun hun var til stede og " available" og jeg var derfor sammen med hende  - no big deal.

Fortrydelsen var derfor stor da jeg  helt præcis  32 minutter senere og  på vej hjem, hørte en sms tikke ind på min smartphone   " Heyyy  "  ,  " Come ??? " .  Min Hotgirl sad sgu og ventede på mig ,og jeg har lige bedraget hende med en anden  - fandens også og havde så oven i købet haft en rigtig dårlig oplevelse .... stakkels mig som nu risikerede at komme i  " bad standing "

Jeg fulgte selvfølgelig op på  SMSén  og fortalte om mit " aventure fatale "   som så resulterede i at  jeg  på et andet tidspunkt kunne få lov et  booke en ny aftale,  hvor hun som  " evil girl "  nok skulle lære mig at være " tro "  overholde aftaler, og ikke mindst tvinge mig til ubetinget at tilfredsstille hende.

Nu er spørgsmålet så om jeg tør møde op igen på adressen og tage min straf  - hvad siger I, kære brødre - skal jeg føje denne Karina Queen

                                                                                                                            

 

 

 

 

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Lover skrev, for 2 minutter siden:

Skidt - skidt - skidt - rigtig skidt, hvor dum kan man være ..

Men helt min egen skyld  - jeg kunne jo bare være gået igen ....

Havde bestilt tid hos Karina og varmet hende op med hede SMS´er, og der var lagt i kakkelovnen til en rigtig hed hyrdetime.   

Skuffelsen var derfor stor ......

Nu er spørgsmålet så om jeg tør møde op igen på adressen og tage min straf  - hvad siger I, kære brødre - skal jeg føje denne Karina Queen

                                                                                                                           

Selfølgelig skal du det. Shit happens. Det ved alle som har levet på denne jord i mere end to måneder. Og efter regn kommer sol.

Vi følger med spænding fortsættelsen på dette brazze-eventyr....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal da bare se at komme afsted... ;-)

....og husk at besøge den rigtige pige denne gang.

Tænker iøvrigt, at de har et internt problem, når de hijacker kunder fra hinanden....Men det må de jo slås om internt.  ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Lover skrev, for 19 timer siden:

Skidt - skidt - skidt - rigtig skidt, hvor dum kan man være ..

Men helt min egen skyld  - jeg kunne jo bare være gået igen ....

Havde bestilt tid hos Karina og varmet hende op med hede SMS´er, og der var lagt i kakkelovnen til en rigtig hed hyrdetime.   

Skuffelsen var derfor stor da jeg til den aftalt tid blev lukket ind af en helt anden pige end hende larven Karina som tidligere er anmeldt her i forummet. Denne her pige havde mange tatoveringer, hvilket ikke lige er noget det tænder mig. Dum som jeg var, troede jeg at jeg blot blev vist ind af denne pige og min udvalgte " hotgirl"  ville dukke op senere - men ak nej ... Pigen kunne ikke et ord engelsk og jeg fik forståelsen af kun hun var til stede og " available" og jeg var derfor sammen med hende  - no big deal.

Fortrydelsen var derfor stor da jeg  helt præcis  32 minutter senere og  på vej hjem, hørte en sms tikke ind på min smartphone   " Heyyy  "  ,  " Come ??? " .  Min Hotgirl sad sgu og ventede på mig ,og jeg har lige bedraget hende med en anden  - fandens også og havde så oven i købet haft en rigtig dårlig oplevelse .... stakkels mig som nu risikerede at komme i  " bad standing "

Jeg fulgte selvfølgelig op på  SMSén  og fortalte om mit " aventure fatale "   som så resulterede i at  jeg  på et andet tidspunkt kunne få lov et  booke en ny aftale,  hvor hun som  " evil girl "  nok skulle lære mig at være " tro "  overholde aftaler, og ikke mindst tvinge mig til ubetinget at tilfredsstille hende.

Nu er spørgsmålet så om jeg tør møde op igen på adressen og tage min straf  - hvad siger I, kære brødre - skal jeg føje denne Karina Queen

                                                                                                                            

 

 

 

 

Karina er i en klasse for sig selv. Ved alle der har oplevet hende. Afsted med dig og blive afstrafffet.  Godt det ikk er mig der har gjort hende sur. P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...