Hop til indhold
sejer

Stella-Darling. ADVARSEL

Recommended Posts

 

Jeg havde gennem en uge aftalt besøg hos hende i Glostrup. Tidspunkt og ydelser aftalt. 3 timer før blokerer hun mig, ikke et ord til aflysning.

Uforskammet og dårlig opførsel. Sejer.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
James B skrev, for 9 minutter siden:

Ærgerlig oplevelse, og en mærkelig måde at køre sin forretning på.

Link ?

Du skal lige huske at sugerbabes de "kører ikke en forretning" de er jo ikke prostituerede men bare piger der søger gensidige aftaler og som bare tager lidt håndører for deres kostbare nærvær ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 40 minutter siden:

Du skal lige huske at sugerbabes de "kører ikke en forretning" de er jo ikke prostituerede men bare piger der søger gensidige aftaler og som bare tager lidt håndører for deres kostbare nærvær ;)

Det må så være et af de steder hvor vi to ikke deler samme holdning DK fyr 34 :lol: , med mindre jeg er for træt efter en lang dag, og din sarkasme er fløjet lige hen over hovedet på mig :huh:

Redigeret af James B

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 28 minutter siden:

Du skal lige huske at sugerbabes de "kører ikke en forretning" de er jo ikke prostituerede men bare piger der søger gensidige aftaler og som bare tager lidt håndører for deres kostbare nærvær ;)

Det for kan man godt aflyse og ikke bare blokke en og ikke sige noget..

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, 1 time siden:

 

Jeg havde gennem en uge aftalt besøg hos hende i Glostrup. Tidspunkt og ydelser aftalt. 3 timer før blokerer hun mig, ikke et ord til aflysning.

Uforskammet og dårlig opførsel. Sejer.

 

 

Mon det omvendte kunne ske!!

Det tror jeg da vist næppe!!!     :lol:

Men ellers øv. 

Op på hesten igen og kom videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 2 timer siden:

Det for kan man godt aflyse og ikke bare blokke en og ikke sige noget..

Selvfølgelig. Det kan og skal man vel.....uanset hvad det er man "kører" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
James B skrev, for 3 timer siden:

Det må så være et af de steder hvor vi to ikke deler samme holdning DK fyr 34 :lol: , med mindre jeg er for træt efter en lang dag, og din sarkasme er fløjet lige hen over hovedet på mig :huh:

Det var ment med så meget ironi som man vælger at lægge i det ;)

Jeg mener at en SB = er en GP uanset hvordan man vælger at pakke det ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner

Det ER altså et reelt problem på sugardaters at mange - både kvinder og mænd - er useriøse og kan finde på at bruge dage på at chatte om aftaler de ikke har i sinde at gennemføre. 

Jeg har ikke lavet statistik på det men jeg stor det er under 25 procent som realisere d

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 31/8/2018 at 23:42:

Kære venner

Det ER altså et reelt problem på sugardaters at mange - både kvinder og mænd - er useriøse og kan finde på at bruge dage på at chatte om aftaler de ikke har i sinde at gennemføre. 

Jeg har ikke lavet statistik på det men jeg stor det er under 25 procent som realisere d

 

Helt enig med dig i at det er et problem. Der findes en vis andel på SD som bare vil chatte, og som ikke ser noget problem i at lave aftaler som de ikke har i sinde at overholde. Jeg har selv været ude for det med mindst en 4-5 stk. derinde fra. Endda nogen jeg allerede havde mødtes med et et par af gangene forinden. Alligevel kan de finde på at udsætte og melde fra op til flere gange, indtil man tager sig sammen til bare at droppe dem helt. 

Problemet med det sted er at kodeks for god opførsel er nærmest ikke eksisterende. De kvinder der findes derinde er ikke tilpas professionelle til at opretholde en standard for god opførsel. Det er jo mere eller mindre gratis for dem bare at lave en minimalistisk profil, og så kan de ellers bare sidde på deres flade og modtage beskeder, og skrive tilbage lige så uforpligtende som de har lyst til at være. Selvfølgelig skal man som mand derinde være klar over, at man ikke kender til omfanget af ubehagelige og platte beskeder, som kvinderne derinde fra modtager. Men når det så er sagt, så burde man mene at de i det mindste burde udvise en smule pli. I det aller mindste, ikke at lave aftaler som man ikke har i sinde at overholde.

I sidste ende var det for mit vedkommende en af de udslagsgivende aspekter ved SD, som i sidste ende fik mig til at droppe sitet, mere eller mindre permanent. Der er simpelthen for meget tidsspilde og frustration forbundet med at "date" på SD. Og når tillidsniveauet virkelig skraber bunden, som det er tilfældet med SD, så slipper min tålmodighed meget hurtigt op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Kindhesten80 skrev, den 2/9/2018 at 01:18:

Helt enig med dig i at det er et problem. Der findes en vis andel på SD som bare vil chatte, og som ikke ser noget problem i at lave aftaler som de ikke har i sinde at overholde. Jeg har selv været ude for det med mindst en 4-5 stk. derinde fra. Endda nogen jeg allerede havde mødtes med et et par af gangene forinden. Alligevel kan de finde på at udsætte og melde fra op til flere gange, indtil man tager sig sammen til bare at droppe dem helt. 

Problemet med det sted er at kodeks for god opførsel er nærmest ikke eksisterende. De kvinder der findes derinde er ikke tilpas professionelle til at opretholde en standard for god opførsel. Det er jo mere eller mindre gratis for dem bare at lave en minimalistisk profil, og så kan de ellers bare sidde på deres flade og modtage beskeder, og skrive tilbage lige så uforpligtende som de har lyst til at være. Selvfølgelig skal man som mand derinde være klar over, at man ikke kender til omfanget af ubehagelige og platte beskeder, som kvinderne derinde fra modtager. Men når det så er sagt, så burde man mene at de i det mindste burde udvise en smule pli. I det aller mindste, ikke at lave aftaler som man ikke har i sinde at overholde.

I sidste ende var det for mit vedkommende en af de udslagsgivende aspekter ved SD, som i sidste ende fik mig til at droppe sitet, mere eller mindre permanent. Der er simpelthen for meget tidsspilde og frustration forbundet med at "date" på SD. Og når tillidsniveauet virkelig skraber bunden, som det er tilfældet med SD, så slipper min tålmodighed meget hurtigt op. 

Der er også virkelig mange useriøse mænd, så den hænger nok på begge sider, har ikke oplevet det i den grad på andre sider 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissMe skrev, den 4/9/2018 at 23:37:

Der er også virkelig mange useriøse mænd, så den hænger nok på begge sider, har ikke oplevet det i den grad på andre sider 

Jeg tror du har ret i at det ikke kun er et problem iblandt kvinderne. Det står muligvis lige så grelt til hos mændene. Jeg taler selvfølgelig ud fra egne erfaringer, og ved af gode grunde ikke hvordan det ser ud, set fra det modsatte køns perspektiv.

Men jeg har da også set mange kvindelige profiler derinde der nævner useriøse mænd, med mangel på respekt overfor tid og indgåede aftaler. Det hele får så bare en selvforstærkende effekt, når tilpas mange udviser denne adfærd. Og så har det efterhånden bare udviklet sig til en generel norm på det sted. 

Og ja, jeg har heller ikke oplevet noget andet dating site hvor alting er så løst og useriøst. Jeg tror forklaringen skal findes i det forhold at SD ikke er et normalt dating site, men primært er en portal for formidling af prostitutions kontakter. Næsten alle kontakter er kortsigtede, overfladiske, diskrete og uforpligtende, og ikke mindst, baseret på udveksling af penge. Og så bliver kulturen derinde også derefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Kindhesten80 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror du har ret i at det ikke kun er et problem iblandt kvinderne. Det står muligvis lige så grelt til hos mændene. Jeg taler selvfølgelig ud fra egne erfaringer, og ved af gode grunde ikke hvordan det ser ud, set fra det modsatte køns perspektiv.

Men jeg har da også set mange kvindelige profiler derinde der nævner useriøse mænd, med mangel på respekt overfor tid og indgåede aftaler. Det hele får så bare en selvforstærkende effekt, når tilpas mange udviser denne adfærd. Og så har det efterhånden bare udviklet sig til en generel norm på det sted. 

Og ja, jeg har heller ikke oplevet noget andet dating site hvor alting er så løst og useriøst. Jeg tror forklaringen skal findes i det forhold at SD ikke er et normalt dating site, men primært er en portal for formidling af prostitutions kontakter. Næsten alle kontakter er kortsigtede, overfladiske, diskrete og uforpligtende, og ikke mindst, baseret på udveksling af penge. Og så bliver kulturen derinde også derefter. 

På det site kan bare ihvertfald nemt junglere rundt med del kommunikation på én gang, en del fiser hurtigt ud igen.

Du har nok ret i, det er den løse forbindelse der gør det bliver sådan, men det er da ærgerligt.

Jeg har to gange fortrudt og aflyste med det samme, så er det ligesom ude af syne og sind.

Men mange laver bare en no show.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissMe skrev, for 2 timer siden:

På det site kan bare ihvertfald nemt junglere rundt med del kommunikation på én gang, en del fiser hurtigt ud igen.

Du har nok ret i, det er den løse forbindelse der gør det bliver sådan, men det er da ærgerligt.

Jeg har to gange fortrudt og aflyste med det samme, så er det ligesom ude af syne og sind.

Men mange laver bare en no show.

Ja jeg tror at det er en del af problemet, at man bare kan spille på så mange heste som man har lyst til. Og man er næsten tvunget til det, når så meget alligevel løber ud i sandet. 

Jeg tror det er svært at gøre så meget ved de løse forbindelser. Det hele er jo sat op til at relationerne skal være korte og uforpligtende, og relativt upersonlige. Hvis man alligevel ikke har planer om at skulle lære hinanden at kende, ønsker man ikke at give noget af sig selv, og man føler måske heller ikke at man skylder hinanden noget. Ikke engang at aflyse i god tid, eller at give folk klar besked. 

Jeg har selv prøvet at blive sat i "reserve" et par gange, fordi at kvinde mennesket i den anden ende lige pludselig ville satse på en anden aftale. Men hun ville så alligevel ikke droppe kontakten helt. Havde det været et almindeligt dating site, var det aldrig gået med den indstilling. 

Så er det jo man som mand må gøre op med sig selv om det er noget man gider. Man føler sig ikke ligefrem som en vinder, når man bliver udsat for denne adfærd. Samtidig skal man jo have cool cash op a lommen, før at divaen overhovedet gider at overveje at se en. Hun kan umuligt have særligt høje tanker om en.  Og det undergraver jo så også hele hendes formål med at hun ønsker at finde en stærk og succesfuld "daddy". Hvem i alverden gider så stå model til det? Ihvertfald ikke nogen med den mindste form for selvrespekt. 

Så er det meget lettere bare at mødes med en helt almindelig GP, hvis man bare ønsker en hurtig fræk aftale. Det er en langt mere ukompliceret relation, hvor man slipper for en masse skuespil undervejs. Eller alternativt kan man bare gå på almindelig dating, i det mindste er der mere ærlighed og mindre overfladiskhed involveret. Sugardating involverer næsten lige så meget arbejde som almindelig dating, dog er det hele så tilpas perspektivløst, så det næppe ender med at være tiden værd. Sugardating bevæger sig lidt i en gråzone som er helt unødvendig, og desværre kombinerer det nok de dårligste sider af dating og prostitution. 

Det blev så lige en længere omgang SD brok. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...