Hop til indhold
Blueberry

Rebecca, Nørrebro, brændte mig af. AVOID!

Recommended Posts

Jeg ringede til Rebecca (link) i dag og lavede en aftale med hende. Fik adresse på SMS og fortsatte ubesværet kommunikationen dér. Jeg bekræftede 20min i forvejen min ankomst, og kom frem præcist. Så sluttede den gode kommunikation imidlertid; Jeg fik en "in 10 minutes I'm free" og da der efter 20min ikke var sket noget, varslede jeg afgang og kørte yderligere 5 minutter senere. Lidt senere fulgte et par "Sorry"er, men dér var løbet kørt. 60 minutter af mit liv på en dejlig fredag smidt væk på at vente og køre i bil. Rebecca havde alle chancer for at planlægge mig ind i programmet, men det var åbenbart for svært for hende. Avoid at all cost!

 

 

komm2.png

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 56 minutter siden:

Jeg ringede til Rebecca (link) i dag og lavede en aftale med hende. Fik adresse på SMS og fortsatte ubesværet kommunikationen dér. Jeg bekræftede 20min i forvejen min ankomst, og kom frem præcist. Så sluttede den gode kommunikation imidlertid; Jeg fik en "in 10 minutes I'm free" og da der efter 20min ikke var sket noget, varslede jeg afgang og kørte yderligere 5 minutter senere. Lidt senere fulgte et par "Sorry"er, men dér var løbet kørt. 60 minutter af mit liv på en dejlig fredag smidt væk på at vente og køre i bil. Rebecca havde alle chancer for at planlægge mig ind i programmet, men det var åbenbart for svært for hende. Avoid at all cost!

Tak for advarslen !! Piger som hende skal der bare gås en stor bue uden om......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt nok træls! Jeg må dog indrømme, at jeg havde en rigtig god oplevelse med Rebecca. Hun har en super krop på højde med Diana, Barbara, Leticia osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist oplevelse, og tak for advarslen. 

Og ærgerligt du ikke fik mødt hende, da hun er positivt anmeldt en del gange her på EG.

NoobGPexplorer skrev, for 17 minutter siden:

Du bør fjerne adressen i SMS’en. 

Helt enig...

Redigeret af James B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjahh - kender godt følelsen fra din side, er nok overgået os alle og man blir pisseirriteret, men nogen gange er det jo lidt lissom hos lægen...tiderne holder ikke helt..

Hun har ikke råd til at ansætte en tlf pige og som kunder sætter vi jo pris på at hun ikke glor på telefonen under akten, så der er vel 2 sider af mønten...Træls, men måske en anden fyr fik sit livs bedste oplevelse fordi der ikke blev kigget på klokken.

Så "avoid at all cost" er måske lige at stramme skruen, men hvis flere melder sig i koret med den slags afbrændere er jeg enig.

Glæd dig over at der nu er penge på kontoen til en ny oplevelse - God aften ;-)

Redigeret af riberhus
staveflop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan da til dels være enig i at "avoid at all cost" måske er en smule "over the top", men han skriver jo til hende at han er der om 20 minutter, hvilket hun prompte svare "ok" til, så er det sku dårlig stil fra hendes side hvis hun mener hun lige kan smutte en anden tid ind imens, eller af anden grund er optaget til anden side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...