Hop til indhold
skovmand

Sexy Karoline

Recommended Posts

Hej er der nogen der ved hvad der er blevet af sexy Karoline en total lægger latino som taler dansk, for et års tid siden kunne man besøge hende på hemvej ved skive og vidst også ved skrejruppigerne. Venter spændt på svar.

skovmanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil jeg også meget gerne vide? Er der nogen der har har været på besøg hos hende? Kan det anbefales... hvis hun begynde at arbejde igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det. Det var jo også min tanke. Mig bekendt har Sexy Karoline arbejdet i flere år, vist også tidligere under navnet Victoria. Det må næsten være nogen der har erfaring med hende, da hun har arbejdet en del steder i jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mener hun også har kaldt sig Norske Viktoria, Sexyluana, Latoya m.m.

Har besøgt hende 3 gange i 2009 og 2010 - hun er (var) en frodig (men fast) skide fræk og sexet tøs midt i 30'erne som leverer varen, hvis ellers hun i humør på dagen (havde 2 rigtig go oplevelser og en "medium" med hende).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan bekræfte PMikelsen, hun er en rigtig lækker sag, og for det meste i godt humør, boller som en drøm. Hun kommer tilbage til december. Hun taler en mellemting mellem dansk og norsk. I øjeblikket er hun i Brazilien. Hun hedder ganske rigtigt også Luana og har også brugt navnet Viktoria. Hun har været flere steder foruden Hem: Aalborg (Vesterbro 66), Randers (passiongirls), Nørresundby (Thistedvej), Viborg (Hobrovej), Rønde. Hun lægger stor vægt på renlighed, både for hendes eget vedkommende og kundens.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogen melding på om hun er tilbage i DK, eller hvor hun er?

Hun er vist stadig i udlandet kommer måske en gang i juli

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...