Hop til indhold

Sexy Karoline

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen der ved hvad der er blevet af sexy Karoline en total lægger latino som taler dansk, for et års tid siden kunne man besøge hende på hemvej ved skive og vidst også ved skrejruppigerne. Venter spændt på svar.

skovmanden.

• 1 month later...
Skrevet

Det vil jeg også meget gerne vide? Er der nogen der har har været på besøg hos hende? Kan det anbefales... hvis hun begynde at arbejde igen?

Skrevet

cazzer: synes du, at der mangler ligegyldigt fyld her?

Skrevet

cazzer: synes du, at der mangler ligegyldigt fyld her?

Nej, mit spørgsmål er da reelt nok!

Skrevet

Velkommen hertil Casser

Ja er man interesseret er det vel ok at spørge nu der intet er sket i tråden.

Skrevet

Tak for det. Det var jo også min tanke. Mig bekendt har Sexy Karoline arbejdet i flere år, vist også tidligere under navnet Victoria. Det må næsten være nogen der har erfaring med hende, da hun har arbejdet en del steder i jylland.

Skrevet

sexy karoline. holder pause for tiden, hun kommer tilbage til desember.

Skrevet

Super! Tak for det :D Mon der er nogen der har erfaring med hende? Måske dig Riko?

Skrevet

Der kan jeg desvære ikke hjælpe dig.

Skrevet

Jeg mener hun også har kaldt sig Norske Viktoria, Sexyluana, Latoya m.m.

Har besøgt hende 3 gange i 2009 og 2010 - hun er (var) en frodig (men fast) skide fræk og sexet tøs midt i 30'erne som leverer varen, hvis ellers hun i humør på dagen (havde 2 rigtig go oplevelser og en "medium" med hende).

• 1 month later...
Skrevet

Kan bekræfte PMikelsen, hun er en rigtig lækker sag, og for det meste i godt humør, boller som en drøm. Hun kommer tilbage til december. Hun taler en mellemting mellem dansk og norsk. I øjeblikket er hun i Brazilien. Hun hedder ganske rigtigt også Luana og har også brugt navnet Viktoria. Hun har været flere steder foruden Hem: Aalborg (Vesterbro 66), Randers (passiongirls), Nørresundby (Thistedvej), Viborg (Hobrovej), Rønde. Hun lægger stor vægt på renlighed, både for hendes eget vedkommende og kundens.

• 4 months later...
  • 1 month later...
Skrevet

nogen melding på om hun er tilbage i DK, eller hvor hun er?

Hun er vist stadig i udlandet kommer måske en gang i juli

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.