Hop til indhold

Recommended Posts

Guest mature man
Madame Illona skrev, for 40 minutter siden:

Er der nogle af jer som har erfaringer eller kendskab til sitet sexekstra.dk 

 

det bliver squ lidt svært – siden findes tilsyneladende ikke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja jeg har lige kigget på siden, en anden brugergrænseflade, men ikke noget revolutionerende. Samme oplysnings formidling som på andre sider hvor der sælges seksuelle ydelser..Jeg er ikke imponeret...

 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 7 minutter siden:

Ja jeg har lige kigget på siden, en anden brugergrænseflade, men ikke noget revolutionerende. Samme oplysnings formidling som på andre sider hvor der sælges seksuelle ydelser..Jeg er ikke imponeret...

 

Alko

Heller ikke jeg ( vedkommende som kontaktede mig sagde det var gratis og være medlem derinde resten af året 

Hmmm mon de mangler medlemmer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 25 minutter siden:

Heller ikke jeg ( vedkommende som kontaktede mig sagde det var gratis og være medlem derinde resten af året 

Hmmm mon de mangler medlemmer ?

Om de mangler medlemmer kan jeg ikke svare på. Men de har tidligere fået lukket flere brugere her på Eroguide, hvor de havde skrevet bl.a. falske anmeldelser, af piger som annoncere på deres site. Sandsynligvis for at reklamere for deres eget site. Derfor skal alle indlæg, som indeholder links til deres site derfor også manuelt godkendes i øjeblikket, for at undgå deres misbrug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 4 minutter siden:

Om de mangler medlemmer kan jeg ikke svare på. Men de har tidligere fået lukket flere brugere her på Eroguide, hvor de havde skrevet bl.a. falske anmeldelser, af piger som annoncere på deres site. Sandsynligvis for at reklamere for deres eget site. Derfor skal alle indlæg, som indeholder links til deres site derfor også manuelt godkendes i øjeblikket, for at undgå deres misbrug.

Ja den slags sider er slet ikke noget for mig

Undrede mig også over han kontaktede mig på min private profil på facebook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Madame Illona skrev, for 12 minutter siden:

Ja den slags sider er slet ikke noget for mig

Undrede mig også over han kontaktede mig på min private profil på facebook

Det der gør mig vred og giver dig en vred “smiley” er den sidste linje du skriver, det er totalt uacceptabelt, den side bør alle i branchen kunder lurere og udøvere boycutte....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby

Uha uha.

Olebobby skrev, for 2 timer siden:

Og  de er smarte og med på noderne med youtube video .  Jeg spår de  hurtigt bliver hotte :)

Jeg  trækker min ros tilbage.

En mindre katastrofe er under opsejling. Annoncøroplysninger der burde være skjult er det ikke!

Eroguide bør kontakte webmaster  for sextra.dk og de piger der også annoncerer her ASAP.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, for 3 timer siden:

Men det kunne jeg. sextra.dk

Og  de er smarte og med på noderne med youtube video .  Jeg spår de  hurtigt bliver hotte :)

Okay, han virker som det mandlige modstykke til hende fra Biva reklamen, lidt for frisk.. :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden:

Okay, han virker som det mandlige modstykke til hende fra Biva reklamen, lidt for frisk.. :D

Han var udmærket til sin pitch trods  fortalelser. Men han har problemer i vente.

Han bliver nødt til at lukke sitet ned i noget tid indtil de får ryddet op. Antager han er ejer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 5 timer siden:

Ja jeg har lige kigget på siden, en anden brugergrænseflade, men ikke noget revolutionerende. Samme oplysnings formidling som på andre sider hvor der sælges seksuelle ydelser..Jeg er ikke imponeret...

 

Alko

Annoncerne er jo også bare tyvstjålne fra andre sites!

Klassisk fremgangsmåde for at skabe volumen - og ulovligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
McQueen skrev, for 8 timer siden:

Annoncerne er jo også bare tyvstjålne fra andre sites!

Klassisk fremgangsmåde for at skabe volumen - og ulovligt!

Hvorfor ulovligt ?  -

Jeg tror ikke de er stjålet - men rigtige annoncer. De kontakter annoncører iflg Ilona. 

Dette bekræftes at  arbejdsadressen for nogle af annoncørerne  står direkte i koden for hjemmesiden. Det er ikke en oplysning andre viser.  Den selvroste "GPS Security" falder dermed til jorden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby

De er enkelt. En GP arbejdsadresse vises et tilfældigt sted indenfor en cirkel af 500 meter.

Det hjælper så ikke en tøddel når oplysningerne som afslører adressen vises på deres side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Olebobby skrev, for 3 timer siden:

De er enkelt. En GP arbejdsadresse vises et tilfældigt sted indenfor en cirkel af 500 meter.

Det hjælper så ikke en tøddel når oplysningerne som afslører adressen vises på deres side.

det forstår jeg ikke helt – vil du uddybe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
mature man skrev, 1 time siden:

det forstår jeg ikke helt – vil du uddybe :)

Du kan udlede GP adressen via hjemmesiden.  Arbejder GP hjemmefra så har hun et problem.

Redigeret af Olebobby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Olebobby skrev, for 40 minutter siden:

Du kan udlede GP adressen via hjemmesiden.  Arbejder hjemmefra så er det et problem. 

Jeg forstår stadig ikke hvad du mener – er der andre som forstår hvad olebobby skriver – der er da mange som har adresse i annoncen – hvad er specielt med denne side

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
mature man skrev, for 10 minutter siden:

Jeg forstår stadig ikke hvad du mener – er der andre som forstår hvad olebobby skriver – der er da mange som har adresse i annoncen – hvad er specielt med denne side

Det er da meget enkelt. Adressen, gade og nr og postnr og by, står i koden bag annoncen. Da de reklamerer  med at kortet har en usikkerhed på 500 m så er reklamen  meningsløs.

Adresse  står f.eks. ikke i annoncer på Annoncelight eller andre steder.

Redigeret af Olebobby

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 30 minutter siden:

Jeg forstår stadig ikke hvad du mener – er der andre som forstår hvad olebobby skriver – der er da mange som har adresse i annoncen – hvad er specielt med denne side

Ikke alle piger reklamerer med adressen, den får man først ved aftale. Så er det ikke supersmart, hvis annoncesiden afslører adressen for pigen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Ikke alle piger reklamerer med adressen, den får man først ved aftale. Så er det ikke supersmart, hvis annoncesiden afslører adressen for pigen.....

Ja naturligvis - logik for burhøns - men jeg kan bare ikke se de adresser som olebobby omtaler - kan du 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 1 minut siden:

Ja naturligvis - logik for burhøns - men jeg kan bare ikke se de adresser som olebobby omtaler - kan du 

 

Nix, men hvis man skal være lidt it-kyndig for at se det, er det måske ikke smart at skrive her, hvordan man gør ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Ikke alle piger reklamerer med adressen, den får man først ved aftale. Så er det ikke supersmart, hvis annoncesiden afslører adressen for pigen.....

Netop :)

Liv skrev, for 1 minut siden:

Nix, men hvis man skal være lidt it-kyndig for at se det, er det måske ikke smart at skrive her, hvordan man gør ;)  

 Derfor har jeg ikke skrevet hvordan.  Kan afsløre det er meget enkelt som i meget enkelt. 

Andre interessante ting er  email adresser, oprettelses datoer, dato sidste ændring, sælgerens id samt en masse interne ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...