Hop til indhold
Sørensen65

Første gang anal

Recommended Posts

Jeg har ik prøvet anal m en GP før

jeg møder en fast aftale i ny og næ , som nok kunne være interesseret 

jeg ka godt google mig frem til hvordan det gøres - osv at det kræver tid og tillid osv

men tænker , når i andre besøger gp virker det som om “ det lige klares “ indenfor de eksvis 30 min på en i måske førstegangs møder?!! Når man lige læser anmeldelserne ....

jeg har en forholdsvis stor penis så der ska være ro på , men søger alligevel lidt råd fra andre hvordan i gør det indenfor en kort tidsramme - måske en GP vil komme sine kommentarer også?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Axl Rose

hvis de har det på menuen skal du nok forvente at de er vant til lidt af hvert - og kan tage den ret hurtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sørensen65 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har ik prøvet anal m en GP før

......

jeg har en forholdsvis stor penis så der ska være ro på , men søger alligevel lidt råd fra andre hvordan i gør det indenfor en kort tidsramme - måske en GP vil komme sine kommentarer også?!

Som @Axl Rose ganske rigtigt skriver, så kræver det ikke samme lempelige tilgang, hvis pigen tilbyder det på menuen og således er vant til at modtage analt.

Jeg har f.eks. intet problem med at tage det. Også uden forbehold for størrelse osv. Og det er nok som at lære at cykle, når man først har lært det så kan man det bare......

Men hvis din faste pige ikke tilbyder det så kræver det en anden mere forsigtig fremgangsmåde med netop den forsigtighed og ro som du selv skriver.

Du bør måske prøve det første gang med en erfaren pige så du ligesom har et billede af hvordan det kan/ske foregår inden du kaster dig ud i det med din faste pige. Når du selv har lidt erfaring kan du og den faste jo tage det lidt i etaper. Hvem siger at det skal fuldbyrdes i et stræk. På den måde får I den ro og intimitet som det (måske) kræves at nå helt i mål.....

Udover tålmodighed, ro, tillid osv. så kræver anal frem for alt også at BEGGE parter kan lide det og tænder oprigtigt på det. Hvis pigen ikke tænder på det, kan det ikke undgås at have en vis indflydelse på oplevelsen.

Herudover er en god glidecreme og ikke mindst hygiejne vigtig,  så det ikke ender som et turn-of for dig/begge.....og husk at øvelse gør mester.

Rigtig god fornøjelse :)  - til jer begge 

DK fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...