Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hjemmesider flensborg

Recommended Posts

Gæst

Hej

Vil høre om der er nogen der ligger inde med hjemmesider på klinikkerne i Flensburg??

Kender den på finkenstrasse og engelsburg, men de andre piger må da også have?

Lige et bi spørgsmål

Undrer mig over, hvorfor ringklokken ringer så fandens meget dernede?? Meget ofte kommer der ikke nogen ind. Er det normalt at stå ude i døren og forhandle service+ priser?? Eller hvorfor går så mange igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tak for svar en gang i mellem

Det var nu hjemmesideadresserne på de enkelte klinikker jeg tænkte på, hvor man kan se lidt mere info om pigerne, stedet og evt priser m.m.

finkenstrasse

www.hot-girls-web.de

engelsburg

www.engelsburg-fl.de

men har alle de andre steder ikke deres egen hjemmeside??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er også Pension 27. http://pension27-girls.de

De har bordel i Flensburg-Duburg (Harrisleer Straße 19) samt flere bordeller i Kiel og Eckernförde og et par autocampere.

Det er vist stort set polske piger de har.

Tak for svar bønne

Stjæler lige linket og ligger op til de andre for overskuelighedens skyld.

Er det et godt sted? På billederne ser pigerne jo mægtig søde ud og med ansigsbillede og det hele. Er det dem man møder? Synes f. Ens finkenstrasse har en lidt let omgang med billeder. Har sågar set 2 piger bruge det samme billeder..... Og nej det er ikke sådan man kan få frække fantasier om at prøve tvillinger :-)

Hvad med priserne, er der standard priser i klinikken? Eller er det ligesom engelsburg, hvor man vist kan risikere at komme af med 140-200 for en time? Altså ikke samme pris fra pige til pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Flensborg i februar.

Naturligvis undersøgte jeg markedet, og jeg fandt frem til Hafermarkt 3.

Her er der lidt af hvert, og jeg endte med en flot thaipige.

Det var dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Flensborg i februar.

Naturligvis undersøgte jeg markedet, og jeg fandt frem til Hafermarkt 3.

Her er der lidt af hvert, og jeg endte med en flot thaipige.

Det var dengang.

Mener du ikke Hafermarkt 2, som du tidligere har nævnt?

viewtopic.php?f=24&t=38p117

viewtopic.php?f=24&t=238#p1018

Så vidt jeg kan se er Hafermarkt 3 er Lidl supermarked, men det var måske på Lidls Thai hylde? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, sorry, selvfølgelig gør jeg det.

Stedet er lidt tricky at finde, idet det er let at gå forbi. Skiltningen er heller ikke den bedste på dette korte gadestykke – kun et enkelt gadeskilt med gotiske bogstaver.

Men huset indeholdt meget godt, da jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er altid faldet over nogle lækre piger i harrislerstrasse området, så er aldrig kommet videre derfra ;) men hafermarkt 2 har bestemt været i kikkerten! hvordan er det med parkering helt dernede? man skulle jo gerne bruge energien på pigerne og ikke på gåture ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er faktisk fine, Liderligfyr. Hafermarkt ligger blot to stenkast fra busstationen, og her er der, hvis lystavlen ikke svigter mig helt, også en del parkeringspladser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog nogle vilde priser... kan jo næsten ikke andet end at betale sig at køre til flensburg hvis man ikke har noget imod at bruge lidt tid, hvis man bor i jylland og på fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du giver vel ikke over 375 kr for 30 min nede i Langeskov hos Cora og Vicky??? så kan du ligeså godt besøge de samme piger, når de er i FL på Harrislerstrasse 19 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan evt også tage med os på FKK, der får du damer!!!! flere end du kan overkomme. Og de tuller rundt om dig, letpåklædte eller nøgne..... Men det koster! nu er vi pludselig oppe og snakke 450 kr for 30 min på Harmony ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan evt også tage med os på FKK, der får du damer!!!! flere end du kan overkomme. Og de tuller rundt om dig, letpåklædte eller nøgne..... Men det koster! nu er vi pludselig oppe og snakke 450 kr for 30 min på Harmony ;)

hehehe spørgsmålet er om jeg har råd til det :lol: Men lyder da som en god idé, kunne jeg da godt overtales til at tage med hen til..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

skal jeg forstå det som om, du har råd til at tage på klinikker i dk, men dernede hvor det næsten koster gratis, har du ikke råd???

hmm med den økonomistyring du har, må du være en meget fattig mand :lol::lol::lol:

vi har fællestur februar, hvor du kan køre med :) ellers er der også mulighed for spåntane endagsture

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...