Hop til indhold
Heimdal

Aprilsnar i sensommeren

Recommended Posts

Guest Tatra
lurik skrev, for 23 minutter siden:

Hvad har det med billede at gøre ?

Ikke et hylende dyt-i-bamsen...

Billedet stammer fra en EB-artikel i deres lukkede betalings-afdeling, hvor det beskrives hvordan den skønne, der vist var månedens side 9 eller noget, er født som he men ombygget til she, for såvidt jeg husker 7-800.000.

Men lækker er hun sq.

PS: Ser nu at det er samme pige de skriver om i ts´s oprindelige indlæg, så jo, det hár noget med hinanden at gøre.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
Tatra skrev, for 3 minutter siden:

Ikke et dyt-i-bamsen...

Billedet stammer fra en EB-artikel i deres lukkede betalings-afdeling, hvor det beskrives hvordan den skønne, der vist var månedens side 9 eller noget, er født som he men ombygget til she, for såvidt jeg husker 7-800.000.

Men lækker er hun sq.

Tak :-) ved første øjekast tænkte jeg billedet var af Dina Jewel !

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, for 28 minutter siden:

Hvad har det med billede at gøre ?

Ikke andet, end at det er hende, artiklen handler om, og at hun har været månedens side 9, hvilket i mine øjne er nemt at forstå :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Tatra skrev, den 28/8/2018 at 12:53:

Ikke et hylende dyt-i-bamsen...

Men lækker er hun sq.

PS: Ser nu at det er samme pige de skriver om i ts´s oprindelige indlæg, så jo, det hár noget med hinanden at gøre.

Hmm må have gang i lommeregneren... 

kan en ombygning til kvinde forrentes og gøres til en god forretning, når man så har muligheden for at lokke den ene 1000 kr seddel efter den anden fra mændene.

Havnebumsen øjner karriere muligheder

Del dette indlæg

Link til indlæg

What the fuck???????

https://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/side-9-pige-sprang-ud-som-transkoennet-de-siger-jeg-ikke-fortjener-at-leve/7286586

Hvilke mentale undermålere kan finde på at være modbydelig overfor denne vidunderlige skabning?

Jeg ringede til hende for at fortælle, hvor meget jeg tager afstand fra den slags svinerier, hun var umådeligt sød at snakke med og fortalte, at heldigvis var der langt flere positive tilkendegivelser end det modsatte. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...