Tyrkeren82 153 Skrevet 28. August, 2018 Ved ikke om det er diskuteret før? Jeg syntes bare ikke det er i orden, at de bare kommer, og tjener penge, ikke betale 1 krone i skat, og heller ikke i deres egen hjemland. Alle mennesker som arbejder sort herhjemme, f.eks. Håndværkere, de betaler såmænd også ikke skat. Syntes altså prostituerede burde gøre, det er simpelthen noget svineri vi burde boykotte østpiger, eller piger fra andre lande, syntes I det er ok de ikke betaler skat i dk, og heller ej i deres eget hjemland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 359 Skrevet 28. August, 2018 Vil du fremlægge grundlaget for din beskyldninger? Du kan sagtens have ret, men du må have evidens, hvis man skal tro på hvad du siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 28. August, 2018 Kan ikke se hvorfor man skulle boykotte alle håndværkere fordi nogen arbejder sort. Lige så lidt som jeg kan se hvorfor man skulle boykotte alle piger fra udlandet fordi nogen arbejder sort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 28. August, 2018 Shitstorm incomming... Syntes forøvrigt det er fint, kan du slippe afsted med det... go for it. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 28. August, 2018 Haha beviser???? Tror sku ikke engang myndighederne ved de er her. jeg har ikke beviser, men det kan vi alle regne ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 28. August, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 1 minut siden: Haha beviser???? Tror sku ikke engang myndighederne ved de er her. jeg har ikke beviser, men det kan vi alle regne ud Udlændinge som bor her i landet kender myndighederne jo godt til. Turisterne kan være dem myndighederne har svært ved at gøre så meget ved. De er jo i sagens natur ikke registreret hos myndighederne. Til gengæld er der jo (i hvert fald på københavnske klinikker) ofte kontrolbesøg fra politiet hvor de især kigger efter turister som arbejder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 28. August, 2018 Thaiuser skrev, for 11 minutter siden: Udlændinge som bor her i landet kender myndighederne jo godt til. Turisterne kan være dem myndighederne har svært ved at gøre så meget ved. De er jo i sagens natur ikke registreret hos myndighederne. Til gengæld er der jo (i hvert fald på københavnske klinikker) ofte kontrolbesøg fra politiet hvor de især kigger efter turister som arbejder. De piger jeg snakker om, er jo dem som arbejder i private hjem adresser, altså ikke bordeller dem ved myndighederne da ikke noget om. Hold nu op med at spille klog helt ærlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 28. August, 2018 Jeg ser ingen forskel på om det er personer der har fast adresse i Danmark, eller i et andet land, der sælger "sorte" ydelser. I alle tilfælde er det noget svineri, ikke at ville deltage i betalingen af de "fællesudgifter" vi har i vores samfund. Måske er det endda værre når det er danskere, vi bør alle kunne se de fordele der er ved at betale den skat politikerne skal bruge for at give os det velfærd der er flertal for i befolkningen Mvh Balshoi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 957 Skrevet 28. August, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 37 minutter siden: Ved ikke om det er diskuteret før? Jeg syntes bare ikke det er i orden, at de bare kommer, og tjener penge, ikke betale 1 krone i skat, og heller ikke i deres egen hjemland. Alle mennesker som arbejder sort herhjemme, f.eks. Håndværkere, de betaler såmænd også ikke skat. Syntes altså prostituerede burde gøre, det er simpelthen noget svineri vi burde boykotte østpiger, eller piger fra andre lande, syntes I det er ok de ikke betaler skat i dk, og heller ej i deres eget hjemland Mener i bund og grund at alt sort arbejde skal afskaffes, dog gavner de penge som en dansk "sort" håndværker stadig samfundet da de bliver i systemet, til forskel for de penge der ryger ud af landet i tasken på en østluder. Et par mand fra skat/politiet der gennemgår annoncer på diverse sider og foretaget kontrol af disse burde nemt kunne holde deres løn hjemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 28. August, 2018 mester4u skrev, for 5 minutter siden: Mener i bund og grund at alt sort arbejde skal afskaffes, dog gavner de penge som en dansk "sort" håndværker stadig samfundet da de bliver i systemet, til forskel for de penge der ryger ud af landet i tasken på en østluder. Et par mand fra skat/politiet der gennemgår annoncer på diverse sider og foretaget kontrol af disse burde nemt kunne holde deres løn hjemme. Der bliver ikke foretaget kontrol på de private hjemadresser, som østpigerne bruger, eller piger fra andre lande bruger. Men det jo myndighederne der burde og gør noget ved det. hva mener du med at de kan holde deres løn hjemme ved kontrol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 28. August, 2018 Vi kan vist ligeså godt erkende at denne branche bare ER noget andet. Nu tager jeg ikke stilling til om pigen er fra DK eller udenlands fra. Men hvis vi skal ind og se på, om det er rimeligt eller ej, at der svares skat af hver en krone omsat, så synes jeg også man skal huske på følgende : Er der hjælp at hente ved tabt arbejdsevne ? Hvordan er pigernes mulighed for forsikre sig og i det hele taget have sikkerhed i jobbet ? Og en række andre vilkår. Det er da bare en helt anderledes og barsk virkelighed de står i. Så hvis vi har travlt med om de nu også betaler til fællesskabet i samfundet, så skal vi også se på hvad samfundet tilbyder pigerne. Der er hjælp at hente fra vores luksussamfund til alle borgere i landet, så snart vi har ondt et eller andet sted..også selv om vi intet gider at lave. Det forholder sig ikke helt sådan med gp’erne, som heller ikke kan være bakket op af en brancheorganisation/forening/sikkerheds-net rent økonomisk. Det ER bare noget andet. Og jeg er ved at være pisse træt af, at man i dette land konstant leder efter noget hvor man kan forarges eller få ondt i rø... af. Så selv om vi skal være glade for at have et land, hvor alle i princippet bør være lige for loven, - så er vi her ude i et felt hvor det i forvejen er ulige for pigerne. Men sådan vil det jo nok være med denne branche. - - Og så kan jeg altså ikke have ondt over, at der ikke svares skat af hver eneste krone. Glem nu den misundelse og forargelse - den er ikke berettiget, når alt kommer til alt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 28. August, 2018 ...der er heller ikke nogen der overholder færdselsloven, specielt ikke udlændinge...og det er alle de andre der kører Gøg og Gokke, respekt maaaaaaand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 28. August, 2018 skivemd skrev, for 59 minutter siden: Vil du fremlægge grundlaget for din beskyldninger? Du kan sagtens have ret, men du må have evidens, hvis man skal tro på hvad du siger Ej, come on.... Trædstarter har sku da en pointe, er du bund naiv ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 28. August, 2018 Somebody skrev, for 5 minutter siden: Vi kan vist ligeså godt erkende at denne branche bare ER noget andet. Nu tager jeg ikke stilling til om pigen er fra DK eller udenlands fra. Men hvis vi skal ind og se på, om det er rimeligt eller ej, at der svares skat af hver en krone omsat, så synes jeg også man skal huske på følgende : Er der hjælp at hente ved tabt arbejdsevne ? Hvordan er pigernes mulighed for forsikre sig og i det hele taget have sikkerhed i jobbet ? Og en række andre vilkår. Det er da bare en helt anderledes og barsk virkelighed de står i. Så hvis vi har travlt med om de nu også betaler til fællesskabet i samfundet, så skal vi også se på hvad samfundet tilbyder pigerne. Der er hjælp at hente fra vores luksussamfund til alle borgere i landet, så snart vi har ondt et eller andet sted..også selv om vi intet gider at lave. Det forholder sig ikke helt sådan med gp’erne, som heller ikke kan være bakket op af en brancheorganisation/forening/sikkerheds-net rent økonomisk. Det ER bare noget andet. Og jeg er ved at være pisse træt af, at man i dette land konstant leder efter noget hvor man kan forarges eller få ondt i rø... af. Så selv om vi skal være glade for at have et land, hvor alle i princippet bør være lige for loven, - så er vi her ude i et felt hvor det i forvejen er ulige for pigerne. Men sådan vil det jo nok være med denne branche. - - Og så kan jeg altså ikke have ondt over, at der ikke svares skat af hver eneste krone. Glem nu den misundelse og forargelse - den er ikke berettiget, når alt kommer til alt. Ja denne branche er noget helt andet!!!! Hvorfor mon?? Er det måske fordi det ikke er et almindeligt job. Så du mener det er fair de ikke betaler skat ligesom os andre, hold nu op!!! Forarget og misundet, kan man da ikke blive på disse piger. Som sagt er det ikke et almindeligt job de har, og derfor har de ikke de samme rettigheder og goder som os andre. Har du tænkt på hvorfor det er ulovligt i andre lande. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 28. August, 2018 (edited) Tyrkeren82 skrev, 1 time siden: De piger jeg snakker om, er jo dem som arbejder i private hjem adresser, altså ikke bordeller dem ved myndighederne da ikke noget om. Hold nu op med at spille klog helt ærlig Tak for præciseringen. Det snakkede du jo netop ikke om i dit oprindelige indlæg. Der skar du alle udlændinge over en kam. Og faktisk er jeg helt ærligt skideklog, det er ikke noget jeg spiller. Sort arbejde kan jo ikke forhindres, uanset hvad du sætter op af systemer. Der vil altid være en hvis tid at løbe på inden selv det bedste system kan opdage sort arbejde. Og når det handler om turister som kun er her i kort tid, så er de jo, medmindre de i en kontrol bliver taget på fersk gerning, over alle bjerge inden man kan nå at straffe dem og eventuelt gøre en skønsmæssig skattepligt op. Og hvor mange penge skal man som samfund bruge på at forsøge at inddrive penge, som man i heldigste fald måske kun kan få en brøkdel hjem af? .. Det er jo også tåbeligt at smide gode penge efter dårlige. Redigeret 28. August, 2018 af Thaiuser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 28. August, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 27 minutter siden: Har du tænkt på hvorfor det er ulovligt i andre lande. Det har vel næppe noget med skatten at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 28. August, 2018 underdog40 skrev, for 10 minutter siden: Det har vel næppe noget med skatten at gøre ?????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 28. August, 2018 Thaiuser skrev, for 13 minutter siden: Tak for præciseringen. Det snakkede du jo netop ikke om i dit oprindelige indlæg. Der skar du alle udlændinge over en kam. Og faktisk er jeg helt ærligt skideklog, det er ikke noget jeg spiller. Sort arbejde kan jo ikke forhindres, uanset hvad du sætter op af systemer. Der vil altid være en hvis tid at løbe på inden selv det bedste system kan opdage sort arbejde. Og når det handler om turister som kun er her i kort tid, så er de jo, medmindre de i en kontrol bliver taget på fersk gerning, over alle bjerge inden man kan nå at straffe dem og eventuelt gøre en skønsmæssig skattepligt op. Og hvor mange penge skal man som samfund bruge på at forsøge at inddrive penge, som man i heldigste fald måske kun kan få en brøkdel hjem af? .. Det er jo også tåbeligt at smide gode penge efter dårlige. Jeg skære ikke alle udlændinge over en kam. Det er eroguide, og læs lige mit overskrift tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 28. August, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 1 minut siden: Jeg skære ikke alle udlændinge over en kam. Det er eroguide, og læs lige mit overskrift tak Jo du gør. Kan du ikke læse hvad du selv skriver? Du skelnede ingen steder mellem om det er herboende udlændinge, turister, piger der arbejder på klinikker, piger der arbejder privat eller noget som helst andet. Du skriver bare "piger fra andre lande" og "østpiger, eller piger fra andre lande" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 28. August, 2018 Tyrkeren82 skrev, for 58 minutter siden: Der bliver ikke foretaget kontrol på de private hjemadresser, som østpigerne bruger, eller piger fra andre lande bruger. Men det jo myndighederne der burde og gør noget ved det. hva mener du med at de kan holde deres løn hjemme ved kontrol Politiet kommer på kontrol på " privat og diskret" pigerne bliver fotograferet, id registreret og bliver oplyst om, at de skal registreres hos Skat. Så kontrol er der, men ikke systematisk og den har nok mere til formål, at konstatere om pigerne er der af egen fri vilje og der ikke skal betales beskyttelsespenge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 28. August, 2018 Thaiuser skrev, for 18 minutter siden: Jo du gør. Kan du ikke læse hvad du selv skriver? Du skelnede ingen steder mellem om det er herboende udlændinge, turister, piger der arbejder på klinikker, piger der arbejder privat eller noget som helst andet. Du skriver bare "piger fra andre lande" og "østpiger, eller piger fra andre lande" ?????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 28. August, 2018 Lad være med at kneppe dem hvis det går dig på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 28. August, 2018 Johnsonrocks skrev, for 16 minutter siden: Lad være med at kneppe dem hvis det går dig på Det os rigtig. Jeg kunne bare ikke lade vær med at tænke på dette lille emne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Supersonic 183 Skrevet 28. August, 2018 Sikke da et åndssvagt mundhuggeri, der er opstået her. Skulle der betales skat? Ja! ...i den perfekte verden, hvor dette var en almindelig reguleret forretningsbranche og udøverne kunne nyde godt af de almindelige samfundsordninger (barsel, understøttelse, pension - og for udlændingene også den skattemæssigt favorable “forskerordning”. Skatteudfordringen hænger i høj grad sammen med, at branchen nok er reguleret - men af de forkerte, læs: bagmænd. Disse typer er kun interesseret i at score kassen max. Både danske og udenlandske piger har som regel et netværk af en eller anden form bag sig, der skal betales til - for en eller anden “ydelse”. Skatteproblematikken er i øvrigt ikke snævert knyttet til de udenlandske piger. Den lever i højbgradxogså hos de danske puger. Rigtig mange danske piger betaler heller ikke skat. Og de der gør, well, hvor stor en del af deres indkomst tror I selv, der bliver angivet? Spørgsmålet burde bære, hvorfor de prostituerede i DK opererer med ydelser, som koster det tredobbelte af dét ydelserne koster i andre fuldt sammenlignelige lande, hvor forholdene og også skattebetalingen er langt mere reguleret? Fx Tyskland og Holland. Det eneste gode svar , jeg kan se, et at vi danskere er dummere og mere villige til at betale en helt åndsvag overpris. Jeg mener, 600-700 kr. for et kvarter, eller 900-1500 kr. for en halv time? Seriøst? De mange af jer, som betaler disse priser må virkelig være ømme bag i, for det er da i den grad JER, der bliver bollet i røven. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Haxel Skrevet 28. August, 2018 Røvslikker skrev, for 1 time siden: ...der er heller ikke nogen der overholder færdselsloven, specielt ikke udlændinge...og det er alle de andre der kører Gøg og Gokke, respekt maaaaaaand Ja det er alle de andre der kører Gøg og Gokke, ligesom manden der hører i trafikradioen, vi gør opmærksom på der er en der kører i den forkerte side af vejen, og så siger han, EN det gør de da alle sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg