Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Hun snakker og snakker.men vil hun overhoved noget? Nogen der har landet en aftale?

Skrevet

Hun er nem at få en dialog med kan jeg bekræfte og hun er super sød. Er helt klart ny og har ikke rigtigt fundet sine ben i gamet. Men hun mangler akut penge, så mon ikke det lykkes at få en aftale med kontante forslag ...

Jeg arbejder i alt fald videre på sagen 

Skrevet

Totalt spild af tid. Hun vil ikke noget andet end at chatte. Indgår halve aftsler, udskyder og forhaler. Snak snak snak 

Drop hende

Skrevet
  • Author
Sting222 skrev, for 1 minut siden:

Totalt spild af tid. Hun vil ikke noget andet end at chatte. Indgår halve aftsler, udskyder og forhaler. Snak snak snak 

Drop hende

Jeg har den samme oplevelse, hun er spild af tid ... og forøvrigt også en meget stor pige. Jeg har set billeder af hende BIG ASS!

Skrevet
TorbenMadsen skrev, den 30/8/2018 at 23:35:

Jeg har den samme oplevelse, hun er spild af tid ... og forøvrigt også en meget stor pige. Jeg har set billeder af hende BIG ASS!

Jeg tror at man kan nøjes med at kigge på profilbilledet. For nemt at konstatere at hun er en stor pige.:)

Skrevet

Hun har skiftet navn til girl12

https://sugardaters.dk/show?alias=girl12

Nogen der er lykkedes med en aftale? Jeg arbejder selv på sagen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.