Hop til indhold

Recommended Posts

Guest MichSims

Synes du skal springe med på selfie bølgen :biggrin: bedre end de overretoucherede billeder mange af pigerne bruger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg synes at alle pigerne har stort set de samme billeder.

Man får indtryk af, at der er eller flere fotografer, der mere eller mindre kører på rutinen, og laver teknisk flotte, men mindre spædende fotos.

Så jeg: lad os få flere amatør og selfie fotos :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 11 timer siden:

Jeg synes at alle pigerne har stort set de samme billeder.

Man får indtryk af, at der er eller flere fotografer, der mere eller mindre kører på rutinen, og laver teknisk flotte, men mindre spædende fotos.

Så jeg: lad os få flere amatør og selfie fotos :-)

Uha...der er vi meget uenige.

Jeg foretrækker klart pæne billeder, som viser pigen fra sine gode sider. Selfie og amatørbilleder er ofte ret ringe, og giver mig et indtryk af, at det er billigt.

Grunden til, at mange pigers billeder er ens, er at de formentlig bruger  den samme fotograf. Jeg kender faktisk til 3 som bruges flittigt i branchen, og alle 3 er dygtige. Billederne er meget ens, fordi det er en standardpakke som købes, billederne med efterbehandling fås til en ret fornuftig pris, og så er det jo begrænset hvad der kan trylles med ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2
Thomsen skrev, for 5 timer siden:

Uha...der er vi meget uenige.

Jeg foretrækker klart pæne billeder, som viser pigen fra sine gode sider. Selfie og amatørbilleder er ofte ret ringe, og giver mig et indtryk af, at det er billigt.

Grunden til, at mange pigers billeder er ens, er at de formentlig bruger  den samme fotograf. Jeg kender faktisk til 3 som bruges flittigt i branchen, og alle 3 er dygtige. Billederne er meget ens, fordi det er en standardpakke som købes, billederne med efterbehandling fås til en ret fornuftig pris, og så er det jo begrænset hvad der kan trylles med ;-)

Jeg er enig med dig mht  at billederne som regel er teknisk flotte og professionelt efterbehandlet.

Men de er meget ens, mange piger bruger de samme fotos år efter år, og ofte er bilederne så over retoucherede, at de ikke er særligt  troværdige.

Selfies og amatør fotos er ofte af eget ringere teknisk kvalitet, men de er ægte og så kan de vise pigen som hun er  for tiden.

Der skal mere en tekink for at lave et interessant  foto

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...