LauraCassiopeiastars 27 Skrevet 28. August, 2018 Kære Piger Hvilken fotograf benytter i til jeres “sprøde” billeder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MichSims Skrevet 28. August, 2018 Synes du skal springe med på selfie bølgen bedre end de overretoucherede billeder mange af pigerne bruger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 28. August, 2018 Enig, eller alternativt en fotograf der forstår vigtigheden af autentiske billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 31. August, 2018 Spørg din mutter, hun kender en dygtig en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 1. September, 2018 Jeg synes at alle pigerne har stort set de samme billeder. Man får indtryk af, at der er eller flere fotografer, der mere eller mindre kører på rutinen, og laver teknisk flotte, men mindre spædende fotos. Så jeg: lad os få flere amatør og selfie fotos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 1. September, 2018 nicegent2 skrev, for 11 timer siden: Jeg synes at alle pigerne har stort set de samme billeder. Man får indtryk af, at der er eller flere fotografer, der mere eller mindre kører på rutinen, og laver teknisk flotte, men mindre spædende fotos. Så jeg: lad os få flere amatør og selfie fotos Uha...der er vi meget uenige. Jeg foretrækker klart pæne billeder, som viser pigen fra sine gode sider. Selfie og amatørbilleder er ofte ret ringe, og giver mig et indtryk af, at det er billigt. Grunden til, at mange pigers billeder er ens, er at de formentlig bruger den samme fotograf. Jeg kender faktisk til 3 som bruges flittigt i branchen, og alle 3 er dygtige. Billederne er meget ens, fordi det er en standardpakke som købes, billederne med efterbehandling fås til en ret fornuftig pris, og så er det jo begrænset hvad der kan trylles med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 2. September, 2018 Thomsen skrev, for 5 timer siden: Uha...der er vi meget uenige. Jeg foretrækker klart pæne billeder, som viser pigen fra sine gode sider. Selfie og amatørbilleder er ofte ret ringe, og giver mig et indtryk af, at det er billigt. Grunden til, at mange pigers billeder er ens, er at de formentlig bruger den samme fotograf. Jeg kender faktisk til 3 som bruges flittigt i branchen, og alle 3 er dygtige. Billederne er meget ens, fordi det er en standardpakke som købes, billederne med efterbehandling fås til en ret fornuftig pris, og så er det jo begrænset hvad der kan trylles med Jeg er enig med dig mht at billederne som regel er teknisk flotte og professionelt efterbehandlet. Men de er meget ens, mange piger bruger de samme fotos år efter år, og ofte er bilederne så over retoucherede, at de ikke er særligt troværdige. Selfies og amatør fotos er ofte af eget ringere teknisk kvalitet, men de er ægte og så kan de vise pigen som hun er for tiden. Der skal mere en tekink for at lave et interessant foto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg