Hop til indhold
Citroen mand

FKK Harmony Seevetal.

Recommended Posts

Nogen der har været på Harmony fornylig ? Når jeg går ind og ser på deres hjemmeside, så ser det ret tyndt ud med piger på stedet, jeg tænker man godt kan regne med hvad der står på deres hjemmeside, for det bliver jo opdateret hver dag. Jeg bemærkede i fredags at der kun var 13 piger, og andre dage har der været omkring 10 piger. Før sommerferien var der titi på en fredag/lørdag omkring 30 piger. Er det gået ned af bakke for dem ? Jeg skal selv til Hamborg i nærmeste fremtid, derfor at jeg spørger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er helt normal at der er tyndt besat sidst på sommeren på diverse fkk klubber. Tror pigerne er der sommeren over for at tjene på turisterene, når så sesonen er ovre tager de selv ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der flere gange gennem de seneste år, og jeg synes at der har været et fornuftigt udvalg hver gang. Så ingen grund til bekymring :-)

Go' tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for nyligt været på Harmony. Det er jo et fantastisk sted at opholde sig. Dagen inden jeg var på Harmony, var jeg på Atmos, de er godt nok sløjet meget af, slet ikke den kvalitet af piger, som har været der tidligere.

Nå men tilbage til Harmony, jeg havde gode oplevelser med to piger, først var jeg sammen med Martha fra Polen, hun er måske ikke den yngste pige på stedet, men hun kan et eller andet fantastisk med hendes mund, og hendes fingre, samtidig er hun utroligt charmerende. hun kan ikke tale engelsk, men er nogenlunde til tysk, Martha bruger de røde kondomer, som jeg ikke bryder mig om, men jeg glemte at spørge, og levede egentligt fint med dem, da hun kunne noget særligt.

Efter Martha kom Ada, som er fra Rumænien, flot pige ikke så gammel, med lang sort krøllet hår, hun var også rigtig sød at være sammen med, ikke typen, som skulle på Zimmer med det samme, men hun foreslog at vi satte os ind i bagerste rum og snakkede lidt, det blev ikke kun snak, hun fik efter lidt snak listet hendes hånd op under badekåben, hvilket jo gav et hårdt resultat, som vi måtte oven på og få styr på.

Jeg kunne ikke klare mere, nu har jeg bare at glæde mig til jeg skal af sted næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 1 time siden:

Jeg kunne ikke klare mere, nu har jeg bare at glæde mig til jeg skal af sted næste gang.

Hvad kostede det eventyr dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min økonomi ser ud som følger:

Hotel 2 overnatninger, med morgenmad, deler med en rejse kammerat 210 euro, jeg var lidt sent ude, kunne hvis jeg havde bestilt en uge før, have sparet lidt. så 105 EURO til hver.

Atmos entre 65 EURO, to piger på rum, ikke noget at skrive hjem im 2 x 50 EURO  samlet 165 EURO

Harmony Entre 60 EURO to piger på rum 2 x 60 EURO Samlet 180 EURO

Transport frem og tilbage, samt ture ind til Hamborg et par gange, diesel ca. 100 EURO

Div Fornøjelser samt ud og spise ca: 100 EURO

I alt 650 Euro, eller ca kr. 4940,00

Jeg ved godt at jeg kan tage på bordel her hjemme billigere, men jeg får en på opleveren hver gang jeg er afsted, for der er jo også fornøjelser imellem man er sammen med pigerne, jeg elsker at sidde og se alle de skønne kvinder vimse omkring, og så det her spil mede at finde den rigtige, det er jo også en dejlig fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 17 timer siden:

Jeg ved godt at jeg kan tage på bordel her hjemme billigere, men jeg får en på opleveren hver gang jeg er afsted, for der er jo også fornøjelser imellem man er sammen med pigerne, jeg elsker at sidde og se alle de skønne kvinder vimse omkring, og så det her spil mede at finde den rigtige, det er jo også en dejlig fornøjelse.

Det er lige præcis grunden til at det giver mening med ture til Tyskland, der samlet set koster mere, end det ville have kostet at gå på bordel hjemme.

Jeg er de piger dybt taknemmelig, og Mon Cherie i Rødovre som forsøgte sig med et FKK lignende tilbud i Danmark, for at de gjorde forsøget.

På den anden side er jeg ærgerlig over at det ikke lykkedes hurtigt nok, at gøre det til en økonomisk succes for piger og sted, hvorfor vi desværre ikke fik et mere varigt tilbud i Danmark.

Personligt ville jeg hellere være fortsat med at komme i Rødovre 1 gang hver 4 - 6 uge, end 2 - 3 gange om året i Tyskland for de samme pege.

Og det uanset at en dansk klub næppe vil kunne måle sig med nogen tysk klub, antal piger og størrelsens på klubben, hvilket jeg personligt heller ikke på nogen måde ville forvente.

De gange det blev til i Rødovre var det en succes, og en rigtig god oplevelse.

Nu tror jeg at det er os mænd der skal kunne stille deltagere og omsætning i udsigt, hvis det skal lykkes at få piger med igen, og er nogen interesseret i at vi prøver, så bare send mig en pm.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver gang jeg træder ind i de hellige haller på Harmony er det vel næsten som at komme i paradis.

Søde piger der siger hej og giver et lille klem med et tak for sidst.

Hyggelige omgivelser, ingen stres og jag, lækre saunaer, søde piger og normalt OK mad og drikke.

TV med masser af sport, hyggelig bio, hvor der tit sker sjove ting... :) 

En gang hvor vi ikke var helt tilfredse med udvalget på buffeten  blev der så bestilt Pizzaer fra en lokal pizza pusher, de blev leveret efter 30 min. rygende varme, vi var 4 mænd og 5 piger der hver smed 15 euro i puljen, vi købte et par flasker rødvin og hyggede så udenfor i 1,5 timer, lækkert at side og nyde livet med afklædte kvinder som selskab.

Desserten var så 1 time med lille Nicole på Zimmer, hvor vi hyggede gevaldigt. (120 euro)

Jo i sandhed en dejlig Club lige syd for Hamborg, min udgift plejer at ligge på ca 250 euro, det er til indgang og 3 piger på Zimmer, typisk kommer jeg kl. 14 og tager hjem igen til Jylland omkring kl. 23, her er der så ikke meget trafik, så ligger i min seng kl. 2, veltilfreds og mæt...på alle måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, den 25/9/2018 at 12:58:

Jeg har for nyligt været på Harmony. Det er jo et fantastisk sted at opholde sig. Dagen inden jeg var på Harmony, var jeg på Atmos, de er godt nok sløjet meget af, slet ikke den kvalitet af piger, som har været der tidligere.

Nå men tilbage til Harmony, jeg havde gode oplevelser med to piger, først var jeg sammen med Martha fra Polen, hun er måske ikke den yngste pige på stedet, men hun kan et eller andet fantastisk med hendes mund, og hendes fingre, samtidig er hun utroligt charmerende. hun kan ikke tale engelsk, men er nogenlunde til tysk, Martha bruger de røde kondomer, som jeg ikke bryder mig om, men jeg glemte at spørge, og levede egentligt fint med dem, da hun kunne noget særligt.

Efter Martha kom Ada, som er fra Rumænien, flot pige ikke så gammel, med lang sort krøllet hår, hun var også rigtig sød at være sammen med, ikke typen, som skulle på Zimmer med det samme, men hun foreslog at vi satte os ind i bagerste rum og snakkede lidt, det blev ikke kun snak, hun fik efter lidt snak listet hendes hånd op under badekåben, hvilket jo gav et hårdt resultat, som vi måtte oven på og få styr på.

Jeg kunne ikke klare mere, nu har jeg bare at glæde mig til jeg skal af sted næste gang.

Polske Martha og rumænske Ada er to af mine ‘all time favourites’.

Du har da en rigtig god smag ;-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, den 25/9/2018 at 12:58:

Jeg har for nyligt været på Harmony. Det er jo et fantastisk sted at opholde sig. Dagen inden jeg var på Harmony, var jeg på Atmos, de er godt nok sløjet meget af, slet ikke den kvalitet af piger, som har været der tidligere.

Nå men tilbage til Harmony, jeg havde gode oplevelser med to piger, først var jeg sammen med Martha fra Polen, hun er måske ikke den yngste pige på stedet, men hun kan et eller andet fantastisk med hendes mund, og hendes fingre, samtidig er hun utroligt charmerende. hun kan ikke tale engelsk, men er nogenlunde til tysk, Martha bruger de røde kondomer, som jeg ikke bryder mig om, men jeg glemte at spørge, og levede egentligt fint med dem, da hun kunne noget særligt.

Efter Martha kom Ada, som er fra Rumænien, flot pige ikke så gammel, med lang sort krøllet hår, hun var også rigtig sød at være sammen med, ikke typen, som skulle på Zimmer med det samme, men hun foreslog at vi satte os ind i bagerste rum og snakkede lidt, det blev ikke kun snak, hun fik efter lidt snak listet hendes hånd op under badekåben, hvilket jo gav et hårdt resultat, som vi måtte oven på og få styr på.

Jeg kunne ikke klare mere, nu har jeg bare at glæde mig til jeg skal af sted næste gang.

Du ramte mine to favoritter. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næste gang jeg skal på Harmony, der vil jeg prøve deres restaurant, hvor man for en rimelig pris, kan købe noget mad som egentligt ser rigtigt fint ud. Jeg havde ikke lagt mærke til den mulighed sidst jeg var der, så jeg havde fyldt mig med Ok lasagne og salat fra buffeten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber da også de fik hygget dig med pigerne...

Citroen mand skrev, 1 time siden:

Næste gang jeg skal på Harmony, der vil jeg prøve deres restaurant, hvor man for en rimelig pris, kan købe noget mad som egentligt ser rigtigt fint ud. Jeg havde ikke lagt mærke til den mulighed sidst jeg var der, så jeg havde fyldt mig med Ok lasagne og salat fra buffeten.

Håber da også du fik hygget dig med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 35 minutter siden:

Håber da også de fik hygget dig med pigerne...

Håber da også du fik hygget dig med pigerne.

Ja det kan du tro at jeg gjorde, det er jo et fantastisk sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Der er ikke mange piger på Harmony længere. Hvilket dog ikke betyder så meget, da rigtig mange af Mændene også er forsvundet. Specielt stamkunderne. 

Det er blevet mere udbredt med alt er ekstra. Superfransk, fisseslik osv. Og entréen er steget til 60 euro. Så alt i alt en dyrere klub

Storhedstiden for 1-2 år siden. Hvor der næsten altid var 25 + piger og af og til over 30 piger virker til at være slut. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...