Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra et dejligt besøg hos Matylda på Kalvebod Brygge. 

Hun var nem at få en aftale på en en time med. Jeg klovnede dog rundt og kunne ikke finde hendes præcise lokation, så jeg endte med først at være hos hende en mere end en halv time for sent. Men til trods for det, var hun megasød, da jeg endeligt mødte hende. Jeg beklagede selvfølgeligt, men der var absolut ikke nogen sure miner, og det var ikke noget problem at få den aftalte tid.

Det er helt sikkert hende på billederne, og jeg er overbevist om, at alderen også passer. Hun ser mindst lige så sød ud i virkeligheden.

Efter et hurtigt bad startede vi at kysse lidt stående. Hun bad mig lægge mig på sengen og fortsatte med at kysse mig indtil, at hun bevægede ned mellem mine ben. Hun startede med at slikke mine boller og tog snart min pik i munden. Det gjorde hun rigtigt godt, og hun fortsatte til, at jeg måtte stoppe hende. Jeg forsøgte herefter efter bedste at gengælde tjenesten. Hun smagte dejligt, og hun har nogle dejlige fyldige hofter, hvilket jeg syntes var ekstra frækt, mens jeg lå med hovedet i mellem hendes ben. Så måtte kondomet på. Jeg holdt mig til lidt forskellige variationer af missionærstillingen. Det var rigtigt dejligt. Herefter tog hun mig i munden igen. Hun havde ikke travlt med at stoppe efter, at jeg var kommet i munden på hende, og hun slugte det hele.

Herefter hyggesnakkede vi lidt. Hun var nem at snakke med og taler godt engelsk. Hun lagde selv op til anden runde, hvor hun gav mig et dejligt blowjob, indtil jeg igen kom i munden på hende.

Alt i alt en rigtig god og dejlig oplevelse. Matylda får mine varmeste anbefalinger med på vejen. 

 

 

Redigeret af OneGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leif1 skrev, for 44 minutter siden:

Ok takk. Skal jeg også gjøre. Hvor lenge blir hun i København?

Det ved jeg ikke præcist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan altid anbefales at læse annoncen. :unsure:

 

----- >>>>>> 23rd August.... 

Tuesday 28th. ( evening ) .. OUT CALL ONLY ( to Hotels)

Wednesday 29th ( all day) ... OUT CALL ONLY ( to Hotels)

From 30th - incall again. - No out-calls

Redigeret af Air6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 46 minutter siden:

@OneGuy hvordan var hendes kys? Med tungen? Dybe og nok af dem?

Jeg synes, at hendes kys var dejlige. De var med tungen, og hun tog selv initiv til mange af dem. Men jeg tror egentligt, at oplevelsen af kys, mere end så meget andet ved sådan et besøg, er et spørgsmål om smag og kemi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokteren skrev, for 4 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Hvordan var hendes blæs? Kan hun gå dybt - deepthroat?

Jeg synes, hun gjorde det rigtig godt og varieret. Hun var ikke bange for at tage den i munden, men der var ikke noget decideret DT. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Er det silikone bryster?

De ser dejlig faste og pæne ud

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, 1 time siden:

Er det silikone bryster?

De ser dejlig faste og pæne ud

De har fået lidt hjælp, ja. Men det er bestemt pænt lavet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi guys,

My first message in the forum after having read many reviews ! Thanks to your post I decided to book Matylda for 1 hour as I was in Copenhagen for the night. I sent her an email and got a fast confirmation.

Matylda is exactly the one on the photos. Age is correct, she’s 19 and there is no photoshop in her presentation - she doesn’t need it as she really is the cutest teen I have met. She had a wonderful body and is very GFE.

I have had all i was looking for with Matylda and I am sure she will have a great success. At the moment she is receiving at the hotel but next week she should share an apartment with a friend.

I know you will read my review so thank you again Matylda !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokteren skrev, den 27/8/2018 at 12:46:

Tak for anmeldelsen. Hvordan var hendes blæs? Kan hun gå dybt - deepthroat?

Masser af deepthroat til mig da jeg besøgte denne kønne og livlige unge pige. Hun er en drøm at besøge.

Køn livlig pige 8,5. gfe 9,5 . sf. 9,5. cof/cif perfekt 10. Stedet 9,5. Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig mega frækt at hun tager dig i munden og sluger det du har at give. Jeg kommer bare til at tænke på, at den det kun kræver én kunde med HIV, og når du så slikker hende, hvilket jeg selv gør tit med de piger jeg besøger, så kan du også få HIV.

Jeg har selv slikket nogle piger der slugte og slikkede mig efter. Der er en stemning jeg rider på og jeg kan ikke sadle om. Men jeg tænker altid bagefter, at det vist havde været lidt risikabelt, det jeg lige havde gjort. 

I min ungdom talte man meget om HIV. Der er mange jeg så op til, som er døde af den sygdom. Jeg ved godt, at man kan leve et næsten normalt liv med den sygdom i dag, men jeg tænker stadig på,a t hvis jeg havde det ville jeg ikke bare kunne være sammen med de piger jeg havde lyst til, på den måde jeg havde lyst til, Man har vist nok nogle juridiske forpliktelser når man har den sygdom. Jeg mener, at man SKAL sige, at man har det, før man er sammen med nogen. Og så er det farvel til de fleste piger du kender. 

 

På Filippinerne er pigerne ret vilde og tænker kun på sex hele dagen. Jeg ved ikke om det er fordi de er katoligger og det er en synd, men lige meget. Jeg prøvede 2 gange, at en pige var så liderlig, at hun ikke kunne vente med at jeg fik kondom på. Når du har en smuk ung villig pige liggende ved siden af dig der vugger med underlivet og tigger dig om at stikke den ind NU!! Så kender jeg til hvor svært det er, at være den fornusfite dansker der lige skal finde, åbne, udfolde, fumle med og tage et kondom på. 

Men jeg betalte også prisen med en glans der kløede så jeg måtte spise penicillin da jeg kom hjem. 

Jeg har også prøvet det i Thailand hvor hun var så tør, at kondomet rullede af. Og så fik jeg urinrørsbetændelse med høj feber og blod i urinen. 

Tænk jer om brødre!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 31 minutter siden:

hun tager dig i munden og sluger det du har at give. Jeg kommer bare til at tænke på, at den det kun kræver én kunde med HIV, og når du så slikker hende

Det er muligvis værre, hvis hun spytter ud end hvis hun sluger, så du skal være lige så bange for at slikke piger, der tilbyder megafransk, ja reelt alle dem, der tilbyder superfransk, idet virus sagtens kan være i præsperm.

Derudover kræver det nok i snit mere end én kunde, og der skal være tale om en kunde, som ikke er i behandling.

For videre diskussion af dette irrelevante vrøvl, henviser jeg til Generel Debat, hvor der allerede er utallige tråde om emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Nej ikke bitter, men dette er en anmeldelse af Matylda.... ikke debat om hiv. ;)

Redigeret af gokke72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det skulle være gået gået nogens opmærksomhed forbi, så er Matylda tilbage i byen. Jeg besøgte hende igen i dag, og hun er stadig ligeså sød og dejlig. Jeg vil ikke gå i detaljer, men jeg tilbragte en time med hende, og det var mindst ligeså godt som sidst. 

Hun er her i øvrigt sammen med Katrynaaa som jeg dog ikke har mødt, selvom hun bestemt også ser sød ud. De er her begge hele måneden og holder igen til på Islands Brygge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø

Jeg var på et visit i det københavnske i weekenden, holder normalt til i det jyske. Jeg tog derud Lørdag aften.

Havde inden set hendes profil og var faldet over hendes meget flotte øjne, så var nød til at tage derud.

Der har været en del snak omkring hendes priser, og ja hvis man betaler for en halv time er det meget dyrt, hvilket nok også er meningen. Jeg fandt ikke priserne urimelige ift service-niveauet.

Jeg ankom til adressen på Islands brygge, fik et bad da jeg kom. Det er en af de moderne lejligheder hvor der ikke er nogen dør til badeværelset, men bare en lang glasdør/væg, man følte sig lidt på display. 

Jeg blev tilbud noget at drikke, og fik en kop the (første gang jeg er blevet tilbudt det på et besøg, men dejligt da det var lidt koldt udenfor). Jeg vil ikke gå i detaljer med sex-akten.

Min oplevelse af hende var hun var utrolig kærlig, nærværende igennem hele oplevelsen med god øjenkontakt og det tætteste jeg er kommet på GFE i denne branche. Hun er gået direkte ind i min top 5 og jeg er ellers ret kræsen :)

Kommer jeg igen, desværre ikke, men det kun på grund af afstanden. :-)

PS. Ærgeligt at Katrynaa og Matylda ikke teame op sammen, det var en rejse fra Jylland værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Matylda Babe.

Wow

thanks :-)

Team up with Katrynaaa?

Hmm..

We are already a team :P .. Threesomes....

but we are not " active" towards each other.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Kramme Bamse skrev, for 11 minutter siden:

Der står i hendes nuværende annonce at hun ikke laver CIM/mega fransk. Er det noget der hele tiden har stået eller noget nyt siden dit besøg? 

Det er noget nyt, hun er stoppet med CIM og slug. Hun gik også ned i pris efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...