Frankie38xl 99 Skrevet 26. August, 2018 https://annoncelight.dk/showad/253755 Er der nogen der har besøgt denne frækkert?? Fistfuck hende i røven mens du knepper hende i fissen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. August, 2018 Frankie38xl skrev, for 41 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/253755 Er der nogen der har besøgt denne frækkert?? Fistfuck hende i røven mens du knepper hende i fissen.. Jeg læser det som fistfucking og pik i skeden samtidig.......men jeg kan tage fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. August, 2018 Hånden i fissen samtidig med pikken - sådan læser jeg det også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 26. August, 2018 Ser nu heller ikke noget med anal fisting eller tilbud om anal generalt i hendes annonce men fistfuck i fissen. Så ved ikke hvor populær du vikke blive hvis du gik igang med den opgave i hul nummer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 26. August, 2018 Jeg læser det også som ren fistfucking i fissen SAMTIDIG med pikken, det vil sige du kan lige holde om kalorious hele tiden mens du tager hende bagfra. Der må dællerme være god plads! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 26. August, 2018 Synes nu ikke billedet viser det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 27. August, 2018 Frankie38xl skrev, den 26/8/2018 at 14:12: Synes nu ikke billedet viser det Det står da skidt til hvis ikke du kan se hvilken hul der leges med . Teksten nævner ikke numsen en eneste gang sååååå hvordan kommer du frem til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. August, 2018 MrLovaLova skrev, den 26/8/2018 at 14:07: Jeg læser det også som ren fistfucking i fissen SAMTIDIG med pikken, det vil sige du kan lige holde om kalorious hele tiden mens du tager hende bagfra. Der må dællerme være god plads! Der skal blot være plads til en hånd og en pik i fissen. Hvor meget plads kræver det? Hånden ind i fissen og derefter pikken. De mænd der har erfaring med fist ved det kan gøres forhåndsvist nemt og ubesværet. På fotoet ser det ud som der er brugt rigeligt mængder af glidecreme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 28. August, 2018 Er der ellers nogle der har været i stenhøj, og besøgt hende ? evt til kærestesex eller fisting i fissen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 28. August, 2018 Som alle kan se , er der fuld gas uden gummi til dansk og fransk . Så de kommentarer er ikke nødvendigt :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 29. August, 2018 Har hun mon set dette opslag? da der tilbud på Fist ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 99 Skrevet 30. August, 2018 Så har vi Ida tilbage velkommen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg