Hop til indhold
per7

Madame M

Recommended Posts

Guest Madame M
Flax skrev, for 1 time siden:

Ja det er rigtigt at SM kan være mange ting, for mig handler det også om den psykiske virkning man kan få af at besøge en domina. Jeg hører ikke til de mest hardcore, men hører heller til de sarte, og hvis du tror Madame M ikke kan være hård tager du fejl. Jeg husker stadig mit første besøg hos hende hvor vi ikke kendte hinanden, og hun skulle prøve mine grænser, der fik jeg med  bulvippen , den var lige hård nok til mig, og den har vi ikke brugt siden, Jeg tror nok hun kan få dig til at bede om nåde. Du  jo tage mod hendes tilbud om en fri time uden stop ord.

efter 30 år i dette univers var det korrekt ?? så skal vi to vidst lige en lille tur forbi  og snuse til skolebænken  Unge mand ;.)

Madame 

Redigeret af Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Flax skrev, for 1 time siden:

Ja det er rigtigt at SM kan være mange ting, for mig handler det også om den psykiske virkning man kan få af at besøge en domina. Jeg hører ikke til de mest hardcore, men hører heller til de sarte, og hvis du tror Madame M ikke kan være hård tager du fejl. Jeg husker stadig mit første besøg hos hende hvor vi ikke kendte hinanden, og hun skulle prøve mine grænser, der fik jeg med  bulvippen , den var lige hård nok til mig, og den har vi ikke brugt siden, Jeg tror nok hun kan få dig til at bede om nåde. Du  jo tage mod hendes tilbud om en fri time uden stop ord.

 Musik i Madames øre er den unge Mand Bange for Madame yndlings ???

Den viden gav lige Madame en  lille tanke  -------   Rettelse Domina med STORT D  

Madame 

Redigeret af Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Madame M skrev, for 22 minutter siden:

 Musik i Madames øre er den unge Mand Bange for Madame yndlings ???

Den viden gav lige Madame en  lille tanke  -------   Rettelse Domina med STORT D  

Madame 

Undskyld stavefejlen, jeg må hellere lade være med at skrive mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Madame M skrev, for 38 minutter siden:

efter 30 år i dette univers var det korrekt ?? så skal vi to vidst lige en lille tur forbi  og snuse til skolebænken  Unge mand ;.)

Madame 

Jeg forstår ikke helt hvad Madame mener, så ja det nok bedst jeg ikke skriver mere så for jeg ikke gjort mere forkert. Det sker også i vores private mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, for 1 time siden:

det ville være fantastisk hvis det var muligt, sådan er det  desværre ikke altid, den starter der hvor  hvad er gæstens adfær ved første håndtryk, tone man ankommer i osv osv

samling  det  ville være fantastisk at dette kunne være muligt  i supermarkede hvor man muligvis skal stå i samme kø en time tæt sammen, din krop fortæller dig det og din hjerne kommer så og pisker en steming op din krop lige har givet den signaler til  er du med ??? :-)

Madame 

Kære Madame

I mine øjne er det en special forretning man besøger, når man går til en Proff. Domina og inden man går ind af døren, har man gjort sig nogle overvejelser om hvad det er man vil have.

Ellers kan man jo lige så godt, gå i supermarkedet, hvor de har et BDSM Sæt købt på nettet, måske en ridepisk fra Harald Nyborg og et forkølet kors på væggen.

Er det en ny Domina jeg vil besøge, sætter jeg mig ned og laver / tilretter en legeliste 

EKS på Legelist:

image.png.d7143e24f61bcbf0ec23b40b01bd0372.png

Andre gange skiver jeg en lille novelle, som inspiration.

For mig er det en kæmpe Show Stopper, hvis en Domina spørger, "hvad skal vi så" eller noget i den retning.

Bedste hilsner Pite

 

 

 

image.png

Redigeret af Pite
Fjernet noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...