Hop til indhold

Recommended Posts

marp85 skrev, for 16 minutter siden:

Er der nogen der kender dette sted? Tilbyder de ekstra og er det dejlige piger?

hvis du bor tæt på kunne du måske kører et smut forbi imorgen ?

og ta en for holdet .... :)  

så også komme med en update på adresse eller link  ?

bare en idé ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 11 timer siden:

hvis du bor tæt på kunne du måske kører et smut forbi imorgen ?

og ta en for holdet .... :)  

så også komme med en update på adresse eller link  ?

bare en idé ;) 

Havde overvejet det, men så så jeg billeder på deres hjemmeside. De havde kun et lille gardin for sengen, så tæt at man nok ikke kan få ekstra derinde :P 

Her er link: http://phi-phi.dk/

Jeg kan også hente dig og så kan du tage en for holdet, så venter jeg udenfor imens :D haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
marp85 skrev, for 6 timer siden:

Havde overvejet det, men så så jeg billeder på deres hjemmeside. De havde kun et lille gardin for sengen, så tæt at man nok ikke kan få ekstra derinde :P 

Her er link: http://phi-phi.dk/

Jeg kan også hente dig og så kan du tage en for holdet, så venter jeg udenfor imens :D haha

tak ... jeg tror vi er flere som har taget vores del ...

men tak for tilbudet om transport newbie.... skal nok sige til en anden gang ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicefyr333 skrev, den 25/8/2018 at 10:14:

 

Der ydes ingen former for seksuelle ydelser !!!

står der på hjemmesiden.. så mon ikke det siger det hele.....

Selvom det fremgår af hjemmesiden, stemmer det nu ikke altid overens med virkeligheden.. Har jeg oplevet flere gange. 

Men skriv endelig, hvis en kommer forbi stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
marp85 skrev, for 18 timer siden:

Jeg tager chancen, for tror ikke at der er nogen herinde der har prøvet det endnu

Hva så, kom du afsted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 3 timer siden:

Hva så, kom du afsted? 

Har ikke lige været hjemme til det endnu. Men skal nok skrive om det når jeg besøger dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Mastager skrev, den 26/8/2018 at 18:00:

Selvom det fremgår af hjemmesiden, stemmer det nu ikke altid overens med virkeligheden.. Har jeg oplevet flere gange. 

Men skriv endelig, hvis en kommer forbi stedet. 

Nemlig. Det er tit skrevet til SKAT, til kæresten/ ægtemanden som ikke må vide noget, etc etc B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, den 3/9/2018 at 13:33:

Nemlig. Det er tit skrevet til SKAT, til kæresten/ ægtemanden som ikke må vide noget, etc etc B)

 

Ja. 

Hvis man på trods af at der står i annoncen at der ikke tilbydes seksuelle ydelser, alligevel bliver det tilbudt, er man et usædvanlig dumt svin hvis man røber det til nogen som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 3 timer siden:

Ja. 

Hvis man på trods af at der står i annoncen at der ikke tilbydes seksuelle ydelser, alligevel bliver det tilbudt, er man et usædvanlig dumt svin hvis man røber det til nogen som helst.

ja ... da mener jeg nok, at det er standarden mange steder, at hvis du ringer og spørger- får du et nej ! 

og på deres officelle hjemmeside skriver de det samme ... men annoncere på annonceligt samtidigt .... 

og det holder jo ingen tilbage for at skrive diverser anmeldelser om stedet .... så kom nu ned fra moralens høje hest, steenborg ....

 

det her er et forum for os som kommer der, ikke udelukkende for massagen .... og det er der min loyalitet ligger - hos brugerne  .... 

er jeg så et usædvanligt dumt svin. ???

 

kvinderne skal behandles med respekt ....   men det her er et forum for brugerene ... derfor skal man jo også skrive hvor man har fået en service 

ellers er det jo bare en sang og dans for at udleve sine egne små skriverier .... der er nogle gange folk her der skriver lange anmeldelser om fantastiske 

oplevelser .... men vil ikke sige hvor det har fundet sted .... så kan man bare holde det hele for sig selv !!!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 4 minutter siden:

ja ... da mener jeg nok, at det er standarden mange steder, at hvis du ringer og spørger- får du et nej ! 

og på deres officelle hjemmeside skriver de det samme ... men annoncere på annonceligt samtidigt .... 

og det holder jo ingen tilbage for at skrive diverser anmeldelser om stedet .... så kom nu ned fra moralens høje hest, steenborg ....

 

det her er et forum for os som kommer der, ikke udelukkende for massagen .... og det er der min loyalitet ligger - hos brugerne  .... 

er jeg så et usædvanligt dumt svin. ???

 

kvinderne skal behandles med respekt ....   men det her er et forum for brugerene ... derfor skal man jo også skrive hvor man har fået en service 

ellers er det jo bare en sang og dans for at udleve sine egne små skriverier .... der er nogle gange folk her der skriver lange anmeldelser om fantastiske 

oplevelser .... men vil ikke sige hvor det har fundet sted .... så kan man bare holde det hele for sig selv !!!

 

 

Jeg synes du ser for firekantet på det. 

Hvis vi skriver om sex på steder der helt tydeligt ikke ønsker det, ødelægger vi på sigt hele markedet. 

 

At man skriver om gode oplevelser, uden at nævne stedet, betragter jeg blot som en opfording til andre om at gå på opdagelse. 

Jeg mener ikke man kan tale om loyalitet i denne forbindelse. Du er ikke loyal mod dine hulbrødren hvis dine skriv medfører at steder lukker pga omtalen!

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes du ser for firekantet på det. 

Hvis vi skriver om sex på steder der helt tydeligt ikke ønsker det, ødelægger vi på sigt hele markedet. 

 

At man skriver om gode oplevelser, uden at nævne stedet, betragter jeg blot som en opfording til andre om at gå på opdagelse. 

Jeg mener ikke man kan tale om loyalitet i denne forbindelse. Du er ikke loyal mod dine hulbrødren hvis dine skriv medfører at steder lukker pga omtalen!

 

 

 

 

en anmeldelse skal som minimum ha stedet man anmelder ..... ellers er det bare skriveri ....

igen og igen ... alt andet som du læser en anmeldelse af ... forventer du det ... ikk sandt ?

det må gælde her også ...

 

dem som skriver lange lange anmeldelser om der fantastiske sex .... men vil ikke skrive hvor det har foregået ... 

de skal holde sig til "de grå sider"  hvor de kan udleve der forfatter interesser .... det er ubrugeligt som anmeldelse !

fint at holde noget hemligt det gør jeg også ...gifte thai kvinder fra miljøet ... filippinske tidligere au pairs- nu gifte  osv 

dem skriver man ikke om så det kan finde ud af hvem det er ... fair nok ...

 

men der er rigtig mange thai steder hvor der ikke kan fåes extra.... men men men det er jo bare noget de "skal" skrive 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 1 minut siden:

en anmeldelse skal som minimum ha stedet man anmelder ..... ellers er det bare skriveri ....

igen og igen ... alt andet som du læser en anmeldelse af ... forventer du det ... ikk sandt ?

det må gælde her også ...

 

dem som skriver lange lange anmeldelser om der fantastiske sex .... men vil ikke skrive hvor det har foregået ... 

de skal holde sig til "de grå sider"  hvor de kan udleve der forfatter interesser .... det er ubrugeligt som anmeldelse !

fint at holde noget hemligt det gør jeg også ...gifte thai kvinder fra miljøet ... filippinske tidligere au pairs- nu gifte  osv 

dem skriver man ikke om så det kan finde ud af hvem det er ... fair nok ...

 

men der er rigtig mange thai steder hvor der ikke kan fåes extra.... men men men det er jo bare noget de "skal" skrive 

 

Det bliver vi ikke enige om :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det bliver vi ikke enige om :) 

 

nej .... det behøver vi heller ikke  :)

men læser du nogle gange anmelders af film ... biler ... mobiltelfoner eller ander produkter ... ?

rejse beskrivelser ....  ?

hvis man ikke ved hvad det handler om eller hvor det er - så kan vi nok godt blive enige om at der er rum for fri fantasi !

 

ha en go lørdag .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 12 minutter siden:

nej .... det behøver vi heller ikke  :)

men læser du nogle gange anmelders af film ... biler ... mobiltelfoner eller ander produkter ... ?

rejse beskrivelser ....  ?

hvis man ikke ved hvad det handler om eller hvor det er - så kan vi nok godt blive enige om at der er rum for fri fantasi !

 

ha en go lørdag .... 

HA, ha. Synes ikke sammenligningen  holder. Men igen, vi bliver ikke enige, det er vi til gengæld enige om :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 50 minutter siden:

HA, ha. Synes ikke sammenligningen  holder. Men igen, vi bliver ikke enige, det er vi til gengæld enige om :) 

så husk det næste gang du skriver en anmeldelse, eller kommentere på en - nu skal jeg holde godt øje med dig ... :) 555

om der ikke står på deres hjemmeside eller Facebook side ...."her gives der ingen seksuelle ydelser  ...."

;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 2 minutter siden:

så husk det næste gang du skriver en anmeldelse, eller kommentere på en - nu skal jeg holde godt øje med dig ... :) 555

om der ikke står på deres hjemmeside eller Facebook side ...."her gives der ingen seksuelle ydelser  ...."

;) 

God arbejdslyst, men jeg læser faktisk aldrig hjemmesider ol i dette univers. Der er andre og bedre kanaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 52 minutter siden:

God arbejdslyst, men jeg læser faktisk aldrig hjemmesider ol i dette univers. Der er andre og bedre kanaler. 

nå men nu skal vi nok ikke afspore denne her tråd mere ..... ;) 

men det jeg svarede på ...

var en en kommentar om at man ikke skulle røbe hvad man fået hvis det stod på deres hjemmeside eller annonce at man ikke kunne få extra!!!

 du skriver så :

"Hvis vi skriver om sex på steder der helt tydeligt ikke ønsker det, ødelægger vi på sigt hele markedet. "

og det skulle man ikke gøre....

så hvis du skal leve efter dine egne ord .... ja, så er det vel rimeligt at du undersøger først, om de er okay med at du skriver om seksuelle ydelser 

og det er det jo nok ikke når de på enten deres facebook eller hjemmeside at de ikke yder det !

 

god nat og sov godt. :) zzzzZZZZzzzzzZZZZzzzzz

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
thomas 123 skrev, den 29/9/2018 at 22:03:

en anmeldelse skal som minimum ha stedet man anmelder ..... ellers er det bare skriveri ....

igen og igen ... alt andet som du læser en anmeldelse af ... forventer du det ... ikk sandt ?

det må gælde her også ...

 

dem som skriver lange lange anmeldelser om der fantastiske sex .... men vil ikke skrive hvor det har foregået ... 

de skal holde sig til "de grå sider"  hvor de kan udleve der forfatter interesser .... det er ubrugeligt som anmeldelse !

fint at holde noget hemligt det gør jeg også ...gifte thai kvinder fra miljøet ... filippinske tidligere au pairs- nu gifte  osv 

dem skriver man ikke om så det kan finde ud af hvem det er ... fair nok ...

 

men der er rigtig mange thai steder hvor der ikke kan fåes extra.... men men men det er jo bare noget de "skal" skrive 

 

Aarhuselsker har al tid følt og givet udtryk for at han er på de prostitueredes side. Læs hans indlæg som så .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Honda skrev, for 2 timer siden:

Aarhuselsker har al tid følt og givet udtryk for at han er på de prostitueredes side. Læs hans indlæg som så .

Og det betyder så, at han, nej jeg vil ikke kalde ham forræder, lad ham dog, men vi skal bare tage hans indlæg som de nu er. Og vi andre må så tage vare på os selv, og hjælpe hinanden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...