Hop til indhold
Rejsenetværk

En glædespiges gode hukommelse

Recommended Posts

Nu vil jeg ikke spolere Nikitas stærke lilla brand i forum oversigten over hendes seneste nye annonce, med mit knap så salgbare nick, som seneste kommentar :?

Men jeg synes lige der skal linkes til hendes seneste opbyggelige og ret underholdende blogindlæg på hendes egen hjemmeside:

Elefanten

Publiceret af Nikita, 12 august 2012

http://www.nikitadarling.dk/?p=472

I bliver husket, både for det gode og det mindre gode ;)

Men hvor er det bare uartigt, at lægge beslag på teledamers tid til uvelkomment gratis telefonlir, som endnu værre - misbruge tidsbestillingen til et besøg hos en glædespige, sådan som I kan læse i blogindlægget :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse,

Tak! Jeg er glad for, at du blev underholdt :)

Det fede er faktisk, at man allerbedst husker goderne ;)

Ps: Selv hvis du ville "spolere" min annonce, så tror jeg faktisk ikke du kunne... Admin har vist indrettet det sådan, så det kun er os piger, der kan skrive på det board, så det ikke ender i total hat og briller ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, så må du jo overbevise Admin om, at dine c-skåle retfærdiggør at du skal være pink ligesom mig...

Men så skal du osse sælge ud af dem :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

No problem Sjafut

Kønsskifteoperation Thailand

http://www.plasticsurgery-bangkok.com/k ... ation.html

Bagefter kan du få en lilla profil på Eroguide.dk, og skrive alt det du lyster i pigernes annonceforum.

I øvrigt

Læste at en politimand udtalte at der er massiv efterspørgsel i branchen efter shemales og ladyboys ude på klinikkerne, hvor de forefindes - du kan måske ligefrem blive konkurrent til Nikita ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen, så må du jo overbevise Admin om, at dine c-skåle retfærdiggør at du skal være pink ligesom mig... :lol:

Nixenbixen du. Foretrækker at være sort. Skal passe til min samvittighed! 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hvis man som stakkels jeg, bare har et par a- skåle, og følsomme vorter, og har fået "stukket piben ind":lol:

Vi er mange der har små bryster, og er dog stolte af hvad vi kan fremvise :D

Tænk at komme på samme "stue" som Nikita, Lyserød, og ingen opdagede det :lol::lol::lol::lol:

Ja, man har jo lov til at Drømme :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...