Hop til indhold
Lars_Nice

Medical Mistress

Recommended Posts

Var på besøg hos hende, er lidt i tvivl om det er en mand eller kvinde https://annoncelight.dk/showad/257179

ville gerne bindes til sengen, over et par timer og bruges

måtte give op efter kort tid og gå igen, hun tændte mig overhoved ikke, kraftig ,klædt med lak tøj.

snakkede konstant , nu skal fruen dit og dat, nu kommer fruen og bruger dig

vores kemi var der simpelt hend ikke, har været mange andre steder før 

tænk over hvad i gør

sted diskret tæt på rørvig / Nykøbing Sj 

hende på foto, men + ca 20-30 kg

hilsen

lars 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars_Nice skrev, for 8 timer siden:

Var på besøg hos hende, er lidt i tvivl om det er en mand eller kvinde https://annoncelight.dk/showad/257179

ville gerne bindes til sengen, over et par timer og bruges

måtte give op efter kort tid og gå igen, hun tændte mig overhoved ikke, kraftig ,klædt med lak tøj.

snakkede konstant , nu skal fruen dit og dat, nu kommer fruen og bruger dig

vores kemi var der simpelt hend ikke, har været mange andre steder før 

tænk over hvad i gør

sted diskret tæt på rørvig / Nykøbing Sj 

hende på foto, men + ca 20-30 kg

hilsen

lars 

 

 

Tak.  Hvad var pris niveauet?

Og kan du lidt uddybe:  "er lidt i tvivl om det er en mand eller kvinde"  Det afsløredes ikke el hvad... Mørk stemme?  Vedhæng?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

meget mørk stemme, ikke mulighed for at “se mellem benene”  men det er måske heller ikke så interessant ved en bdsm session, så aldrig hendes fortrin uden for lak tøjet

som sagt bare min vurdering 

stedet er diskret, men meget tydeligt præg af der bor en person der, utroligt rodet, toilet var der kosmetik overalt, og mener overalt, hun gik også rundt selv og faldt over tingene.

det var en tusse for et par timer, men jeg gik før af eget valg 

Redigeret af Lars_Nice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Lars og andre.

Jeg tillader mig lige at kommentere på Lars's anmeldelse.

Lars jeg forstår din frustration i forhold til at det ikke var det du havde regnet med der skulle ske. Jeg forstår også godt at din fantasi kunne løbe afsted med dig, da der faktisk var en anden mand (slave) tilstede. Ja, du har gættet rigtigt, det mig der var den anden person i det andet lokale. Det glemte du også lige at nævne. Og du er jo kun lige begyndt i dette fantastiske univers - hvilket også var tydeligt at høre da du aftalte hvad der skulle ske. Jeg tror du tog munden for fuld og faldt i den klassiske fælde, ens eget sind snildt kan spinne frem. Måske er du ikke klar eller bliver aldrig klar til flere mænd i samme dungeon med eller uden en overflod af toiletartikler. Og det er jo en smagssag. No offence! ;-)

Jeg har besøgt Medical Misstress mange gange og har fået tilpasset vores leg en del hen over tiden. Og ja, hun taler meget under en session - her plejer jeg bare at sige hun skal skrue lidt ned for snakketøjet. Og det forstår hun også.

En anden ting som jeg værdsætter meget er også at hun har rigtig god tid til en og til meget fine priser. Andre tager 2500kr pr. time.

Hvorfor skriver du at Medical Mistress lignede en mand? Hvis det virkelig er noget du har troet, ja så forstår jeg også den vinkel - prøvede noget lignende for 20 år siden og dengang fyldte det ret meget. Men der er heldigvis løbet meget vand igennem åen og i dag kan jeg tage den slags oplevelser med sindsro.

Men helt rolig, hun er en dejlig og helt vaskeægte kvinde med en fin krop der passer til en 35-40 årig og ja lidt overvægtig, men sådan kan jeg godt lide det. Det modsatte er jo som at vælte på en cykel.

Du og andre nye BDSM medlemmer får lige et par hurtige råd på vejen.

  • I din søgen og færden vil du opleve mange både gode og ligeså frustrerende oplevelser. Der er mange lærepenge endnu - de 1000 kr. vil se forsvindende små ud om 10-15 år. . Alle os der er omkring, ved dette. Shit jeg kan fortælle dig om historier fra Hamborg og Las Vegas.... Det kan blive rigtig dyrt.
  • Hvis du ikke tænder på pigen, så vend om i døren med det samme - og ja, jeg ved det kan være svært efter måske have kørt langt og hele internettet er tømt i din søgen efter GPer.
  • Hvis et sted har lært mig noget er det Tyskland. Aftal hellere flere detaljer end få, og fortæl pigen/damen hvad du gerne vil have, også selvom du lige har sagt det. Det er bedre at få rettet ind end at ligge og brænde inde... resulterende i din bedste ven er krympet ind til størrelse vagina. Been there, done that... Hvis du gerne ville have set hendes bryster og havde fortalt hende det - er jeg sikker på hun ville have krænget ned så de kunne vælte ud til din fornøjelse.
  • Vær forberedt, det er ikke altid udstyret på stedet passer til din fantasi, tag dit eget med, hvis muligt. Hvis du virkelig synes om effektiv bondage, så skal du prøve en Vacuumseng/Vacbed, her kan den pågældende madame ikke gøre noget forkert, er der først sug på, så slipper du ikke fri før madame syntes du skal fri. Du har sikkert allerede også besøgt de der soveværelsesdominaer. intet udstyr, og ingen erfaring.  Her kan et reb og en fed maske virkelig rede dagen - men succes raten er lille.

Men op på hesten og lykke til herfra.

 

/MF

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Medicalfetish skrev, for 22 timer siden:

Hey Lars og andre.

Jeg tillader mig lige at kommentere på Lars's anmeldelse.

Lars jeg forstår din frustration i forhold til at det ikke var det du havde regnet med der skulle ske. Jeg forstår også godt at din fantasi kunne løbe afsted med dig, da der faktisk var en anden mand (slave) tilstede. Ja, du har gættet rigtigt, det mig der var den anden person i det andet lokale. Det glemte du også lige at nævne. Og du er jo kun lige begyndt i dette fantastiske univers - hvilket også var tydeligt at høre da du aftalte hvad der skulle ske. Jeg tror du tog munden for fuld og faldt i den klassiske fælde, ens eget sind snildt kan spinne frem. Måske er du ikke klar eller bliver aldrig klar til flere mænd i samme dungeon med eller uden en overflod af toiletartikler. Og det er jo en smagssag. No offence! ;-)

Jeg har besøgt Medical Misstress mange gange og har fået tilpasset vores leg en del hen over tiden. Og ja, hun taler meget under en session - her plejer jeg bare at sige hun skal skrue lidt ned for snakketøjet. Og det forstår hun også.

En anden ting som jeg værdsætter meget er også at hun har rigtig god tid til en og til meget fine priser. Andre tager 2500kr pr. time.

Hvorfor skriver du at Medical Mistress lignede en mand? Hvis det virkelig er noget du har troet, ja så forstår jeg også den vinkel - prøvede noget lignende for 20 år siden og dengang fyldte det ret meget. Men der er heldigvis løbet meget vand igennem åen og i dag kan jeg tage den slags oplevelser med sindsro.

Men helt rolig, hun er en dejlig og helt vaskeægte kvinde med en fin krop der passer til en 35-40 årig og ja lidt overvægtig, men sådan kan jeg godt lide det. Det modsatte er jo som at vælte på en cykel.

Du og andre nye BDSM medlemmer får lige et par hurtige råd på vejen.

  • I din søgen og færden vil du opleve mange både gode og ligeså frustrerende oplevelser. Der er mange lærepenge endnu - de 1000 kr. vil se forsvindende små ud om 10-15 år. . Alle os der er omkring, ved dette. Shit jeg kan fortælle dig om historier fra Hamborg og Las Vegas.... Det kan blive rigtig dyrt.
  • Hvis du ikke tænder på pigen, så vend om i døren med det samme - og ja, jeg ved det kan være svært efter måske have kørt langt og hele internettet er tømt i din søgen efter GPer.
  • Hvis et sted har lært mig noget er det Tyskland. Aftal hellere flere detaljer end få, og fortæl pigen/damen hvad du gerne vil have, også selvom du lige har sagt det. Det er bedre at få rettet ind end at ligge og brænde inde... resulterende i din bedste ven er krympet ind til størrelse vagina. Been there, done that... Hvis du gerne ville have set hendes bryster og havde fortalt hende det - er jeg sikker på hun ville have krænget ned så de kunne vælte ud til din fornøjelse.
  • Vær forberedt, det er ikke altid udstyret på stedet passer til din fantasi, tag dit eget med, hvis muligt. Hvis du virkelig synes om effektiv bondage, så skal du prøve en Vacuumseng/Vacbed, her kan den pågældende madame ikke gøre noget forkert, er der først sug på, så slipper du ikke fri før madame syntes du skal fri. Du har sikkert allerede også besøgt de der soveværelsesdominaer. intet udstyr, og ingen erfaring.  Her kan et reb og en fed maske virkelig rede dagen - men succes raten er lille.

Men op på hesten og lykke til herfra.

 

/MF

 

 

Hvem har egenlig skrevet dette indlæg ? 

Det virker som et miskmask af citater fra andre indlæg og svar fra Medical Mistress ? 

 

Eller er det en af de her falske indlæg som en af MM´S har skrevet i hans/hendes navn ? 

 

Jeg er i tvivl ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Medicalfetish skrev, den 25/8/2018 at 22:04:

Hvis du virkelig synes om effektiv bondage, så skal du prøve en Vacuumseng/Vacbed, her kan den pågældende madame ikke gøre noget forkert, er der først sug på, så slipper du ikke fri før madame syntes du skal fri.

 

 

Jeg vil lige knytte en kommentar til at man ikke kan gøre noget forkert ved Vacbed leg. Det kan man i høj grad gøre, det mest indlysende er at Vacbed oftes er konstrueret med et meget lille hul til at få vejret igennem og derfor kræver konstant overvågning fra Mistress. En anden og knap så indlysende fare er sprunget trommehinder, ikke at det sker hvergang men det kan ske hvis vacuum er for kraftigt. Mistress bør sørge for at slaven for ørepropper isat inden man lægges i en Vacbed. Når disse to basale regler er opfyldt så er Vacbed lege super frække hvis man ikke lider af klaustrofobi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giraffen skrev, for 57 minutter siden:

Jeg vil lige knytte en kommentar til at man ikke kan gøre noget forkert ved Vacbed leg. Det kan man i høj grad gøre, det mest indlysende er at Vacbed oftes er konstrueret med et meget lille hul til at få vejret igennem og derfor kræver konstant overvågning fra Mistress. En anden og knap så indlysende fare er sprunget trommehinder, ikke at det sker hvergang men det kan ske hvis vacuum er for kraftigt. Mistress bør sørge for at slaven for ørepropper isat inden man lægges i en Vacbed. Når disse to basale regler er opfyldt så er Vacbed lege super frække hvis man ikke lider af klaustrofobi. 

Godt du fik sikkerhedsaspektet med her - det fik jeg ikke med i den lange smøre. ;-)

Har selv også brugt en latex maske hvor ører er dækket til og endda heldragt så man ikke får kropssugemærker - de kan være svære at forklare derhjemme. Ud over det benytter jeg altid en narkose maske, så det er muligt for bunden at kommunikere med toppen.

En god kraftig støvsuger hvor man kan skrue helt ned til 300 omdrejninger er perfekt, da støvsugeren således kan køre i flere timer uden at blive for varm.

Men fuck det er en vild oplevelse når man først ligger der og vrider sig.

Jeg modificerede faktisk en af mine vacbeds med en slags halsedisse klippet ud fra et par ødelagte latex leggins =et 25 cm langt rør som hovedet så kom ud igennem. Halsedissen forhindrer at luften slipper for hurtigt ud af vacbed og fjerner således de værste klaustrofobiske symptomer. Herefter kan man vælge om man skal have en maske eller blindfold på..  eller naturligvis have hele hovedet fri.

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle og Medicalfetish

Jeg syntes der er “sjove kommenter “

det er sjovt at læse fra “ham som var der”  morsomt du ved hvad der var aftalt af pris , hvad der skulle ske osv, meget blev der snakket om i tlf inden mødet

jeg er bestemt ikke ny i bdsm verden, har været mange steder, også i udlandet, men har f.eks aldrig oplevet at blive bundet til sengen fult påklædt, så forkert jeg er ikke ny, syntes nu at “fruen” absolut ikke kunne læse ret meget, første gang jeg har set så meget manglende indlevelse og ligegyldighed

 

Dette forum er jo bla. til så erfaringer mm. om forskellige steder og gp kan gives videre, dette har jeg så gjort, over and out.

hilsen

lars

 

Redigeret af Lars_Nice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var engang forbi. Og det bliver aldrig igen. Privat sommerhus med mega rod og en lidt for stor Q til min smag. Samtidigt præcist som der bliver skrevet Fruen dit og Fruen dat. 

Kan ikke anbefales på nogen måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123

Er det hende, der på et tidspunkt kaldte sig Ivy og er asiat af en slags?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Lasse123 skrev, for 22 timer siden:

Er det hende, der på et tidspunkt kaldte sig Ivy og er asiat af en slags?

Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Medicalfetish skrev, den 25.8.2018 at 22:04:

Hey Lars og andre.

Jeg tillader mig lige at kommentere på Lars's anmeldelse.

Lars jeg forstår din frustration i forhold til at det ikke var det du havde regnet med der skulle ske. Jeg forstår også godt at din fantasi kunne løbe afsted med dig, da der faktisk var en anden mand (slave) tilstede. Ja, du har gættet rigtigt, det mig der var den anden person i det andet lokale. Det glemte du også lige at nævne. Og du er jo kun lige begyndt i dette fantastiske univers - hvilket også var tydeligt at høre da du aftalte hvad der skulle ske. Jeg tror du tog munden for fuld og faldt i den klassiske fælde, ens eget sind snildt kan spinne frem. Måske er du ikke klar eller bliver aldrig klar til flere mænd i samme dungeon med eller uden en overflod af toiletartikler. Og det er jo en smagssag. No offence! ;-)

Jeg har besøgt Medical Misstress mange gange og har fået tilpasset vores leg en del hen over tiden. Og ja, hun taler meget under en session - her plejer jeg bare at sige hun skal skrue lidt ned for snakketøjet. Og det forstår hun også.

En anden ting som jeg værdsætter meget er også at hun har rigtig god tid til en og til meget fine priser. Andre tager 2500kr pr. time.

Hvorfor skriver du at Medical Mistress lignede en mand? Hvis det virkelig er noget du har troet, ja så forstår jeg også den vinkel - prøvede noget lignende for 20 år siden og dengang fyldte det ret meget. Men der er heldigvis løbet meget vand igennem åen og i dag kan jeg tage den slags oplevelser med sindsro.

Men helt rolig, hun er en dejlig og helt vaskeægte kvinde med en fin krop der passer til en 35-40 årig og ja lidt overvægtig, men sådan kan jeg godt lide det. Det modsatte er jo som at vælte på en cykel.

Du og andre nye BDSM medlemmer får lige et par hurtige råd på vejen.

  • I din søgen og færden vil du opleve mange både gode og ligeså frustrerende oplevelser. Der er mange lærepenge endnu - de 1000 kr. vil se forsvindende små ud om 10-15 år. . Alle os der er omkring, ved dette. Shit jeg kan fortælle dig om historier fra Hamborg og Las Vegas.... Det kan blive rigtig dyrt.
  • Hvis du ikke tænder på pigen, så vend om i døren med det samme - og ja, jeg ved det kan være svært efter måske have kørt langt og hele internettet er tømt i din søgen efter GPer.
  • Hvis et sted har lært mig noget er det Tyskland. Aftal hellere flere detaljer end få, og fortæl pigen/damen hvad du gerne vil have, også selvom du lige har sagt det. Det er bedre at få rettet ind end at ligge og brænde inde... resulterende i din bedste ven er krympet ind til størrelse vagina. Been there, done that... Hvis du gerne ville have set hendes bryster og havde fortalt hende det - er jeg sikker på hun ville have krænget ned så de kunne vælte ud til din fornøjelse.
  • Vær forberedt, det er ikke altid udstyret på stedet passer til din fantasi, tag dit eget med, hvis muligt. Hvis du virkelig synes om effektiv bondage, så skal du prøve en Vacuumseng/Vacbed, her kan den pågældende madame ikke gøre noget forkert, er der først sug på, så slipper du ikke fri før madame syntes du skal fri. Du har sikkert allerede også besøgt de der soveværelsesdominaer. intet udstyr, og ingen erfaring.  Her kan et reb og en fed maske virkelig rede dagen - men succes raten er lille.

Men op på hesten og lykke til herfra.

 

/MF

 

 

Rigtig godt skrevet der har jeg selv erfaret de skal have det rette udstyr og de skal også kunne tale emd en før og efter en behandling  og det få rettet evt misforståelser til næste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtig godt skrevet det du skriver her Der skal være kemi og man skal have det rigtige legetøj og ikke kun et bælte  ikke mindst Har selv ligende erfaring som i det nævnte   men skal også kunne tale før og efter en omgang uanset om det er Domina lege eller ikke Tak for din beskrivelse Gider heller ikke den der tilbyder alt og så kan de kun en ting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...