Hop til indhold
Supermayn

Pascha. Natklub/Lysthus/"Das bordell"

Recommended Posts

Jeg er efterhånden ret så fan af det tyske univers når det kommer til GP'er. Mulighederne er mange, og jeg er endnu ikke gået skuffet fra en GP i det tyske. Nu har jeg prøvet FKK i Frankfurt. Undergrunds stripklubber i Berlin og nu en tur på europas største bordel i Køln.

https://www.pascha.de/

Pascha er GIGANTISK. Det er vidst et gammel hotel der er lavet om til bordel, med 7 etager, hvor pigerne sidder ude foran deres værelse når de tager i mod kunder, og har ellers døren lukket når de har "gæster", eller ikke ønsker selskab. Jeg har snakket med en romansk pige jeg havde fantastiske 20 minutter med, som forklarede mig lidt om hvorfor hun var der, hvorfor det var et godt sted at være som GP, og hvordan rutinen fungerer.

Natklubben:
Vi ankom en onsdag aften klokken ca. 23:30, hvor vi går direkte på natklubben. Der betales 25€ i indgang, hvorefter der er fri bar (øl, soft drinks, vodka, kaffe, vand), der er konstant show på scenen med piger der smider tøjet. Herefter kommer pigerne rundt ved bordene og tilbyder "privat show". Et privat show er at pigen danser ved dit bord for dig. Det koster 50€, og der var vidst happy hour på et tidspunkt for 20€. Vi gik sammen ved hele bordet (4 personer) om en privat dans, hvor der skulle slikkes flødeskum af hendes bryster etc. Her er det vigtigt at understrege at man ikke må røre under nogen omstændigheder, hvorfor jeg faktisk ikke gad at betale for mere end en dans, da "lysthuset" er lige en enkelt gang op af trappen hvor du får mere for det samme beløb.

Bordellet:
På den anden side af gaden ligger "Das bordell", der har et meget simpelt formål. Man kommer ind ligesom på et hotel, hvor der er en reception (der var uden betjening), og herefter kan man gå ned langs de forskellige gange på de forskellige etager, hvor pigerne venter uden for døren. Der er  mørk belysning, og det virker lidt slum ish. Stemningen er som den skal være. Det koster ikke noget at komme ind, og pigerne tager 50€ for en omgang, hvilket er standardprisen.

Lysthuset:

Lysthuset ligger over natklubben. Man går bogstavelig talt op af en trappe i forhallen for at gå gennem det samme princip som på "Das Bordell". Man kan også gå direkte ind i stedet for at gå på natklubben først. Det koster 5€ i indgang, og pigerne tager 50€ for 20 minutter. Hvis man har været på natklubben først, så er der gratis indgang til lysthuset. Når man begynder at komme højt op på etagerne, så skifter den sexuelle interesse sig. Der er en etage med mænd, samt en med ladyboys. Der er noget for enhver smag. Jeg var afsted to gange, og valgte en romansk pige på tredje etage, som fortalte mig lidt om hendes tilværelse på stedet, og hvordan hun havde det. Hun var meget for dirtytalk, og det var første gang jeg prøvede den slags, men det føltes pisse godt. Hun var skide sød! Hun fortalte at hun følte sig sikker, og at den tyske lovgivning gør at man som prostitueret føler man har rettigheder, og selv bestemmer om man vil eller ej. Det giver kvinderne en frihed i forbindelse med deres arbejde.

Den anden pige jeg var sammen med havde et lidt uskyldigt look. Det kunne jeg ikke holde mig fra. Hun var kanon sød og serviceminded, men jeg følte mig i den grad som "another one", da jeg kom ind til hende.



Der er piger for enhver smag. Tykke, tynde, sorte, hvide, latino, domina, uskyldige, gamle, unge. Det hele. Jeg synes bedre om mine oplevelser på FKK, men jeg synes at det var et helt fint sted, og jeg tager nok også lige afsted igen i aften for at få "lettet trykket".

Jeg kan klart anbefale at man prøver det af, og er man i Køln er det næsten en "must".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god og informativ beretning om tilbud, og hvordan det fungerer på Pascha i Köln.

Tidligere var der et link på deres hjemmeside, til etagen med ladyboys og shemales.

Det er der ikke længere.

Desværre :(

Sprang du den afdeling over, eller tog du et kig der også?

Kan du fortællen noget om, om der er nogle flotte modeller indenfor genren, og om der er en bar på den etage, hvor man kan nyde deres selskab.

Eller er trans etagen ren laufhause, altså bare gange, hvor de står i døren.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej der er ikke en bar på den etage. Hvis du skal fange en pæn model, skal du satse på fredag eller lørdag aften. Hvis du er i Køln er der adnre TS muligeder end Pascha, søg på TSladies.de.

Venligst DrA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...