Hop til indhold
Ridderlig

Yomi thaimassage, Vester Kirkestræde, Randers

Recommended Posts

Var i dag forbi Yomi (tidl. Sunshine) i Randers for at besøge dejlige Emmie. 

Hun har pt besøg af en Ladyboy, Lilly, som ellers arbejder i Sverige som prof. massør. Meget nydelig “pige”. Jeg er nu ellers ikke til LBs, men Emmie overtalte mig til, at  de begge skulle give mig massage. 

Det var en meget behagelig oplevelse, da det viste sig, at Lilly var en meget ferm massør og gav rigtig thaimassage på fødder, ben og baller, mens Emmie gav oliemassage på ryggen med dejlig kontakt af hendes store bryster. 

Jeg havde dog ikke forudset hvad der skete, da jeg blev bedt om at vende mig om. Massagen fortsatte nogle minutter, men pludselig oplevede jeg, at min pik var i munden på Lilly, mens Emmie kyssede mig dybt og gned sin dejlige krop mod mig, mens jeg legede med hendes fisse. 

Wow - Lilly slikkede og suttede fantastisk, og jeg måtte afbryde for ikke at eksplodere i hendes mund. Men jeg ønskede at afslutte med sex med Emmie, og det skal jeg da også love for, jeg fik. 

Men fantastisk samlet oplevelse. Men skynd jer, hvis i vil prøve noget lignende, for Lilly er her kun 2-3 uger endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 1 minut siden:

Var i dag forbi Yomi (tidl. Sunshine) i Randers for at besøge dejlige Emmie. 

Hun har pt besøg af en Ladyboy, Lilly, som ellers arbejder i Sverige som prof. massør. Meget nydelig “pige”. Jeg er nu ellers ikke til LBs, men Emmie overtalte mig til, at  de begge skulle give mig massage. 

Det var en meget behagelig oplevelse, da det viste sig, at Lilly var en meget ferm massør og gav rigtig thaimassage på fødder, ben og baller, mens Emmie gav oliemassage på ryggen med dejlig kontakt af hendes store bryster. 

Jeg havde dog ikke forudset hvad der skete, da jeg blev bedt om at vende mig om. Massagen fortsatte nogle minutter, men pludselig oplevede jeg, at min pik var i munden på Lilly, mens Emmie kyssede mig dybt og gned sin dejlige krop mod mig, mens jeg legede med hendes fisse. 

Wow - Lilly slikkede og suttede fantastisk, og jeg måtte afbryde for ikke at eksplodere i hendes mund. Men jeg ønskede at afslutte med sex med Emmie, og det skal jeg da også love for, jeg fik. 

Men fantastisk samlet oplevelse. Men skynd jer, hvis i vil prøve noget lignende, for Lilly er her kun 2-3 uger endnu. 

Var han barberet....altså i ansigtet:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hanhund

Det er jo helt forvirrende med alle de Emmie'er og transer. Kan du beskrive hvordan de begge ser ud? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heretoearn

Hvad kostede sådan en massage med de to, inklusiv BJ og afsluttende sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 22 timer siden:

Var i dag forbi Yomi (tidl. Sunshine) i Randers for at besøge dejlige Emmie. 

Hun har pt besøg af en Ladyboy, Lilly, som ellers arbejder i Sverige som prof. massør. Meget nydelig “pige”. Jeg er nu ellers ikke til LBs, men Emmie overtalte mig til, at  de begge skulle give mig massage. 

Det var en meget behagelig oplevelse, da det viste sig, at Lilly var en meget ferm massør og gav rigtig thaimassage på fødder, ben og baller, mens Emmie gav oliemassage på ryggen med dejlig kontakt af hendes store bryster. 

Jeg havde dog ikke forudset hvad der skete, da jeg blev bedt om at vende mig om. Massagen fortsatte nogle minutter, men pludselig oplevede jeg, at min pik var i munden på Lilly, mens Emmie kyssede mig dybt og gned sin dejlige krop mod mig, mens jeg legede med hendes fisse. 

Wow - Lilly slikkede og suttede fantastisk, og jeg måtte afbryde for ikke at eksplodere i hendes mund. Men jeg ønskede at afslutte med sex med Emmie, og det skal jeg da også love for, jeg fik. 

Men fantastisk samlet oplevelse. Men skynd jer, hvis i vil prøve noget lignende, for Lilly er her kun 2-3 uger endnu. 

Hvordan var Lilly's pik? Jeg tænker på størrelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, den 23/8/2018 at 21:19:

Første billede er af Lilly det andet af emmee

https://annoncelight.dk/showad/251781

Passer dette stadig ? 

I annoncen står der at både Emmee og June har store bryster. Ikke beskrevet noget om Lilly - så måske der er kommet nye billeder til og Lilly nu er det 3.billeder ? 

Lidt svært helt at kode alder og figur på June og Emmee (men bryster er der dejligt meget af). Hvordan er bagdelen og maven på dem ? 
På forhånd tak !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står da ikke noget om store bryster i annoncen. 

Billede et og tre er af Emmie og nr to af Lilly. 

Emmie har pænt store bryster som har fået lidt hjælp, men June har ikke specielt store bryster, men dejlige og naturlige. 

Jeg orker ikke at komme med detaljerede beskrivelser af for. og bagdele. Se dog at komme afsted og gør dine egne observationer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, den 1/9/2018 at 18:42:

Der står da ikke noget om store bryster i annoncen. 

Billede et og tre er af Emmie og nr to af Lilly. 

Emmie har pænt store bryster som har fået lidt hjælp, men June har ikke specielt store bryster, men dejlige og naturlige. 

Jeg orker ikke at komme med detaljerede beskrivelser af for. og bagdele. Se dog at komme afsted og gør dine egne observationer

Ang. store bryster Der stod "begge med store bryster" i annoncen frem til mindst fredag. Den er ændret nu for anden gang siden fredag. Lige nu, i skrivende stund, er der heller ikke billeder på længere. 

"Se dog at komme afsted og gør dine egne observationer" Fin kommentar - når der en nogle der efterlyser info om en pige og gentagne gange bliver ved med at spørger "er slet ikke nogen der har været der". Men i dette tilfælde forstår jeg ikke helt din tone. 

Nå men jeg drog så til Randers, men blev ikke rigtig tændt af Emmie. Syntes hun så meget mere sexet ud på billederne. Til andre der kunne have været nysgerrig om det samme som mig , (figur) kan jeg desværre ikke hjælpe helt da jeg ikke så hende uden tøj og hendes beklædning var ikke særlig afslørende. Min fornemmelse var dog at det ikke var værd at satse og jeg gik pænt igen.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er der nogen der ved om de har lukket jeg prøves ar ringe der til fredag telefonen var lukket ned, så kørte jeg der til og der var et skilt i døren med lukket. 

Så gik jeg hen til Kat og fik den helt store omgang, hold kæft hun er god til både massage og sex den frækkert, elsker hendes nye dejlige store bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Ridderlig
I know this is an old thread but I have a question anyway.
What did Lilly do when you was fucking Emmie?
She joined or left the room?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude TheDude skrev, den 31.8.2018 at 08:29:

https://annoncelight.dk/showad/251781

Passer dette stadig ? 

I annoncen står der at både Emmee og June har store bryster. Ikke beskrevet noget om Lilly - så måske der er kommet nye billeder til og Lilly nu er det 3.billeder ? 

Lidt svært helt at kode alder og figur på June og Emmee (men bryster er der dejligt meget af). Hvordan er bagdelen og maven på dem ? 
På forhånd tak !

June er der ikke mere. Enten er Emmee der alene eller med hjælp fra Lilly. 

Emmee har nu en dejlig krop, ikke tynd men heller ikke buttet, og nogle store bløde bryster der er hjulpet på vej. 

Emmee elsker sex, hun blir i hvert fald meget våd når hun kommer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med Lilly hun gav thaimassage iført trusser og bh, jeg spurgte om hun ikke smed hendes bh hvilket viste en pæn a skål, det var en massage hvor hun trykkede forskellige steder på kroppen ikke med olie. Da jeg skulle vende mig om på ryggen tog hun min pik i munden helt til roden selv om den ellers er ret stor hun gav mig blowjob og jeg kom i munden på hende imens hun havde den til roden hun slugte hver en dråbe selv om hun grinende sagde at det var lige ved at komme ud af næsen på hende. Der efter lirkede jeg hendes pik ud af trusserne den var ved at være god stiv havde en passende størrelse og smagte godt, der efter tog hun gummi på og gled ned over min pik der var kampklar igen, efter lidt tid tog jeg hende hvor hun lå på ryggen og spillede hendes pik til hun kom og sprøjtede ud over hendes mave jeg gav hende nogele eksra dybe stød og kom i endnu en dejlig orgasme. Alt i alt en sød fræk shemale jeg gerne besøger igen. 

Redigeret af Jyskpik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...