Hop til indhold

Recommended Posts

Havde i går eftermiddags den udsøgte fornøjelse at besøge Anna i Hadsten.

https://annoncelight.dk/showad/238237

Da jeg tidligere på året forsøgte at booke en tid hos Anna, var hun fuldt optaget, så jeg forsøgte at være i god tid denne gang. Vi fik en aftale om besøg på plads hen over weekenden og allerede i bookingprocessen skiller hun sig positivt ud fra mængden, og man kommer helt til at føle at man er hendes vigtigste gæst :wub:

Da jeg i går ankom til den anviste adresse i Hadsten, sendte jeg hende en SMS om min ankomst og jeg fik hurtigt en SMS retur med anvisning om hvor jeg kunne finde hende.

Banker på døren, og op lukker en smilende fræk og smuk kvinde, præcis som man forestiller sig hende, når man har læst hendes annonce og set hendes profilbilleder. 

Jeg tog lige en hurtig afskylning og så var jeg klar til det “sjove”, uden at jeg vil gå i detaljer med det her. Dog vil jeg sige at der var masser af kys, øjenkontakt og initiativ fra hendes side, “fuck” det var “klasse” :wub:

Bagefter var der lidt tid til smalltalk og lidt nussen.

Og så afsted igen.

Anna får helt klar en 112% anbefaling fra min side <3 hun har sgu skabt noget uorden i min GP top 3, hvor hun fluks ryger ind.

God dag til alle.

Kh bigfoot

 

 

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver da bare så glad af at læse om din oplevelse hos mig, TUSIND tak for de flotte ord, de gør mig glad helt inde i krop og sjæl  :D Du var bestemt ikke den eneste, der nød vores skønne frække tid sammen - det gjorde jeg også til fulde...Tak for en skøn stund og fordi du gav dig tid til at skrive om din oplevelse hos mig

Må solen skinne på din vej:)

De bedste tanker og frække smil her fra

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...